• Plaats hier al je onzin over of juist niet over de rpg xp

    Rollentopic
    Speeltopic 1



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 14:51 ]


    16 - 09 - '17

    Irvine schreef:
    Hoe laat wordt het topic geopend? :]
    Lekker kleffen met Noralie en Bentley


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Het is half 9 in de morgen bij mij dus hierbij MORNING.


    -

    Goedemorgen, Gail!
    @Jaimy, ik zal hem zo openen


    16 - 09 - '17

    Chico schreef:
    (...)Lekker kleffen met Noralie en Bentley



    Oh yeah. Ik heb er zin in, if you know what I mean. Hahaha, ik ben zo flauw.

    En okay Sylvie ^^ goedemorgen Gail :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Speeltopic 1


    16 - 09 - '17

    Irvine schreef:
    (...)

    Ik ook :C


    Waarom wil iedereen een piano? :C
    Je moet tich dingen doen om hem goed te onderhouden. Zoals met een tandenborstel eens in de maand de toetsen bij witten zodat ze niet vergelen. -.-'' Geef mij maar een drumstel of een gitaar. -ondanks dat ik piano spelen wel leuk vind-


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik zou willen 'Ik wil ook een piano' zeggen, maar als je geen piano kan spelen en er geen plaats voor hebt, heb ik er niks aan xp

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 14:54 ]


    16 - 09 - '17

    Sivan schreef:
    (...)

    Waarom wil iedereen een piano? :C
    Je moet tich dingen doen om hem goed te onderhouden. Zoals met een tandenborstel eens in de maand de toetsen bij witten zodat ze niet vergelen. -.-'' Geef mij maar een drumstel of een gitaar. -ondanks dat ik piano spelen wel leuk vind-


    Omdat ik van muziek maken houd en van plan al ben om een gitaar voor kerst te vragen :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cenation schreef:
    Ik zou willen 'Ik wil ook een piano' zeggen, maar als je geen piano kan spelen en er geen plaats voor hebt, heb ik er niks aan xp


    Ik heb geen les gehad. En ik heb mezelf liedjes aangeleerd en ik heb een heel mooi magisch woord YOUTUBE :'D
    Zelf hebben wij op zolder een muziek kamer met wat muziek instrumenten. En tja we krijgen veel dingen van familie die met muziek te maken hebben. Alleen niet van mijn oom want die houdt ervan om mij een revolver te geven xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sylvie, betekent dit dus dat Bentley al verdwenen is?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MT


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ja, ze komen er gewoon achter dat Bentley is verdwenen. Hij wordt dus niet bespeeld, maar wel beschreven


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Chico schreef:
    Ja, ze komen er gewoon achter dat Bentley is verdwenen. Hij wordt dus niet bespeeld, maar wel beschreven


    Oh okay, dus geen Bentley en Noralie interactie D:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mweh ik ga lopen met de honden. Ben er vanavond pas weer.
    Doei!!!(doeg)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Irvine schreef:
    (...)

    Oh okay, dus geen Bentley en Noralie interactie D:
    Misschien op de plek waar ze naartoe zijn ontvoert


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf