• ---

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 12:12 ]


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Sowieso 2


    26 - 02 - '16

    Hmm ik herinner me alleen jouw verhaal met Liam. Voor de rest heb ik volgens mij niet zo'n soort verhaal gezien.
    Het is ook de bedoeling dat het heftig gaat worden ja. En gestoord, dat ook haha. Maar ben benieuwd, je mag me waarschuwen als je ermee begint (geldt voor beide verhalen).

    Kweet niet.. Tweede lijkt leuker..


    Darling, in the end, you've got to be your own hero, because everybody's busy trying to save themselves.

    Idee 2 vind ik leuk, ik hou van superhelden. :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    De tweede is in ieder geval een stuk origineler.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik denk de tweede, al is die andere ook leuk..... ik neem dan sws een abo:D maakt niet uit welke,
    (Maar als je het wilt proberen uit te geven en ik ben in de boekwinkel, en ik zou twijfelen tussen die 2 boeken zou ik toch de eerste kiezen denk ik... wat ben ik toch weer wispelturig......)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 16:32 ]


    het leven is mooi!! xx

    SecretKey schreef:
    Ik denk de tweede, al is die andere ook leuk..... ik neem dan sws een abo:D maakt niet uit welke,
    (Maar als je het wilt proberen uit te geven en ik ben in de boekwinkel, en ik zou twijfelen tussen die 2 boeken zou ik toch de eerste kiezen denk ik... wat ben ik toch weer wispelturig......)



    Haha, dat maakt helemaal niet uit -ik snap wel wat je bedoelt. De eerste is altijd wel 'safe', ook al kan het origineel zijn. Terwijl de tweede veel moeilijker en complexer in elkaar zit, dus kan het ook sneller mislukken (in mijn ogen). Maar ik denk dat je tóch voor de eerste kiest, als het erop aan komt? =P

    De stand is nu:
    Idee één: 5 stemmen
    Idee twee: 8 stemmen


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Een Korrel van mijn Hart lijkt mij persoonlijk leuker, maar ik denk dat het ook belangrijk is om te kijken naar op welke je minder snel denkt vast te gaan lopen (weetjewel waarvoor je meer of minder inspiratie en ideeën hebt?)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    2! Is veel origineler...


    - Cromulent

    Lijkt me allebei leuk ^^ waarschuw je als je aan een story begint?? Ik wil ze beide graag proberen!!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    1. Waarschuw je me als je daarmee begint?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    2!


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben voor nummer 2 (: Sowieso


    Credendo Vides

    Twee vind ik heel erg leuk klinken, maar het klinkt ook als een best ingewikkeld verhaal, dus dan moet je het plot wel goed uitwerken. Maar twee zou ik sowieso lezen. (: Wil je me waarschuwen als je die gaat schrijven? ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Woah, helemaal vergeten op jullie te reageren, sorry!

    ChetUbetcha schreef:
    Een Korrel van mijn Hart lijkt mij persoonlijk leuker, maar ik denk dat het ook belangrijk is om te kijken naar op welke je minder snel denkt vast te gaan lopen (weetjewel waarvoor je meer of minder inspiratie en ideeën hebt?)


    Ik weet al dat ik eerder vast zal lopen met Het Superhelden Syndroom dan met Een Korrel van mijn Hart. Waarom? Het Superhelden Syndroom is veel complexer. Er zijn meerdere hoofdpersonen en veeeel meer bij-personen die een rol spelen. Je hebt drie belangrijpe groepen in het verhaal en binnen die groepen heb je ook weer rangen (en het smerige politieke spel van de bovenlaag natuurlijk).
    Maar soms is een uitdaging juist net datgene wat een verhaal zo leuk maakt. Daarom ga ik het gewoon proberen. =P
    (Bij Een Korrel van mijn Hart heb ik al veertig pagina's geschreven. Bij Het Superhelden Syndroom zit ik op wel liefst drie pagina's + een bomvol achtergrondinformatie + plotlijnen die weer onderverdeeld zijn in kleinere plotlijnen)

    @Parachutes: je hebt helemaal gelijk! Het is ook een best ingewikkeld verhaal! Ik ben nog steeds bezig met de uitwerking van de plotlijn(en) voor ik goed en wel aan het verhaal kan beginnen haha. Maar ik zal je zeker waarschuwen.

    En dat geldt ook voor alle anderen!

    Stand van zaken:
    Een Korrel van mijn Hart: 7 stemmen
    Het Superhelden Syndroom: 12 stemmen


    I wonder what it feels like to be a unicorn