• ---

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 12:12 ]


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Hmm, mijn gevoel trekt het aan beide kanten. Aan de ene kant zegt het 'nee', maar aan de andere kant wil ik het ook wel lezen. I dunno.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het eerste idee zal er vast wel zijn maar dan in de vorm van de boyband One Direction. Ik vind het zeer leuk dat je een ándere boyband gekozen hebt, maar toch vind ik het tweede idee het origineelst. Dus als ik jou was zou ik het tweede idee uitwerken.

    Zou je me willen waarschuwen als je het verhaal (maakt niet uit welke van de twee) online zet? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    2


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Het is beide niet iets wat ik zou lezen. Ondanks dat, vind ik idee één leuker klinken dan idee twee, alhoewel twee mij origineler lijkt.


    Chaos is a ladder.

    Gibbs schreef:
    Het eerste idee zal er vast wel zijn maar dan in de vorm van de boyband One Direction. Ik vind het zeer leuk dat je een ándere boyband gekozen hebt, maar toch vind ik het tweede idee het origineelst. Dus als ik jou was zou ik het tweede idee uitwerken.

    Zou je me willen waarschuwen als je het verhaal (maakt niet uit welke van de twee) online zet? (:


    Ik moet toegeven dat idee één eerst een 1D-fanfic was, maar ik heb het helemaal omgegooid, nu ik gestopt ben met fanfictions schrijven en meer tijd wil besteden aan OP-verhalen. Hopelijk maakt dit me niet minder tof haha. Tweede reden was ook omdat het niet echt een fanfic was, ondanks dat 1D erin voorkwam. Laat ik het zo zeggen... het is iets origineler dan je denkt (tenminste, dat probeer ik). Alleen kan ik helaas niet zeggen wat er origineler is, want dan verklapt ik al een groot deel.

    En ja, natuurlijk wil ik je waarschuwen!

    @Gula: ah, niet jouw genres? Dat kan. =) Toch bedankt voor je reactie!

    @De rest: dankjewel voor jullie reactie!


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Melian schreef:
    (...)

    Ik moet toegeven dat idee één eerst een 1D-fanfic was, maar ik heb het helemaal omgegooid, nu ik gestopt ben met fanfictions schrijven en meer tijd wil besteden aan OP-verhalen. Hopelijk maakt dit me niet minder tof haha. Tweede reden was ook omdat het niet echt een fanfic was, ondanks dat 1D erin voorkwam. Laat ik het zo zeggen... het is iets origineler dan je denkt (tenminste, dat probeer ik). Alleen kan ik helaas niet zeggen wat er origineler is, want dan verklapt ik al een groot deel.

    En ja, natuurlijk wil ik je waarschuwen!

    @Gula: ah, niet jouw genres? Dat kan. =) Toch bedankt voor je reactie!

    @De rest: dankjewel voor jullie reactie!


    Nou, wat ik er wel leuk aan vind is dat het humor zal bevatten. En vaak in stories vind je niet veel humor. Of dat ligt aan de soort stories die ik lees...
    Verder vind ik het ook leuk dat je OP wilt schrijven. De bevooroordeelde ik leest namelijk (op één 1D story na) geen 1D stories. :p

    Maar waarschuw me alsjeblieft voor ieder verhaal als ze beiden online komen, en anders voor het verhaal dat wel online komt! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Twee zou ik uitwerken want nummer één lijkt op een verhaal dat ik hier al gelezen heb, het lijkt er erg goed op.

    longwaydown schreef:
    Twee zou ik uitwerken want nummer één lijkt op een verhaal dat ik hier al gelezen heb, het lijkt er erg goed op.


    Welk verhaal, als ik vragen mag?


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Ik zou de 2e doen, klinkt origineler


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    De 1ste.. lijkt op iets wat ik ooit eens heb gelezen.
    De 2de spreekt me ook meer aan ik zou voor die gaan.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Incedunt schreef:
    De 1ste.. lijkt op iets wat ik ooit eens heb gelezen.
    De 2de spreekt me ook meer aan ik zou voor die gaan.


    Ik zou echt héél graag willen weten om welk verhaal het dan gaat haha. Kun je het je misschien nog herinneren?
    Is het misschien dit verhaal? -> http://www.quizlet.nl/stories/103262/confessions-of-a-teenage-fangirl--liam-payne/

    Bedankt voor de reacties!


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Melian is back! Yay. Ik was dat meisje die jou reacties gaf in het groen, haha good old times. Nummer 1 is leuk idee, maar waarschuw mij maar sowieso. (:

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 22:40 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Toevallig ben ik al een tijdje bezig met je eerste idee in de vorm van een 1D fanfic met Zayn in de hoofdrol.
    Alleen dan vooral drama, dus een meisje dat helemaal de weg kwijt raakt doordat ze zo in de ban is van haar idool.
    Maar alsnog leuk idee!
    Twee vind ik ook erg leuk en origineel!

    Ze spreken me eigenlijk allebei heel erg aan. Ik zou het bij 1 dan wel het leukst vinden als ze een relatie krijgt met die man van het hotel. Ik zou dus stemmen voor 1, maar het is allebei erg leuk (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mullingford schreef:
    Melian is back! Yay. Ik was dat meisje die jou reacties gaf in het groen, haha good old times. Nummer 1 is leuk idee, maar waarschuw mij maar sowieso. (:


    I remember you! En ik zal je waarschuwen! Ik ben trouwens nooit weggeweest haha, ben alleen een beetje naar Wattpad verhuisd. =P

    @Ravenswood: ik zag het! Het klinkt best heftig, haha. Bij mij gaat het meer de humoristische kant op. Het is meer een coming-of-age verhaal met heel veel humor. En gosh, gosh, ik mag niet zeggen wat voor originele insteek ik heb gebruikt, maar ik heb het geprobeerd minder cliché te maken haha



    Ik wil trouwens nog steeds weten welk verhaal -buiten die van Ravenswood- zo op mijn eerste idee leek, aangezien ik het eerste idee ruim tien maanden terug heb bedacht. XD

    @Newt: dankjewel voor je reactie! =D

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 22:51 ]


    I wonder what it feels like to be a unicorn