• Omdat ik in november jarig ben, zei ik zo'n 1,5 week geleden tegen mijn moeder: 'Duurt nog wel even voordat ik jarig ben, maar ik weet al wel vast een leuk verjaardagscadeautje. Kaarten voor 1D!'
    En nu zijn we tot de conclusie gekomen dat Amsterdam Arena kutgeluid heeft (ik heb zelf geen idee, dat zeiden ze hier) en dat Dusseldorf leuker is en net iets dichterbij. Dus zaterdagochtend zitten we hier allemaal met laptop op schoot om kaarten te krijgen voor 1D!!!!
    Met wie ik ga weet ik nog niet en anders sleep ik mijn moeder mee.. krijg sowieso 2 kaarten !


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oh, wat ontzettend leuk! Hopelijk weten jullie kaartjes te krijgen!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Leuk. ^^ Also, wist je dat er een algemeen topic voor concert tickets is?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NightVale schreef:
    Leuk. ^^ Also, wist je dat er een algemeen topic voor concert tickets is?


    Haha nee dat wist ik niet ^^, ik dacht het gaat over 1D dus ik zet het daar bij (;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Leuk!
    Ik heb ze ook voor mijn verjaardag gekregen, aangezien ik over een maand jarig ben. :3 Maar ik ga gewoon in Amsterdam.


    Do what people say you can't.

    BULLSHIPPER schreef:
    (...)

    Haha nee dat wist ik niet ^^, ik dacht het gaat over 1D dus ik zet het daar bij (;


    Dit is het algemene topic.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Incantatem schreef:
    Oh, wat ontzettend leuk! Hopelijk weten jullie kaartjes te krijgen!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Slotje -> Hier is een algemeen topic voor.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.