• The lovely Jcats

She sees the world through TV screens
    All of her friends in magazines
    But everyday she lives a broken dream, yeah
    Making her own reality
    There’s lots of make-up on her face
    To cover up an empty space
    But there’s a lot behind those big blue eyes
    She just don’t realize

Get up off the dark
    Open up your eyes
    You’ll discover there’s a world outside
    To fix a broken heart
    You have to try
    Pick it up, pick it up
    It’s a beautiful life Beautiful life, beautiful life
    It’s a beautiful life, beautiful life.

Members
    JamesPotter • Femke
    Jacconator • Rani
    Maliksch • Gabs
    Gyllenhaal • Jacco
    Cenation • Sylvie
    Rhiine • Gail
    Sivan • Samantha
    Shaughnessy • Miriam

'' Type Bananas if you can see this "

[ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 20:04 ]

'' Type Sangster if you can see this. "

Gyllenhaal schreef:
    (...)Sorry ik werk altijd 's avonds hahaha :p

MOet jij niet meer naar schooL?

16 - 09 - '17

SYLVIE!!!!!!! :D Ik moet je wat zeggen!!!

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

Sivan schreef:
    SYLVIE!!!!!!! :D Ik moet je wat zeggen!!!

Sammie :D
    Zeg t is!

16 - 09 - '17

Cenation schreef:
    (...)

Sammie :D
    Zeg t is!

Ik kan eindelijk een Lutz met daarna een Axel :D Voor iedereen is dit iets zoals gebaren taal xD En je had misschien een klein beetje gelijk over die jongen. :$

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

Sivan schreef:
    (...)

Ik kan eindelijk een Lutz met daarna een Axel :D Voor iedereen is dit iets zoals gebaren taal xD En je had misschien een klein beetje gelijk over die jongen. :$

Die Lutz en Axel ding is Chinees voor en ik WIST het! Mwuahahaha!

16 - 09 - '17

Cenation schreef:
    (...)

Die Lutz en Axel ding is Chinees voor en ik WIST het! Mwuahahaha!

Axel:

Lutz:

En je kan het ZONDER geluid bekijken hoor :') En :'( Het is niet grappig. Ik wordt nu al gek. Ik ken hem niet goed. En ik zit nog maar 4 weken bij hem in de klas!!! Ik ben dood jaloers. En vandaag heb ik hem niet een keer gesproken.

Sivan schreef:
    (...)

Axel:

Lutz:

En je kan het ZONDER geluid bekijken hoor :') En :'( Het is niet grappig. Ik wordt nu al gek. Ik ken hem niet goed. En ik zit nog maar 4 weken bij hem in de klas!!! Ik ben dood jaloers. En vandaag heb ik hem niet een keer gesproken.

Aah dat, cool! :D

Arme jij toch, hahaha.

16 - 09 - '17

Cenation schreef:
    (...)

Aah dat, cool! :D

Arme jij toch, hahaha.

Is het ook xD

Nee echt serieus. Ik heb het gevoel dat ik iets fout heb gedaan vrijdag. Aangezien we Donderdag nog plezier enzo hadden en een discussie hadden over dat hij een tovernaar was aangezien hij zijn gymtas,winterjas en boeken kwijt kon in die piepkleine kluisjes van ons en ik niet xD

Sivan schreef:
    (...)

Is het ook xD

Nee echt serieus. Ik heb het gevoel dat ik iets fout heb gedaan vrijdag. Aangezien we Donderdag nog plezier enzo hadden en een discussie hadden over dat hij een tovernaar was aangezien hij zijn gymtas,winterjas en boeken kwijt kon in die piepkleine kluisjes van ons en ik niet xD

Ben je verliefd?

Jacconator schreef:
    (...)

Ben je verliefd?

Misschien een klein beetje. Maar hoe kan ik zo snel verliefd worden. Ik voel mij een verschrikkelijke slet. Maar ik heb me ook verschrikkelijk gedragen tegen Dylan. Ik weet niet waarom ik hem aan een lijntje heb laten houden. Hij was gewoon zo lief voor mij,

Sivan schreef:
    (...)

Misschien een klein beetje. Maar hoe kan ik zo snel verliefd worden. Ik voel mij een verschrikkelijke slet. Maar ik heb me ook verschrikkelijk gedragen tegen Dylan. Ik weet niet waarom ik hem aan een lijntje heb laten houden. Hij was gewoon zo lief voor mij,

Dat wil niet zeggen dat je een slet bent ...?

16 - 09 - '17

Sivan schreef:
    (...)

Ik heb hetzelfde alleen voel ik me een slet omdat hij al een vriendin heet --'

Jacconator schreef:
    (...)

Ik heb hetzelfde alleen voel ik me een slet omdat hij al een vriendin heet --'

Dan ben je nog geen slet. Tjonge meisjes, wat denken jullie dat sletten zijn? Hallo, hahaha

16 - 09 - '17

Cenation schreef:
    (...)

Dan ben je nog geen slet. Tjonge meisjes, wat denken jullie dat sletten zijn? Hallo, hahaha

Nou al ik een jongen van een ander meisje afpak, dan ben ik echt wel een slet hé

Cenation schreef:
    (...)

Dat wil niet zeggen dat je een slet bent ...?

Het is 2 a 3 weken maximaal uit met Dylan. En dan zomaar de andere jongen. Tja dat is wel een beetje sletterig hoor x)