• A Vacation To Never Forget II One Direction


    Het Verhaal:
    One Direction heeft een zwaar jaar achter de rug. Ze willen rust. Na lang discussiëren hebben ze besloten om op vakantie te gaan. Gewoon lol maken met wat vertrouwde vrienden. Ze zijn niet van plan om naar een luxe resort te gaan of iets dergelijks, ze willen kamperen in Spanje. Ze huren vier zespersoons caravans. Genoeg ruimte voor iedereen dus. Ze vragen hun beste vrienden mee, ze reageren enthousiast en hebben er al gelijk zin in. Nu alleen nog inpakken en gaan met die banaan.

    De omgeving:
    Het verhaal speelt zich in het begin af in Londen, daarna speelt het zich verder af op een camping in Spanje met een waterpark. De camping ligt vlakbij zee en een groot bos. Ze gaan zes weken op vakantie, maar daarna kan natuurlijk nog alles veranderen.

    Regels:
    - Minimaal 275 woorden per stuk.
    - Geen relaties van te voren afspreken.
    - Het verhaal mag langzaam worden afgespeeld, bijv. meer dan stukjes tien per dag.
    - Je moet schrijven uit de Ik-persoon, je mag wel over andere schrijven wat ze doen.
    - maximaal 2 personages per persoon.
    - om fouten in het verhaal te ver komen mag je geen plek reserveren. Als je bezig ben met schrijven typ je gewoon eerst je naam van je personages. De rest moet dan netjes wachten tot diegene klaar is. Anders kan het bijv. dat in het vijfde stukje iemand schrijft dat ze weggaan en iemand anders precies hetzelfde doet in het eerste stukje.
    - In dit verhaal is in het begin iedereen single of je hebt geen goed lopende relatie en maakt het uit.
    - Er zijn ook een paar bijrollen die iemand mag invullen, maar iedereen mag over ze schrijven en bepalen wat er met ze gebeurt, maar niet uit de ik-persoon schrijven bij zo'n bijrol. (ik hoop dat dit duidelijk is hihi).
    - Alleen ik maak de topic's aan.

    Rollen:

    Harry Styles: Vulcano
    Zayn Malik: InZaynGirl
    Liam Payne: Shaughnessy
    Niall Horan: Taormina
    Louis Tomlinson: Ziallicious

    Kate Willows: LittleDecent
    Joanne Revlon : Amliande
    Chiara Vannelli: Kraaijkamp
    Aleyna Price: JustMyHazza
    Aubrey Wiltshere: TheSeasons

    Kyle Winchester: KiliOfDurin

    Rollen (komen pas op de camping voor):

    Danaë Elliott (hoort bij de caravan naast die van 1D): Foxes
    Vader Meisje: hoeft alleen een foto.
    Moeder Meisje: hoeft alleen een foto.
    Cynthia Elliott: Cozart

    Bijrollen (pas op camping, mag iedereen invullen, zie voor uitleg bij regels):

    campingbeheerder:
    Bodyguard 1: foto word gezicht door: KiliOfDurin
    Bodyguard 2: hoeft alleen een foto.
    Gladys Fields(Fan die te ver gaat): word gemaakt door: Foxes
    Stalker 2 (Fan die te ver gaat):
    (Stalker 1+2 zijn vriendinnen)

    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Familie:
    Uiterlijk (beschrijving+foto):
    Innerlijk (karakter):
    Extra:
    * Alleen voor de vrienden/vriendinnen. Hoe zijn ze bevriend geraakt met de jongens/ of één van de jongens

    Camper indeling:

    Camper 1:
    - Kate Willows: LittleDecent.
    - Liam Payne: Shaughnessy.
    - Zayn Malik: InZaynGirl.

    Camper 2:
    - Joanne Revlon: Amliande.
    - Chiara Vannelli: Kraaijkamp.
    - Niall Horan: Taormina.

