• Dit topic is bedoeld om iemand te vinden die op je lijkt. (Niet qua uiterlijk maar qua karakter)

    Bv: Ik ben een Belieber dan zoek ik mensen die dat ook zijn en probeer een leuk gesprek te starten ^^


    Alles wat ik wil zeggen is.... zoek je maatje!!

    Eh, ik heb hier niet zo'n behoefte aan. I'm sorry.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ehm, okay. :W
    Ik ben op dit moment helemaal gek op A Song of Ice and Fire, voor de noobs onder ons ook wel bekend als Game of Thrones. Ik word er ontzettend vervelend van. Als mensen praten over personages uit Game of Thrones raak ik geïrriteerd omdat ze origineel niet uit Game of Thrones komen. Ook vind ik die mensen noobs omdat ze nooit ín de hoofden van de personages hebben gekeken dus nooit een goede mening kunnen vormen. Kortom: praat niet met mij als je niet de boeken hebt gelezen want ik ben vervelend.
    Ik heb nu net deel vier uit, moet eerst nog de delen van deel vijf aan zien te komen voordat ik verder kan. 't Is maar goed ook dat ik 'm nog even niet heb, ik heb school een beetje links laten liggen omdat ik maar aan het lezen bleef. :W

    Edit: Oké, mensen, ik heb nog eens nagedacht en na vele uren brainstormen ben ik tot de conclusie komen dat sommige mensen dit ook te serieus nemen. Ik schreef dit in periode dat ik mezelf ontzettend grappig vond en heb ik misschien wat dingen wat te grof gezegd. Schreef dit nadat een persoon ontzettend irritant was en uit de hoogte deed over bovenstaand onderwerp. Bam, me voor de tweede keer verantwoord, ik zou de Nobelprijs voor dd vrede moeten winnen.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 3:13 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hahah dit topic faalt echt :'D

    Nobody wants a mate I guess ;P


    It's high noon.

    Nym schreef:
    Ehm, okay. :W
    Ik ben op dit moment helemaal gek op A Song of Ice and Fire, voor de noobs onder ons ook wel bekend als Game of Thrones. Ik wordt er ontzettend vervelend van. Als mensen praten over personages uit Game of Thrones raak ik geïrriteerd omdat ze origineel niet uit Game of Thrones komen. Ook vind ik die mensen noobs omdat ze nooit ín de hoofden van de personages hebben gekeken dus nooit een goede mening kunnen vormen. Kortom: praat niet met mij als je niet de boeken hebt gelezen want ik ben vervelend.
    Ik heb nu net deel vier uit, moet eerst nog de delen van deel vijf aan zien te komen voordat ik verder kan. 't Is maar goed ook dat ik 'm nog even niet heb, ik heb school een beetje links laten liggen omdat ik maar aan het lezen bleef. :W


    ik vind persoonlijk mensen die elitair doen omdat ze er eerder bij waren of wel de boeken hebben gelezen snobbish. Niet alleen bij dit, ook bv bij Harry Potter of The Hunger Games. Who cares of je enkel de boeken of films hebt gezien, het gaat om éen verhaal en als je dat verbind is het al magisch en moet je niet gaan zitten kakken op andere mensen omdat ze de boeken niet hebben gelezen of de films niet hebben gezien of wat dan ook. Alsook, George RR Martin keurt alles goed of af wat in de serie komt. Er komt niets op tv dat Martin niet heeft goedgekeurd.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ^ Ik begrijp Nym wel hoor... De boeken van A Song of Ice and Fire gaan zó veel dieper dan de serie gaat. Persoonlijk vind ik de boeken ook veel beter.
    Maar je moet dan inderdaad niet gaan haten op andere mensen. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Grizzly schreef:
    (...)

    ik vind persoonlijk mensen die elitair doen omdat ze er eerder bij waren of wel de boeken hebben gelezen snobbish. Niet alleen bij dit, ook bv bij Harry Potter of The Hunger Games. Who cares of je enkel de boeken of films hebt gezien, het gaat om éen verhaal en als je dat verbind is het al magisch en moet je niet gaan zitten kakken op andere mensen omdat ze de boeken niet hebben gelezen of de films niet hebben gezien of wat dan ook. Alsook, George RR Martin keurt alles goed of af wat in de serie komt. Er komt niets op tv dat Martin niet heeft goedgekeurd.

    Hey, er is een reden dat ik heb gezegd dat ik vervelend wordt. Dat is nou eenmaal zo, daar kies ik toch niet voor. :') Sorry dat ik mensen waarschuw. Maar ehm, omdat ik blijkbaar mezelf moet verantwoorden zeg ik je dit: de boeken gaan veel verder dan de serie, je leest vanuit de pov van een personage dus je leert ze op een heel andere manier kennen. Bovendien gaan mensen dan ook niet om 'spoilers' janken als je die geeft, want de boeken zijn al heel lang uit.
    Ik 'haat' niet op andere mensen, ik raak geïrriteerd en daardoor word ik vervelend. Ga alsjeblieft over iemand anders lopen kakken want ik heb echt geen behoefte om te horen wat voor een vreselijk persoon ik ben, alleen omdat ik eerlijk ben over hoe ik in elkaar zit.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Goed, waar zal ik eens beginnen. Laat ik beginnen waar ik fan van ben. De boekenseries: Twilight, Harry Potter, The Hunger Games. Bands: One Direction Queen, Rascal Flatts en Toto, van de ene band ben ik meer fan van dan de ander. Daarnaast luister ik ook wel naar andere muziek en lees ik ook wel andere boeken. Qua boeken zijn Fantasy en Historische boeken toch wel mijn favoriet. Ik kijk ook graag series maar ook daar heb ik zo mijn favorieten in. Crime Scene en detective zijn twee daarvan.

    Als je wat meer wil weten, dan kan je het altijd vragen.


    Physics is awesome