• Ik heb momenteel 2 tattoo's. Eentje op mn heup & eentje op m'n rechter schouderblad.
    Mijn eerste heb ik gekregen van mijn mama, om iets te kunnen verwerken. En mijn 2de heb ik zelf betaald, omdat ik 18 werd heb ik het mezelf cadeau gedaan...
    Heeft trouwens ook dezelfde betekenis, nu wil ik beginnen aan m'n sleeve. Mijn moeder stond ook al niet achter mijn 2de tattoo...
    Ik hou gewoon echt van tattoo's, ik zie dat als "kunst" zij ziet het als "krapul". Wel ja, ik wil dus echt die tattoo op mijn boven arm...
    Maar m'n moeder zegt dat ze me dan het huis uit gooit, heeft ze trouwens al 1 000 keer gezegd, maar woon hier nog steeds.
    Ik wil wel wachten, uit respect voor haar.... Maar hoop toch wel dat ik volgend jaar mijn 3de heb. Ik betaal 'm dan ook zelf enz. maar heeft iemand ideeën hoe ik haar kan overhalen? :/


    Julie Jellyfish

    JulieH schreef:
    (...)
    Ze weet waarom hoor.. Ik verwijt mijn moeder ook de dood vn mn kindje een beetje, zij , mijn ex en zijn ouders dwongen mij.. Dus daarom heeft mn moeder mij (denk ik) die eerste tattoo ook gegeven, ze haat tattoo's, maar gaf mij toch eentje om het beter te kunnen verwerken, dus ik denk dat ze zich schuldig voelt.. Maar ja, ik wil wel dat ze mij accepteer als ik meer tattoo's heb.. Ze haat ook mijn piercings, maar tegenwoordig doet ze er vrij normaal over. Ik hoop dus ook dat ze zo gaat veranderen met mijn tattoo's :/


    Je tattoo's veranderen je persoonlijkheid niet, het geeft alleen een toevoeging aan hoe jij je lichaam toont (:


    To infinity and beyond •

    Maven schreef:
    Ik wil geen tatoeages omdat ik toch wel ga twijfelen en geen keuzes kan maken. Tenminste, op dit moment niet.

    Ik heb over mijn tattoo's ook wel echt lang nagedacht hoor, maar mijn 2de daar had ik het ontwerp al super lang van... Maar heb hem laten zetten in 1 week, ik wist al 1,5 jaar dat ik hem wou, maar heb gewoon op 1 week gezegd "ik laat hem zetten" :p


    Julie Jellyfish

    Je bent 18. Zetten die tattoo hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    JulieH schreef:
    (...)
    Ik heb over mijn tattoo's ook wel echt lang nagedacht hoor, maar mijn 2de daar had ik het ontwerp al super lang van... Maar heb hem laten zetten in 1 week, ik wist al 1,5 jaar dat ik hem wou, maar heb gewoon op 1 week gezegd "ik laat hem zetten" :p


    Ik zit met een stoornis en die veroorzaakt dat ik overal aan twijfel of over ga piekeren. Daardoor kan ik niet zomaar keuzes maken.


    26 - 02 - '16

    Vivere schreef:
    (...)

    Je tattoo's veranderen je persoonlijkheid niet, het geeft alleen een toevoeging aan hoe jij je lichaam toont (:

    Dat is waar ja! Maar ik voel mij er (vreemd genoeg) sterker door.. Ik ben nog steeds een fragiel persoon maar toch maakt het mij sterker, op het moment dat ik daar lig heb ik immens veel pijn (schouderblad en heup doen niet echt deugt) maar denk dan "ik doe het voor mijn kindje" en daarna voel ik me echt sterk. Vrij raar denk ik dan... Maar het geeft mij gewoon een geweldig gevoel snapje?


    Julie Jellyfish

    Malafide schreef:
    Je bent 18. Zetten die tattoo hehe.

    Wil ik echt! Maar ik twijfel, niet over de tattoo.. Maar ik heb vroeger echt veel uitgehaald ben m.a.w. echt een rot kind geweest.. Dus ik wil dat de relatie met mijn mama verbeterd :p maar toch wil ik die tattoo! Haha, ohja... Ik heb nog een probleem..
    Ik heb nu 16 mm en heb stretchers besteld met mijn moeder haar visa , waar ze toestemming voor gaf, van 20 mm... En ik zei dat ik niet groter ging. Iemand tips? Haha sorry :(


    Julie Jellyfish

    JulieH schreef:
    (...)
    Wil ik echt! Maar ik twijfel, niet over de tattoo.. Maar ik heb vroeger echt veel uitgehaald ben m.a.w. echt een rot kind geweest.. Dus ik wil dat de relatie met mijn mama verbeterd :p maar toch wil ik die tattoo! Haha, ohja... Ik heb nog een probleem..
    Ik heb nu 16 mm en heb stretchers besteld met mijn moeder haar visa , waar ze toestemming voor gaf, van 20 mm... En ik zei dat ik niet groter ging. Iemand tips? Haha sorry :(


    Niet zo slim als je de relatie met je moeder wilt verbeteren. Ik zou die stretchers dan terugsturen of laten liggen tot je uit huis bent en je kan doen wat je wil.