    Camper 3:
    - Louis Tomlinson: Ziallicious.
    - Aleyna Price: JustMyHazza.
    - Harry Styles: Vulcano.
    - Aubrey Wiltshere TheSeasons.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 17:22 ]


    Live, Love, Laugh

    Dat je andere personages niet mag besturen, maar wel mag beschrijven wat ze aan het doen zijn.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Willen jullie dat allemaal? Of vinden jullie het ook leuk om gewoon er een soort van verhaal te maken, alleen dan elke keer uit iemands ogen (wel dat jezelf elke keer uit je eigen personage schrijft). Maar je mag geen grote beslissingen maken voor een ander (dus met wie ze gaan, of een ongeluk krijgen), maar wel schrijven wat ze aan het doen zijn of zeggen. Want dan kan je wat langere stukjes schrijven, en meer er in stoppen in een stukje. Ik doe dat namelijk ook met een paar vriendinnen van school, en dat vind ik echt super leuk om te doen. xxxxx


    Live, Love, Laugh

    LittleDecent schreef:
    Willen jullie dat allemaal? Of vinden jullie het ook leuk om gewoon er een soort van verhaal te maken, alleen dan elke keer uit iemands ogen (wel dat jezelf elke keer uit je eigen personage schrijft). Maar je mag geen grote beslissingen maken voor een ander (dus met wie ze gaan, of een ongeluk krijgen), maar wel schrijven wat ze aan het doen zijn of zeggen. Want dan kan je wat langere stukjes schrijven, en meer er in stoppen in een stukje. Ik doe dat namelijk ook met een paar vriendinnen van school, en dat vind ik echt super leuk om te doen. xxxxx


    Als je dan zelf beslist, dan nee. Ik doe dat nooit bij een RPG en je kan makkelijk dingen eraan toevoegen zoals omgeving, gedachtes etc.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    LittleDecent schreef:
    Willen jullie dat allemaal? Of vinden jullie het ook leuk om gewoon er een soort van verhaal te maken, alleen dan elke keer uit iemands ogen (wel dat jezelf elke keer uit je eigen personage schrijft). Maar je mag geen grote beslissingen maken voor een ander (dus met wie ze gaan, of een ongeluk krijgen), maar wel schrijven wat ze aan het doen zijn of zeggen. Want dan kan je wat langere stukjes schrijven, en meer er in stoppen in een stukje. Ik doe dat namelijk ook met een paar vriendinnen van school, en dat vind ik echt super leuk om te doen. xxxxx


    Ik vind dat persoonlijk verschrikkelijk irritant als iemand mijn personage gaat besturen, omdat je je dan niet meer goed bij het eigenschappen van die persoon kan blijven.


    Do what people say you can't.

    Dat bedoelde ik inderdaad. Natuurlijk kan je wel beschrijven wat de ander al voor je heeft gezegt of gedaan, maar nieuwe acties of woorden horen van de persoon van wie het personage is te komen. Zo blijft elk personage uniek en komen er een stuk minder irritaties over anderen die jou personage hebben bestuurt


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Rol: Bodyguard en Vriend van de jongens
    Naam: Kyle Hugo Winchester
    Leeftijd: 21(31-10-1991)
    Familie: Op zijn oma na heeft Kyle niemand meer. Hij kwam uit een gezin met 11 kinderen uit Doncaster. Hij is daar heel gelukkig opgegroeid, tot het noodlot toesloeg op zijn 18e verjaardag. Hij was met een aantal van zijn maten op vakantie naar Nederland toen een gasexplosie het kleine rijtjeshuis waar ze in woonde in zak en as legde. Omdat het midden in de nacht was was iedereen thuis. Er waren geen overlevenden. Kyle hoorde het verschrikkelijke nieuws toen hij thuis kwam van zijn oma en woont sindsdien bij haar, vooral om voor haar te zorgen. Hij zag er geen nut in zijn school af te maken en is voor een beveiligingsorganisatie gaan werken, waarvan hij later, na een klus met zijn oude maatje Louis, is overgeplaatst als vaste bodyguard van de jongens.
    Uiterlijk:




