• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Snob.

"I shut my eyes in order to see.'

Ha! Heb je toch lekker terug gepakt.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Ik ben op een leuke manier zenuwachtig voor morgen. Wel een beetje saai dat ik er alleen heen ga, maar goed. Ik zoek daar wel leuke lui.

"Well, well. Look who we've got here!"

Waarom snap je het nou niet van mijn kant? Je zegt dat je het van beiden kanten bekijkt, maar daar geloof ik geen fuck van. Want dan had je er allang iets tegen gedaan of je geeft alleen maar om jezelf. Zal vast wel die laatste zijn. I'm a second string to you and nothing more. Well, fuck you.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik wil zó graag weer een paar hoofdstukjes schrijven, maar heb gewoon geen inspiratie..

:)

Ik heb nu al zin in morgen. Maar eerst even nog dat stapeltje huiswerk wegwerken, buikspiertjes uitputten, kamer stofzuigen en douchen. Ik hoop dat ik ergens rozenblaadjes kan vinden...

Deep inside, I've never felt alive

Hopelijk kom ik jullie niet tegen vanavond...

We are the fallen volgt mij op twitter

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Scabbia schreef:
    We are the fallen volgt mij op twitter

Holy shit, dat ding gaat de ene keer naar rechts en de andere keer naar links als ik anders kijk! :'D Net als die ballerina!

OT: Pfft, mens! Ik wordt echt gek van jou! Ik weet ergens heus wel dat je het niet expres doet, maar toch in de groepchat tegen me blijven praten en ondertussen me beledigen vind ik niet erg leuk! D:

En ik wil schrijven maar heb geen inspiratie. :C

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Waarom ben ik toch ook zo'n schijterd! Please, confidence, where the fuck are you when I need you?!

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Sommige titels...

sorry but who are you ~ Zayn Malik.

No, just no (cat)

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Ellison schreef:
    Sommige titels...

sorry but who are you ~ Zayn Malik.

No, just no (cat)

Hahhaa.

-

komonlineikwilrpgen

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Al mijn frustratie eruit met luide muziek van Armin Van Buuren. TRANCE!

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Ik wil echt RPG'en of iets om te schrijven met iemand anders, maar er is helemaal niks! D:

Don't walk. Run, you sheep, run.