• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Peculiaris schreef:
    Ik begin me echt te irriteren aan de mensen die zich alsmaar met me bemoeien.
    'Oh, ik zou best wel aan moderne dans willen doen!'
    'Nee Nori, echt niks voor jou, je spoort echt niet, boksen en moderne dans?' en al die andere bullshit..
    sommige mensen denken dat ze me supergoed kennen ofzo :X


    Je moet niet iets doen om andere ongelijk te bewijzen he? Die fout maak ik zelf ook nog al eens :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ARGH. Ik ben zo confused!
    Jongens zijn irritant. :c Burn baby.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Let the hellhound out.

    Te stil.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Comanche schreef:
    ARGH. Ik ben zo confused!
    Jongens zijn irritant. :c Burn baby.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)


    Poor Barnabas. :C
    Ik dacht meteen aan die film toen ik dat zinnetje opschreef. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat is dit nou voor bullshit, verkoudheid. Flikker een eind op of ga huilen in een hoekje, niemand mag jou. (no_chears)

    Directe consequentie van gescheiden ouders? Minder eten in huis.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 0:51 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Welterusten Quizlet. Welterusten 9gag. Welterusten Youtube. Welterusten Deviantart. Welterusten Twitter. Welterusten Facebook.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dafuq? gewoon in feite erbij zeggen dat t plagiaat is? O_O


    -

    Het doet zeer, ondanks het feit dat ik er geen tranen om laat.

    Leuke manier van gedag zeggen hoor. You think I'm blind?

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 6:09 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Pampampam, geen zin in werken


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draculea schreef:
    Wat is dit nou voor bullshit, verkoudheid. Flikker een eind op of ga huilen in een hoekje, niemand mag jou. (no_chears)


    Caution first, always.

    Rhiine schreef:
    Dafuq? gewoon in feite erbij zeggen dat t plagiaat is? O_O

    *Want to know what it's about.*


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'