    Ben Whishaw
    Kyle is zo'n 1,85 lang met een bleke huid en warrig pluizig bruin haar dat eigenlijk nei te temmen is. Zijn ogen zijn grijsblauw en twinkelen als hij vrolijk is of een plan heeft gesmeed. Ondanks dat hij er misschien niet heel erg gespierd uit ziet, is hij dat zeker wel. Zijn spieren zijn alleen pezig inplaats van heel bol, maar hij breekt je arm nogsteeds met gemak als hij wil. Als hij vrij is staat er eigenlijk altijd een vrolijke en lieve glimlach op zijn smoeltje en lijkt hij de grootste teddybeer van de wereld, maar zodra hij aan het werk gaat verandert zijn glimlach in een strakke lijn en zinken zijn wenkbrauwen wat in waardoor hij iemand lijkt waar mee je geen mot moet krijgen als je leven je lief is. Kyle staat altijd recht en zelfverzekerd, wat er ook gebeurt en hoe hij zich ook voelt. Zijn gezicht spreekt als hij niet aan het werk is, waar het in een koele pokerface staat, wel vaak boekdelen. Ook zie je er duidelijk aan dat hij een aantal heftige dingen heeft meegemaakt, hoe jong hij misschien ook is. hierdoor wordt hij vaak ook ouder geschat dan dat hij is. Kyle heeft een zachte maar erg lage stem. Aan hem hoor je ook heel erg goed dat hij uit het noorden komt, want zijn accent is erg plat.
    Innerlijk: Kyle is van zichzelf een drukke, hyperactieve, in een woord gestoorde jongen. Hij is lief en absoluut niet agressief tegen iedereen als je er niet om vraagt. Hij is in voor eigenlijk alles en komt zelf ook vaak genoeg met de meest idiote plannen. Voor zijn vrienden is hij er altijd, ondanks dat hij een malloot is. Als je serieus hulp of advies nodig hebt heeft hij dat ook altijd klaar voor je. En niet zomaar speels advies, maar echt advies waar je iets aan hebt. Zijn vrienden en oma zijn het belangrijkste wat hij heeft en hij gaat voor ze door het vuur. Door wat hij heeft meegemaakt is Kyle wel verandert. Hij praat minder en zijn ogen staan vaker dof en lusteloos, zeker als hij denkt dat niemand hem kan zien. Ook is hij angstig voor harde klappen en harde sissende geluiden.
    Tijdens zijn werk is naast de tijd van advies de enige tijd waarin hij serieus is. Vaak duurt het niet heel lang, want hij maakt ook graag grappen met zijn collega's in de zalen. Hij is streng maar rechtvaardig naar de fans toe en zal nooit iemand ruw afwijzen of wegduwen als het anders kan.
    Extra: Kyle heeft met Louis in de klas gezeten vanaf de basisschool. Toen al waren ze vrienden. Nu werkt hij voor de jongens en kan het ook prima met de anderen vinden.
    Kyle heeft een zware tijd gehad en praat daar liever niet over. Hij leeft in het hier en nu en durft niet meer aan morgen te denken.

    Los van personage, laat als je wilt weten wat je van dit rollentopic vind: Leuk idee, maar misschien een beetje heel erg gecontroleerd, zeker voor het begin.


    Is hij zo goed?


    Bowties were never Cooler

    Wanneer word het topic nou geopend? sorry als ik zeur


    Because I love him, do I need another reason?

    Same, we kunnen nu toch beginnen?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik word ongeduldig :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Leeft dit nog of?


    Because I love him, do I need another reason?

    Naar mijn idee kan 't eerste topic wel aangemaakt worden... Alles is klaar...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kraaijkamp schreef:
    Naar mijn idee kan 't eerste topic wel aangemaakt worden... Alles is klaar...


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Maar dat mogen wij niet


    Bowties were never Cooler

    Ja...


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ze was 5 uur geleden online, had ze best toen kunnen doen vind ik.


    Because I love him, do I need another reason?