• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Ramazzotti.
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles:
    Liam Payne: Kendizzzle

    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Cozart
    - Kathy Rose Jones || JustMyHazza - Bedreigt Harry Styles
    - Rhine Jessica Mason || xAlways
    - Tyler Joël Valentino || Adnane - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelynn || Averalda - Bedreigt Louis Tomlinson


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Roth
    Vriendin Zayn || Linda Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Adnade
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || [q]xAlways[q/]
    (maximaal 5 per lid)



    In te vullen lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Idee om uit te voeren(ontvoerders):
    Bedreigt van 1D(ontvoerders):
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 10:15 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol: Ontvoerder.
    Naam: Tyler Joël Valentino.
    Leeftijd 20.
    Innerlijk: Tyler is een ijdele jongen met een groot ego. Hij is erg zelfverzekerd en laat dat maar al te vaak merken. Ijdel is hij zeker, hij doet niks als hij er onverzorgd uit ziet. Tyler wordt zeer snel jaloers, en dat merk je gemakkelijk. Als de meeste aandacht niet naar hem gaat wordt hij heel snauwerig en chagrijnig. Als zijn vriendin met een andere jongen chillt zorgt hij ervoor dat dat heel kort duurt... Enzovoort. Tyler is tot veel dingen in staat, hij zal serieus alles doen wat in zijn voordeel ligt.
    Met dit bij elkaar is het moeilijk voor te stellen dat hij vroeger anders was. Vroeger was het een lieve en behulpzame jongen die alles voor je zou doen. Maar door wat pesters is hij sterk veranderd. Hij is in zijn gepeste jaren erg stil geworden, tot de zomer van 2009. Hij had de hele zomer lang getraind waardoor hij een strak en gespierd lichaam kreeg, in plaats van mollig en slap. Kreeg lenzen in plaats van een bril. En ook kon hij afscheid nemen van zijn beugel. Hij kreeg dat schooljaar een bom van positieve aandacht, en de pesterijen waren als sneeuw voor de zon verdwenen. In plaats daarvan werd Tyler de "It-Boy" van de school, een leidersfiguur. De populaire jongen die alles voor elkaar kreeg en alles kon doen zonder dat iemand hem tegen sprak. En zijn wraak kreeg hij, hij zette de hele school op tegen zijn vroegere pesters die stuk voor stuk van school wisselden.
    Tyler was een enorme player, want hij kon zowat elk meisje krijgen met alleen een knipoog. Dat wist hij zelf ook, dus hij gebruikte het maar al te vaak. Natuurlijk alleen om zijn behoeften te vervullen. Dit veranderde toen hij wat kreeg met Emilie Newton, waar hij echt verliefd op was. Toen zij meer aandacht aan One Direction begon te besteden dan aan hun relatie kon je wel raden dat Tyler helemaal gek werd. Sterke haatgevoelens borrelden op in zijn hoofd en vanaf daar is een van zijn levensdoelen begonnen: One Direction helemaal breken...
    Tyler heeft nog steeds een klein hart, wat hij niet graag toont. Hij was als sterk, gevoelloos en intimiderend overkomen. Daar kan hij geen gevoelens bij hebben. Tot slot is Tyler een echte macho en een megaflirt. Wat natuurlijk goed samen gaat met zijn charmes.
    Uiterlijk:



    Tyler is een mooie jongen. Zijn zongebruinde huid match prachtig met zijn donkerbruine haar, wat altijd in model zit. Tyler heeft een sterk en gespierd lichaam, hij is er erg trots op en doet er ook veel voor. Zijn donkerbruine ogen met groene stipjes laten zowat elk meisje smelten met alleen een knipoog, iets wat hij alleen maar leuk vind. Tyler heeft een aantal tattoo's over zijn armen staan, rechts staat het helemaal vol. Links van zijn schouder tot zijn elleboog. Met een lengte van 1.96, zijn gespierde bouw en de tattoo's heeft Tyler een intimiderende uitstraling. Hij straalt ook echt een beetje uit dat hij een leider is, hij haat het om naar iemand anders te luisteren. Hij draagt vaak een zwarte Ray Ban zonnebril.
    Idee om uit te voeren(ontvoerders): Ehm....
    Bedreigt van 1D(ontvoerders): Niall.
    Extra: Tyler had vanaf het begin van One Direction al een grote haat aan ze, wat vooral te maken had met de aandacht. Hij irriteerde zich dood aan de gillende meisjes, en al helemaal aan het feit dat de aandacht naar hem sterk verminderde. Als een "Tumblr model" wordt je vaak herkend en dan ben je al snel alle aandacht gewend. Dus toen zelfs zijn vriendin meer aandacht aan de band begon te besteden was het voor hem al duidelijk. One Direction zou zijn sterke haatgevoelens nog wel merken. Tyler is gegroeid naar een echt model en is een echte zangsensatie op youtube. .

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:36 ]


    El Diablo.

    Denise wat een lekker ding


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Inside schreef:
    Ellison > Inside.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Pharell > Lyall.


    Every artist was first an amateur.

    Alles staat erbij


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    Alles staat erbij

    Je hebt nog steeds mijn naam niet veranderd...


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sorry, nu wel


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh, ik vul mijn rol, denk ik, morgen of overmorgen in. Heb vandaag geen tijd meer.


    Do what people say you can't.

    Ik post 'm zo.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mhehehe ik heb hier echt zin in :3


    Because I love him, do I need another reason?

    Mag ik het Zusje van Louis :')?

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 16:54 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Oke


    Spoiler alert: you will save yourself

    JustMyHazza schreef:
    Mhehehe ik heb hier echt zin in :3


    Me too


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik wil wel de laatste ontvoerder als dat kan.. Maar als Niall vrij komt heb ik hem liever..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nuka schreef:
    Ik wil wel de laatste ontvoerder als dat kan.. Maar als Niall vrij komt heb ik hem liever..


    De rol van Niall komt waarschijnlijk niet meer vrij, dus ik zet je bij de ontvoerders.


    Spoiler alert: you will save yourself