• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Peculiaris schreef:
    (...)

    Nee.. Hoe...WTF?!


    Ik heb geen idee hoe, hij begonnen te tikken als een tijdbom en begon mega eng te roken en toen, poef... D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee hoe, hij begonnen te tikken als een tijdbom en begon mega eng te roken en toen, poef... D:


    Dat is nogal..Eh.. Apart xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Peculiaris schreef:
    (...)

    Dat is nogal..Eh.. Apart xD


    Ja nogal S:
    En ik ben zo ijdel in mijn haar hé D:


    OT : Morgen pas 11:15 beginnen en 14:45 uitt :D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee hoe, hij begonnen te tikken als een tijdbom en begon mega eng te roken en toen, poef... D:

    Waaaaauw! o.o Tijd voor een nieuwe stijltang dan? ;$.

    OT: Zo moe. Maar ik wil nog lang niet slapen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zal ik nu nog beginnen met downloaden? Het is al laat, maar ja, dan kan ik muziek luisteren op school als er even tijd is bijvoorbeeld. Maar ik heb morgen geen tussenuur, dus dat heeft dan niet veel zin en Koos vriendloos in de pauze met een koptelefoon achter de laptop zitten is wat, ehh, Koos vriendloos. To do or not to do. That's the question. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nog een uurtje. Even volhouden, Lieke.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Walt, don't be such a pain in the ass.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Waarschijnlijk borst of ribspier verrekt want heb telkens drukkende pijn op mijn borstkas


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Side by side, I'll be yours forever.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh man, het is veel vermoeiender als je verplicht tot 12 moet wakker blijven, dan dat je het uit vrije wil doet...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    I don't get it. (cat)
    Eerst staan er plotseling vlammend rode strepen op mijn pijnlijke schouder, ik bel mijn zus en trek er foto's van om door te sturen naar iemand die er wel iets van kent en dan komen mijn ouders thuis en is het plots een heel stuk minder zichtbaar.
    Damn you nature...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    God hoe wil ik ooit een normaal gesprek hebben.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    O god, ik heb iedereen terug gepost, maar ben er ééntje vergeten. Morgen! Nu ben ik gewoon te dood om terug te reageren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gibbs schreef:
    Papaoutai helemaal aan het meezingen. Gelukkig ben ik alleen in de kamer! :p

    Ik ken het helemaal van buiten :').
    "Ah, tiens-nous qui, tiens. Tous l'monde sait comment faire des bébés, mais personne sais c'ment faire des papas..."
    Geniaal gewoon. X]

    OT: Ik ben moe, maar ik ben te lui om te slapen... D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb geen zin meer. Wil slaaaaapen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you