• Er zit een jongen bij me in het team waar ik verliefd op ben, ik wil het 'm graag vertellen maar ik durf niet zo goed. Hoe moet ik laten merken dat ik hem leuk vind?.. Iemand tips?

    Sinistre schreef:
    Jongens zijn over het algemeen niet goed in het opvatten van subtiele hints :Y)


    I'd rather have flowers in my hair, than diamonds around my neck.

    Flirten!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Uiteindelijk wil ik het hem wel vertellen maar ik ben heel erg bang dat dat onze vriendschap veranderd.

    Sinistre schreef:
    Jongens zijn over het algemeen niet goed in het opvatten van subtiele hints :Y)

    I agree with this.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 20:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bij mij begon het eerst ook met heel veel whatsappen, vervolgens een huiswerkdate, vervolgens heel vaak afspreken en nu al 1,5 jaar verkering (:


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    Had jij het in het lucht je hart topic niet over een jongen die je leuk vond die al een vriendin had? (en die een vriendin van jou al leuk vond)

    Ik heb het toen ook al gevraagd, maar is dat de jongen uit dit topic? Want als je serieus van plan bent om ervoor te zorgen dat hij jou ook leuk vindt/iets met hem wil krijgen, vind ik dat behoorlijk egoïstisch en belachelijk. Dus ik hoop dus dat dat niet het geval is.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Veni schreef:
    Had jij het in het lucht je hart topic niet over een jongen die je leuk vond die al een vriendin had? (en die een vriendin van jou al leuk vond)

    Ik heb het toen ook al gevraagd, maar is dat de jongen uit dit topic? Want als je serieus van plan bent om ervoor te zorgen dat hij jou ook leuk vindt/iets met hem wil krijgen, vind ik dat behoorlijk egoïstisch en belachelijk. Dus ik hoop dus dat dat niet het geval is.


    Nee tuurlijk niet! Zoiets zou ik echt nooit doen.

    Angelos schreef:
    (...)

    Nee tuurlijk niet! Zoiets zou ik echt nooit doen.

    Mag ik vragen over welke gozer dat wel ging? Want het ging over één gozer. Anders zet je het niet neer in dat topic.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vraag hem subtiel mee uit! Zeg bijvoordbeeld: hey, heb jij ook zoveel huiswerk? hij: jaaa jij ook dan? jij; jaaa ik wil wel eens wat leuks tussen door.. hij; ja klopt! jij; laten we samen een keertje wat doen!

    Hij vind het vast leuk!
    En tja, als hij niet veel huiswerk heeft, dan moet je een ander gespreksonderwerp bedenken waardoor je dit kan vragen.

    De manier van direct vragen werkt natuurlijk het beste.
    Ik durfde dat ook niet en ik heb het gedaan met subtiele hint die hij (gelukkig) wel opvatte.

    Je mag me altijd pb'en

    xx Mar