• Hallo daar :')
    Ik heb nu een tussenjaar en ben aan het kijken wat ik volgend jaar wil gaan studeren. Nu wil ik even vragen of als je studeert je even een reactie zou willen zetten met wat je studeert, waar en of je het een leuke opleiding/school vindt.
    Ik ben namelijk een beetje boekiezoek en dit kan me misschien wat inspiratie geven. Heel erg bedankt!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik woon in België en studeer hier ook, dus misschien is het niet wat je zoekt, maar ik geef het toch even mee :] Ik studeer Taal- en Letterkunde (Nederlands en Spaans) aan de Katholieke Universiteit Leuven. Ik zit pas in m'n eerste jaar en mijn colleges zijn nu pas drie weken bezig, maar ik vind het tot hiertoe erg leuk! Je moet wel interesse hebben in talen en literatuur, want dat is eigenlijk wat de opleiding inhoudt. Je kan er allerlei verschillende richtingen mee uit: leerkracht, vertaler, journalist, schrijver etc. dus ik zal wel wat vinden dat me interesseert!

    Succes met kiezen trouwens, ik heb ook pas drie dagen voor de start van het academiejaar beslist wat ik ging doen. Het was dus een gok bij mij, maar voorlopig pakt het positief uit.


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Ik ga hiero ook kijken (heb ook tussenjaar)


    Aan niets denken is ook denken.

    MT. Ik moet dit jaar mijn keuze gaan maken qua vakkenpakket, en ideeën zijn altijd leuk om te lezen. C:

    Junns schreef:
    (...)

    Het is alleen voor inspiratie, mijn profiel doet er niet toe. Maar omdat je zo nieuwsgierig bent: Havo.
    Misschien is het ook handig je profiel als in welke vakken je doet, erbij te zetten... Sommige opleidingen kun je namelijk niet doen als je niet het juiste profiel hebt ;)

    mismi schreef:
    (...) Misschien is het ook handig je profiel als in welke vakken je doet, erbij te zetten... Sommige opleidingen kun je namelijk niet doen als je niet het juiste profiel hebt ;)


    Lezen. Ik zeg net dat dit alleen voor inspiratie is, dat het verder niet uitmaakt welk niveau of opleiding dit is en daarmee maakt het ook niet uit wat voor vakken je ervoor nodig hebt. Het is alleen voor inspiratie zoals ik in mijn beginpost heb staan en in de reactie die je zojuist gequote hebt.


    #WWED - What Would Emma Do?