• En wil binnenkort dus weer een username nemen die ik vroeger heb gehad, al zijn er uiteraard een paar waar ik tussen twijfel. Dus, als jullie zo vriendelijk willen zijn om te stemmen? *O*

    Welke (oude) username?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre, sowieso.


    Searching heavens for another earth

    Aragog, dat sowieso. :Y)


    Chaos is a ladder.

    Macabre!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Aragog, of anders Macabre. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Taiteilijan schreef:
    Macabre, sowieso.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Square schreef:
    Aragog, of anders Macabre. ^^


    Stenenlikker

    Taiteilijan schreef:
    Macabre, sowieso.

    Macabre vind ik erg mooi.


    ars moriendi

    Lol, 9-9 voor Aragog en Macabre. :'D Damn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beaton schreef:
    Lol, 9-9 voor Aragog en Macabre. :'D Damn.


    Macabre heeft nu twee stemmen meer, maar dan nog gaat het wel heel erg gelijk op. Dat zie je niet vaak bij dit soort polls. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Macabre heeft nu twee stemmen meer, maar dan nog gaat het wel heel erg gelijk op. Dat zie je niet vaak bij dit soort polls. :'D

    Haha, nee, inderdaad. En laat dat nou net precies de twee zijn waar ik het hardst tussen twijfel. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Taiteilijan schreef:
    Macabre, sowieso.


    Ex astris, sciencia

    Beaton houden. She's freakin' nice.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^Hehe, I know, daarom ben ik ook blij dat ik haar terug kan nemen wanneer ik wil. :3

    Ik denk overigens dat het uiteindelijk Aragog wordt, omdat het een hele tijd is geleden dat ik een HP-related username had. Maar ik kijk het nog even aan. :]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ^ Kut, ja, die voornaam is al genomen. Ik heb 'm net effe snel opgezocht. Echt jammer, ik kwam er laatst op voor als username te nemen, maar toen bedacht ik me dat jij 'm had. Hmm, bummer. Maar yeah, true. Da's wel nice. Vind die achternaam van haar eigenlijk best nice. Met zo'n achternaam zou ik me niet schamen :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.