Ik vind het op zich wel een interessante suggestie, maar ik weet niet helemaal zeker of dit mogelijk is. Het zou natuurlijk meer werk zijn voor ons, dat wel, maar ik denk dat dat uiteindelijk wel te doen zou zijn. Er zullen vermoedelijk toch niet zo heel veel aanvragen voor komen.
Het probleem ligt hem er meer in dat er bij een hoofdstuk één vlak tekst is, terwijl dat bij een quiz vaak heel erg veel zijn, met al de aparte vragen, antwoorden en uitkomsten. Ik heb geen idee hoe mensen dat zouden moeten insturen en of dat te programmeren valt voor Rutger. Eigenlijk vermoed ik dat dit praktisch gezien gewoon niet echt gaat.
Als het wel mogelijk was, zou het in ieder geval heel duidelijk alleen om spelling moeten gaan. Er zit immers geen verhaallijn in een quiz en ik heb persoonlijk niet veel zin om tips te gaan geven voor de inhoud van quizzen op de manier waarop we dat soms doen bij verhalen, want dat is niet waar ik bèta voor ben geworden.
Incantatem schreef:
Ik vind het eerlijk gezegd niks, omdat ik niet vind dat je zulke taken bij een Bèta kunt leggen; ze zijn hier voor verbetering van de taal, voor suggesties voor het verhaal e.d. Moeten ze nu antwoorden gaan verzinnen voor quizzen?
Antwoorden verzinnen voor quizzen hoort bij het maken van een quiz. Dat zouden we sowieso niet doen, zelfs als dit er wel kwam. We schrijven immers ook geen verhalen, maar kijken ze alleen na. (:
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan