• Hii guys
    Ik ga samen met Loky een verhaal schrijven en daar zoeken wij een cover voor

    Informatie
    Titel: When falling apart becomes falling in love ft Louis Tomlinson
    Waar gaat het verhaal over:
    Het verhaal gaat over Grace. Grace is 18 jaar oud en heeft de afgelopen drie jaar doorgebracht in het ziekenhuis, vechtend tegen kanker. Nu is ze weer thuis, maar niet voor altijd. Grace kan het gevecht niet meer winnen en heeft nog een jaar tot anderhalf jaar te leven. In de tijd dat ze weg is geweest zijn er nieuwe mensen in de straat komen wonen, niet zomaar mensen maar de wereldberoemde boyband One Direction. Voor Grace en Louis is het liefde op het eerste gezicht. Grace, die vastbesloten is om , voor zo lang het nog kan, een normaal leven te lijden besluit Louis niks te vertellen over het naderende doodvonnis. Maar dat kan natuurlijk niet altijd goed gaan

    Op de cover moet natuurlijk Louis komen te staan en Grace. Ik heb voor Grace niet echt een bepaald uiterlijk in gedachten, dat is jullie vrijheid. Verder moet er op komen
    Made by Sterre and Daniëlle
    Ik zou graag een cover in zowel kleur als zwart-wit als sepia willen hebben

    Verder hebben jullie alle vrijheid



    Alvast bedankt iedereen!

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 20:48 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Okee morgen ga ik aan de slag kijken wat ik kan doen ik stuur het dan in Pb ;)


    Old Hogwart's Sorting Hat Sing Me A Song, Speak In My Head Tell Me Where I Belong...

    Wat vind je ervan?




    Life is about the journey not the destination

    ik ga vanmiddag uit school even kijken of ik iets leuks voor je kan maken ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik suck erin, maar ik zal toch proberen of ik er eentje voor je kan maken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    xPacific schreef:
    Wat vind je ervan?





    Me likes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    k ben der klaar mee ik stuur het je wel

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 20:23 ]


    Old Hogwart's Sorting Hat Sing Me A Song, Speak In My Head Tell Me Where I Belong...