• Omdat ik de komende tijd een rustige periode inga met school, ben ik op zoek naar iemand - of meerderen - die serieus willen rpg'en.
    Nou, wat versta ik onder ''serieus''? Niet veel, eigenlijk. Het is vooral omdat ikzelf al vier á vijf jaar bezig ben met het hele rpg-gebeuren en graag iemand zou willen van datzelfde niveau, omdat dat iets makkelijker is voor mij. Daar valt onder lange reacties, algemeen beschaafd Nederlands, enige vorm van fantasie.
    Ik ben niet heel veeleisend en pas me gemakkelijk aan in de situatie, het is meer dat ik gewoon heel graag eens een goed verhaal zou willen ''uitspelen.''
    Is er iemand die ook op zoek is naar een ervaren rpg'er?


    I've fallen for your eyes, but they don't know me yet

    Of ik het lang doe, dit is niet het geval. Mijn Nederlands is redelijk, tenminste ik ga ervan uit dat je geen dingen wilt zoals 'ff' en overige afkortingen. Spelen doe ik graag maar ik wil wel weten wat voor soort verhaal. Als ik dat hoor is het allemaal prima.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 10:46 ]

    wat versta jij onder lange post? Ik schrijf tussen de 300/900 woorden als ik goede inspiratie heb. Ik RPG al een tijdje, maar sinds kort eigenlijk echt op dit forum. Ik ben regelmatig online en reageer dus ook erg vaak.
    Wat voor verhaal zit je aan te denken?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik kan, met eerlijkheid, zeggen dat ik mezelf wel redelijk vind schrijven. Natuurlijk ben ik wel kritisch, maar dat is enkel goed.
    Lange posts schrijven is geen probleem, ik had er eens één van 2.000 woorden. Al zou ik wel willen weten wat je juist niet in een RP wilt.
    Momenteel is mijn laptop wel kapot, dus we kunnen wel dingen afspreken, maar ik kan nog niet schrijven. En ik weet ook niet of dit nog geldt?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik rpg al een tijdje, en lange post in ABN is voor mij ook geen probleem.
    Over wat wil je gaan RPG'en dan? Als je een leuk idee hebt, wil ik best met je RPG'en. ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]