Heey ^^ ik ga 2 nieuwe serie's beginnen 1tje van ash gekocht
dit is de eerste serie >< van ash ;o
1.What if drawing become's an addiction..
Sam is een meisje van 15 die het liefst 24 uur tekent. Als ze tekent lijkt ze wegtevallen van de realiteit, Ze hoort niks meer ,, en voelt zelfs niks meer.. Maar wat als Sam opeens tekeningen begint te tekenen van een jongen,, Die ze niet kent? Haar ouders maken zich zorgen en laten haar opnemen in een kliniek,, Sam haat het daar en ontsnapt. Terug naar haar ouders wil ze niet.. En verder heeft ze niemand,, Als ze haar tekeningen van de jongen weer bekijkt valt Sam weg,, Ze komt in een droom terecht die voor haar echt lijkt, In die droom ziet ze de jongen,, Als se droom op een nachtmerrie begint te lijken vecht Sam zohard ze kan om wakker te worden,,maar wat als dit niet lukt? Kan iemand haar nog helpen..?
Rollen:
Hoofdrol+ later vriendin tom;
beste vriendin+vriendin bill;
zus+ vriendin gustav;
meisje in de kliniek+ vriendin Georg;
eerdere vriendin tom;
leerares;
Moeder;
en dit moet ik weten ;
is het de rol voor serie 1 of 2?;
textje;
plaatje;
2.Freddie's gonna get you een meisje van 18 jaar word steeds achtervolgd in haar dromen door freddie kruecher een enge man die verminkt is en messen als nagels heeft. elke keer als ze in slaap valt heeft ze die nachtmerrie weer, en ze kan alleen in haar slaap vermoord worden door freddie en ze blijft maar tegen hem vechten in haar slaap. de volgende dag op school zei ze het tegen haar vrienden en die hebben blijkbaar ook steeds de zelfde droom. daarna worden er 1 vriendin en 1 vriend vermoord door freddie. lukt het haar om freddie te verslaan?
Rollen;
Hoofdrol;
Beste vriendin;
een gewone vriendin;
zus;
BF bill;
vriendin tom;
vriendin georg;
vriendin gustav;
en dit moet ik weten ;
is het de rol voor serie 1 of 2?;
textje;