• Hooi! (:

    Ik had het topic gelezen over het meerdere abo's/bladwijzers verwijderen, en ik bedacht me dat dit er nog niet was voor gb's. Ik heb hier in een ver verleden ook al een topic over aangemaakt (die schijnbaar gesloten is, zonder dat er bij staat of de suggestie nou wel of niet gedaan kon worden), dus bij deze maar even opnieuw een topic met dezelfde vraag.
    Dus wat vinden jullie ervan om meerdere GB's tegelijk te kunnen verwijderen?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 12:32 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Is het nou mogelijk om deze suggestie in te voeren of niet?

    Alles is mogelijk, de vraag is of Rutger hem wilt inbouwen en zo ja, wanneer hij dat gaat doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Alles is mogelijk, de vraag is of Rutger hem wilt inbouwen en zo ja, wanneer hij dat gaat doen.


    Ja, nouja.. Dat is eigenlijk meer de vraag inderdaad, haha. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bumpje, want ik ben nog steeds benieuwd of het wel of niet komen gaat. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben voor.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik ben voor.


    Some people are art and do art at the same time

    Father schreef:
    Yes, please! Ik heb er nog zoveel die ik moet verwijderen, maar ik heb geen zin om ze één voor één te verwijderen, dus blijven ze staan.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Father schreef:
    Yes, please! Ik heb er nog zoveel die ik moet verwijderen, maar ik heb geen zin om ze één voor één te verwijderen, dus blijven ze staan.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gibbs schreef:
    Bumpje, want ik ben nog steeds benieuwd of het wel of niet komen gaat. :')


    Vraag het Rutger via zijn gb, dan is de kans groter dat hij er iets mee zal gaan doen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nuka schreef:
    (...)

    Vraag het Rutger via zijn gb, dan is de kans groter dat hij er iets mee zal gaan doen.


    pb is volgens mij wat beter. Reageert hij volgens mij sneller op.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Father schreef:
    Yes, please! Ik heb er nog zoveel die ik moet verwijderen, maar ik heb geen zin om ze één voor één te verwijderen, dus blijven ze staan.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Mugen schreef:
    (...)

    pb is volgens mij wat beter. Reageert hij volgens mij sneller op.


    Nja, toen ik net nieuw op Q zat stuurde ik een pb naar Rutger die hij nog steeds niet heeft beantwoord..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nuka schreef:
    (...)

    Nja, toen ik net nieuw op Q zat stuurde ik een pb naar Rutger die hij nog steeds niet heeft beantwoord..

    Je moet wel begrijpen dat hij meer te doen heeft dan Quizlet en hij erg veel PB's krijgt. Hij zal dus niet op alles reageren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wunjo schreef:
    Ik verwijder geen GB's


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Whitmore schreef:
    Wat mij betreft is het niet nodig, maar ik kan me voorstellen dat het voor anderen handig kan zijn.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik heb het geprogrammeerd:
    http://www.quizlet.nl/settings/meerdere_gb.php


    Dit is mijn signature...