    26 - 02 - '16

    Je bent 18, ze kan je niet eeuwig als een kind behandelen. Het is jouw lichaam.
    Ik wil ook graag een sleeve op m'n bovenarm, met maori. Ga 'm laten zetten wanneer ik er geld voor heb.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Maven schreef:
    (...)

    Niet zo slim als je de relatie met je moeder wilt verbeteren. Ik zou die stretchers dan terugsturen of laten liggen tot je uit huis bent en je kan doen wat je wil.

    Hmm ja.. Dit klinkt vreemd, maar piercings steken of stretchen, dat geeft mij voldoening.. Ik vergelijk het met zelfverminking, heb dat vroeger gedaan dus zo vergelijk ik het een beetje.. Elke 6de van elke maand zet ik een nieuwe piercing of stretch ik groter.. Maar waarschijnlijk heeft mijn moeder het al lang door... Ze is echt zo'n mama die ALLES weet.. Nu wacht ze tot als ik het eerlijk zeg... Dat is eigenlijk wat zecwilt, maar ik durf het niet. Ook als ik een vriendje/vriendin heb, durf ik het niet te zeggen, maar weet ze het al lang


    Julie Jellyfish

    Vipire schreef:
    Je bent 18, ze kan je niet eeuwig als een kind behandelen. Het is jouw lichaam.
    Ik wil ook graag een sleeve op m'n bovenarm, met maori. Ga 'm laten zetten wanneer ik er geld voor heb.

    Maori? Ik snap het niet denk ik :o maar ja je hebt gelijk!
    Ik zat net naast haar en vertelde haar dat ik dit had geschreven ze zei " het is uw lichaam en ge doet er mee wat je wilt. "
    Ook zei ze dat iedereen nu denkt dat ze zo een boze moeder is... Maar dat zegt niemand toch? :p


    Julie Jellyfish

    JulieH schreef:
    (...)
    Hmm ja.. Dit klinkt vreemd, maar piercings steken of stretchen, dat geeft mij voldoening.. Ik vergelijk het met zelfverminking, heb dat vroeger gedaan dus zo vergelijk ik het een beetje.. Elke 6de van elke maand zet ik een nieuwe piercing of stretch ik groter.. Maar waarschijnlijk heeft mijn moeder het al lang door... Ze is echt zo'n mama die ALLES weet.. Nu wacht ze tot als ik het eerlijk zeg... Dat is eigenlijk wat zecwilt, maar ik durf het niet. Ook als ik een vriendje/vriendin heb, durf ik het niet te zeggen, maar weet ze het al lang


    Niet echt een gezonde manier om voldoening te behalen, sorry dat ik het zeg. Maar hoe wil je in de vrede aan een baan komen als je heel veel piercings hebt? Ik heb mijn enige piercing, mijn neuspiering, eruit moeten halen voor een baan en ik ben blij dat ik 'm niet meer heb. Continu ontsteken en alleen maar pijn. Wat een rotding.


    26 - 02 - '16

    Maven schreef:
    (...)

    Niet echt een gezonde manier om voldoening te behalen, sorry dat ik het zeg. Maar hoe wil je in de vrede aan een baan komen als je heel veel piercings hebt? Ik heb mijn enige piercing, mijn neuspiering, eruit moeten halen voor een baan en ik ben blij dat ik 'm niet meer heb. Continu ontsteken en alleen maar pijn. Wat een rotding.

    Ik heb al gewerkt, 2 maanden in Albert Heijn , en nog een keer in H&M , die maakte ook geen probleem van mijn piercings hoor , maar ik ben mij er van bewust dat ik later moeilijk werk zal vinden , ik zie dit nog steeds als een 'fase' ... Ik denk niet dat ik later nog vol zalstaan met piercings hoor ;o


    Julie Jellyfish

    JulieH schreef:
    (...)
    Dat is waar ja! Maar ik voel mij er (vreemd genoeg) sterker door.. Ik ben nog steeds een fragiel persoon maar toch maakt het mij sterker, op het moment dat ik daar lig heb ik immens veel pijn (schouderblad en heup doen niet echt deugt) maar denk dan "ik doe het voor mijn kindje" en daarna voel ik me echt sterk. Vrij raar denk ik dan... Maar het geeft mij gewoon een geweldig gevoel snapje?


    Ik snap je hoor, ik heb dat precies hetzelfde met mijn tattoo! En dat is helemaal niet vreemd, want het is toch een deel van jou!


    To infinity and beyond •

    Mijn ouders zeggen: ons huis, onze regels. Daar houd ik me ook aan en nu klink ik wel erg braaf maar ik ben ook iemand die haar geld goed wil uitgeven en niet zomaar een random tattoo laten zetten.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~