• A Vacation To Never Forget II One Direction


    Het Verhaal:
    One Direction heeft een zwaar jaar achter de rug. Ze willen rust. Na lang discussiëren hebben ze besloten om op vakantie te gaan. Gewoon lol maken met wat vertrouwde vrienden. Ze zijn niet van plan om naar een luxe resort te gaan of iets dergelijks, ze willen kamperen in Spanje. Ze huren vier zespersoons caravans. Genoeg ruimte voor iedereen dus. Ze vragen hun beste vrienden mee, ze reageren enthousiast en hebben er al gelijk zin in. Nu alleen nog inpakken en gaan met die banaan.

    De omgeving:
    Het verhaal speelt zich in het begin af in Londen, daarna speelt het zich verder af op een camping in Spanje met een waterpark. De camping ligt vlakbij zee en een groot bos. Ze gaan zes weken op vakantie, maar daarna kan natuurlijk nog alles veranderen.

    Regels:
    - Minimaal 275 woorden per stuk.
    - Geen relaties van te voren afspreken.
    - Het verhaal mag langzaam worden afgespeeld, bijv. meer dan stukjes tien per dag.
    - Je moet schrijven uit de Ik-persoon, je mag wel over andere schrijven wat ze doen.
    - maximaal 2 personages per persoon.
    - om fouten in het verhaal te ver komen mag je geen plek reserveren. Als je bezig ben met schrijven typ je gewoon eerst je naam van je personages. De rest moet dan netjes wachten tot diegene klaar is. Anders kan het bijv. dat in het vijfde stukje iemand schrijft dat ze weggaan en iemand anders precies hetzelfde doet in het eerste stukje.
    - In dit verhaal is in het begin iedereen single of je hebt geen goed lopende relatie en maakt het uit.
    - Er zijn ook een paar bijrollen die iemand mag invullen, maar iedereen mag over ze schrijven en bepalen wat er met ze gebeurt, maar niet uit de ik-persoon schrijven bij zo'n bijrol. (ik hoop dat dit duidelijk is hihi).
    - Alleen ik maak de topic's aan.

    Rollen:

    Harry Styles: Vulcano
    Zayn Malik: InZaynGirl
    Liam Payne: Shaughnessy
    Niall Horan: Taormina
    Louis Tomlinson: Ziallicious

    Kate Willows: LittleDecent
    Joanne Revlon : Amliande
    Chiara Vannelli: Kraaijkamp
    Aleyna Price: JustMyHazza
    Aubrey Wiltshere: TheSeasons

    Kyle Winchester: KiliOfDurin

    Rollen (komen pas op de camping voor):

    Danaë Elliott (hoort bij de caravan naast die van 1D): Foxes
    Vader Meisje: hoeft alleen een foto.
    Moeder Meisje: hoeft alleen een foto.
    Cynthia Elliott: Cozart

    Bijrollen (pas op camping, mag iedereen invullen, zie voor uitleg bij regels):

    campingbeheerder:
    Bodyguard 1: foto word gezicht door: KiliOfDurin
    Bodyguard 2: hoeft alleen een foto.
    Gladys Fields(Fan die te ver gaat): word gemaakt door: Foxes
    Stalker 2 (Fan die te ver gaat):
    (Stalker 1+2 zijn vriendinnen)

    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Familie:
    Uiterlijk (beschrijving+foto):
    Innerlijk (karakter):
    Extra:
    * Alleen voor de vrienden/vriendinnen. Hoe zijn ze bevriend geraakt met de jongens/ of één van de jongens

    Camper indeling:

    Camper 1:
    - Kate Willows: LittleDecent.
    - Liam Payne: Shaughnessy.
    - Zayn Malik: InZaynGirl.

    Camper 2:
    - Joanne Revlon: Amliande.
    - Chiara Vannelli: Kraaijkamp.
    - Niall Horan: Taormina.

    Camper 3:
    - Louis Tomlinson: Ziallicious.
    - Aleyna Price: JustMyHazza.
    - Harry Styles: Vulcano.
    - Aubrey Wiltshere TheSeasons.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 17:22 ]


    Live, Love, Laugh

    Je speelt gewoon je eigen rol. Bijv. Piet schrijft een stuk, waarin hij naar het strand gaat. Dan schrijft Jan een stuk, en hij gaat ook naar het strand Jan typt dat hij Hey zegt tegen Piet, en dan wacht hij totdat Piet een stukje schrijft.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Het staat wel in de regels, zie ik nu, maar bij een rpg hoor je inderdaad niet over de ander te schrijven. Alleen over je eigen personage.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    oke, maar dat lijkt me niet zo leuk, ik hou ervan om gwn met mensen of vrienden een soort van verhaal te verzinnen en dan heeft iedereen een eigen personage, maar mag er wel over schrijven, want ja.. het is maar een personage.. Maar wilt iemand het dan van me overnemen? Xxx


    Live, Love, Laugh

    Maar dat is een verhaal geen rpg


    Bowties were never Cooler

    Mij lijkt het ook wel leuk om het in een soort van verhaal te schrijven.. Het is weer eens wat anders.


    Live, Love, Laugh

    InZaynGirl schreef:
    Mij lijkt het ook wel leuk om het in een soort van verhaal te schrijven.. Het is weer eens wat anders.

    Gelukkig, dan ben ik niet de enige hahaha


    Live, Love, Laugh

    Ik wil het wel van je overnemen, maar wil je dan ook niet meer meedoen? Of dat weer wel?


    Do what people say you can't.

    Oke, dan ben jij de eigenaar nu, nee ik doe niet meer mee, ik vind het namelijk niet leuk om alleen maar over je zelf te schrijven... Bye Bye Xxx Veel plezier nog Xxx


    Live, Love, Laugh

    Ik ben de invalster van Ziallicious (; Haar account staat op inactief ^^


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house. When things go wrong we can knock it down.

    LittleDecent schreef:
    Oke, dan ben jij de eigenaar nu, nee ik doe niet meer mee, ik vind het namelijk niet leuk om alleen maar over je zelf te schrijven... Bye Bye Xxx Veel plezier nog Xxx


    Dat hoort juist bij een rpg. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kunnen we nu dan starten?


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Kunnen we nu dan starten?


    Jaaa ^^ Ik wil beginnen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    KiliOfDurin schreef:
    Kunnen we nu dan starten?


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Let's start.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik ga 'm nu openen.


    Do what people say you can't.