• Er zit een jongen bij me in het team waar ik verliefd op ben, ik wil het 'm graag vertellen maar ik durf niet zo goed. Hoe moet ik laten merken dat ik hem leuk vind?.. Iemand tips?

    knipogen, glimlachen, oogcontact, vragen stellen over zjn interesses etc.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Niet vallen op zijn eten :Y) IK spreek uit eigen ervaring. Nee ik heb niet echt tips i'm sorry :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Jongens zijn over het algemeen niet goed in het opvatten van subtiele hints :Y)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 19:59 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het gewoon zeggen. Hints pikken mensen over het algemeen heel slecht op, dus het werkt het best om het gewoon recht in zijn gezicht te zeggen.


    From these ashes, I will rise

    Kiss


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sinistre schreef:
    Jongens zijn over het algemeen niet goed in het opvatten van subtiele hits :Y)


    •*• Lululu •*•

    Leonhardt schreef:
    Het gewoon zeggen. Hints pikken mensen over het algemeen heel slecht op, dus het werkt het best om het gewoon recht in zijn gezicht te zeggen.


    26 - 02 - '16

    Leonhardt schreef:
    Het gewoon zeggen. Hints pikken mensen over het algemeen heel slecht op, dus het werkt het best om het gewoon recht in zijn gezicht te zeggen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Peculiaris schreef:
    knipogen, glimlachen, oogcontact, vragen stellen over zjn interesses etc.


    No. De meeste jongens zullen zelfs dat nog niet inzien als hint. Je kunt het wel doen, maar ik betwijfel of het genoeg is :')

    Persoonlijk zou ik het ook niet meteen zeggen. Vraag hem gewoon eens mee om iets te drinken? Uitvragen lijkt me alsnog de beste optie, want waarom zou een meisje dat niet gewoon kunnen doen en moet ze altijd zogenaamde 'hints' geven aan een jongen en wachten totdat hij wat doet?


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Sinistre schreef:
    Jongens zijn over het algemeen niet goed in het opvatten van subtiele hints :Y)


    Dat is heel erg waar.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zorg dat als jullie samen afspreken, dat het ook alleen jullie tweetjes is, en niet nog eens drie man. Dan blijf je in de friendzone of daar kom je dan in. Neem het initiatief qua afspreken; mocht hij ook verliefd zijn op jou, en dat kan ik écht niet weten, sorry, dan heb je kans dat hij geen initiatief durft te nemen. Meisjes die initiatief nemen zijn zelfstandig en cool; maar zorg wel dat jij hem nodig hebt, niet bepaald feministisch, maar jij kan écht niet dat boek van de boekenplank pakken. c;


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    JamesPotter schreef:
    Kiss


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Heel veel praten op Facebook.
    Zo kreeg ik een relatie.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Leonhardt schreef:
    Het gewoon zeggen. Hints pikken mensen over het algemeen heel slecht op, dus het werkt het best om het gewoon recht in zijn gezicht te zeggen.


    16 - 09 - '17

    Uitvragen! Succes. (:


    Some people are art and do art at the same time