• Heey ^^ ik ga 2 nieuwe serie's beginnen 1tje van ash gekocht XD
    dit is de eerste serie >< van ash ;o
    1.What if drawing become's an addiction..
    Sam is een meisje van 15 die het liefst 24 uur tekent. Als ze tekent lijkt ze wegtevallen van de realiteit, Ze hoort niks meer ,, en voelt zelfs niks meer.. Maar wat als Sam opeens tekeningen begint te tekenen van een jongen,, Die ze niet kent? Haar ouders maken zich zorgen en laten haar opnemen in een kliniek,, Sam haat het daar en ontsnapt. Terug naar haar ouders wil ze niet.. En verder heeft ze niemand,, Als ze haar tekeningen van de jongen weer bekijkt valt Sam weg,, Ze komt in een droom terecht die voor haar echt lijkt, In die droom ziet ze de jongen,, Als se droom op een nachtmerrie begint te lijken vecht Sam zohard ze kan om wakker te worden,,maar wat als dit niet lukt? Kan iemand haar nog helpen..?
    Rollen:
    Hoofdrol+ later vriendin tom;
    beste vriendin+vriendin bill;
    zus+ vriendin gustav;
    meisje in de kliniek+ vriendin Georg;
    eerdere vriendin tom;
    leerares;
    Moeder;

en dit moet ik weten xD;
    is het de rol voor serie 1 of 2?;
    textje;
    plaatje;

2.Freddie's gonna get you een meisje van 18 jaar word steeds achtervolgd in haar dromen door freddie kruecher een enge man die verminkt is en messen als nagels heeft. elke keer als ze in slaap valt heeft ze die nachtmerrie weer, en ze kan alleen in haar slaap vermoord worden door freddie en ze blijft maar tegen hem vechten in haar slaap. de volgende dag op school zei ze het tegen haar vrienden en die hebben blijkbaar ook steeds de zelfde droom. daarna worden er 1 vriendin en 1 vriend vermoord door freddie. lukt het haar om freddie te verslaan?
    Rollen;
    Hoofdrol;
    Beste vriendin;
    een gewone vriendin;
    zus;
    BF bill;
    vriendin tom;
    vriendin georg;
    vriendin gustav;

en dit moet ik weten xD;
    is het de rol voor serie 1 of 2?;
    textje;
    plaatje;

Ojaa vergeten xD zet er ook ff bij welke rol :'D

xx

Life is a fairytale, told by an idiot.

is het de rol voor serie 1 of 2?; 1
    textje;
    Heey ik ben Nickita
    ik ben 18 jaar en wel vaak vrolijk
    Ik zit nu in een kliniek
    Waarom ik hier zit?
    geen idee dat komt door me ouders die maakte zorgen om mij om iets en daarom zit ik nu hier wat ik gewoon echt belagelijk vind voel me net opgesloten maar goed wat doe je er aan he
    Ik ben verslaafd aan loll`y en kauwgom
    Ook hou ik van lol trappen en kan daarom soms best snel melig worden
    Maar ik ga nu wand word geroepen zucht
    Bye Bye <3
    plaatje;
    http://i7.tinypic.com/4i1mgdz.jpg
    Rol; meisje in de kliniek+ vriendin Georg

You can't touch music but music touch you

is het de rol voor serie 1 of 2?; 1(vriendin/sus gustav)

textje; Haay mijn naam is michelle.
    Ik ben 15 jaartjes oud om precies te sijn ><.
    Ik hou heel veel van onzin dingetjes.
    Zoals als eht stil is opeens heel hard boe roepen.
    Ik houw ook wle een beetje van geintje soals iemand laten schrikken fzow.
    IK ben helemaal weg van Bubbelgum en van Lolly’s. Een dag zonder en ik ben dood. Ik kan me snel aan iets ergere x] dat is een slechte eigeschap. Ook heb ik niet zoveel gedult. Goh weer een slechte eigeschap. Ik ben gelukkig wel altijd heel lief voor iedereen. Das dan een goede eigeschap. En ik ben heel zorgzaam. IK vind het selfs leuk om voor iedereen te koken enz. En antuurlijk hoort daar dan ook afwassen bij maar ach ja. Mijn hobby is dan ook tekenen en Verzorgen. Ik houw van kindjes. Als ik een klein kindje sie seg ik automatisch: aaaah lieeff x3
    Njaa dit gekke meisje gaat er weer van door^^

plaatje;http://i351.photobucket.com/albums/q441/raybay62/emo%20girls/sexy-emo-girls-013-1.jpg