• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.

That party changed my whole damn life.

Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

En dat was de eerste fout.

Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || xAlways
    - Harry Edward Styles || Essink
    - Zayn Javadd Malik || ZaynNiall
    - Liam James Payne || Bryonylle
    - Louis William Tomlinson || Makeilon.

De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Ellison. [Harry]
    - Roselle "Rose" Alexis Tomlinson || Velton [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Butera. [Zayn]
    - "Avah" Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || LookAfterYou. [Liam]

Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.

Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld, of misschien ook wel niet, door de drank.

[ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 11:49 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Rider schreef:
    (ik wil wel, maar zit op een verjaardag, dus als ik nu een reactie type, gaat het wel heel sloom...)

Maakt mij niks uit c:

[Mij ook niet. Ik heb de hele avond, lol.]

stay safe because I like being alive at the same time as you

(oké, ik ga ermee aan de slag)

Happy Birthday my Potter!

'Avah' Cailin Avalee Horan

Brooke verdween gelijk na de mededeling dat ze het niet wist. Ik zuchtte diep. 'Bedankt voor de hulp,' verliet sarcastisch mijn mond. Langzamerhand begon ik het echt vervelend te vinden dat ik geen warme kleren had. En daarbij was hetgeen dat ik aan had nog vochtig ooit. Ik zou dus nooit meer zoveel drinken.
    Ook de krullenbol verdween en ik besloot dat ik nog beter zelf het hele huis overhoop kon halen.
    'Ik ga mijn kleren zoeken,' zei ik dan ook en begon het huis te doorzoeken, zonder veel resultaat. In de badkamer waren ze niet, net als in de woonkamer. Gefrustreerd en koud opende ik de volgende deur, die van de gamekamer, waar iets zag, wat ik zeker niet had mogen zien. Brooke en Harry waren innig aan het zoenen. Een zacht verschrikt geluidje verliet mijn keel.
    'Oh my...' Ik had geen idee wat ik moest doen, blijven staan of snel weggaan, wat resulteerde in dat ik stil bleef staan, met grote verschrikte ogen.

-Essink, post jij nog maar wat. Mijn mobiel is bijna leeg en ik heb geen inspiratie ;/ -

[Zeg maar Lieke, en is goed. ^^]

Harry Styles.
    Ik ging zo op in onze zoen, dat ik niet eens merkte dat de deur open was gegaan. "Oh my..." Hoorde ik dat er achter ons gezegd werd. Mijn hele lichaam bevroor en ik maakte me los van Brooke, om haar zachtjes van me af te duwen. Ik haalde een hand door mijn krullen en keek naar diegene die binnen was gekomen, Avah. God zij dank niet een van de jongens. Al was dit net zo erg. "Errr, dit is niet wat je denkt..." Mompelde ik zacht. Altijd het standaard zinnetje en natuurlijk was dit wat ze dacht. Ik zat hier met een van haar beste vriendinnen te zoenen. Wat trouwens echt not done is, maar het kon niet meer terug gedraaid worden. Niet dat ik het wilde, het zou alleen makkelijk zijn omdat Avah ons gezien heeft...

[Late mijn topics. Waar kan ik Lou heen sturen? (:]

"Family don’t end in blood”

(je kan Avah's kleren vinden :') ze heeft alleen haar ondergoed en een korte broek)

Louis William Tomlinson.
    Ik opende versuft mijn ogen en knipperde tegen het felle licht dat er in scheen. Langzaam probeerde ik overeind te komen. Mijn hoofd begon meteen te protesteren, maar dat negeerde ik. Een paar seconden zat ik met een bonkend hoofd overeind. Ik zat, dat was al heel wat. Alleen nog zien of het lukte op te staan, aangezien het zitten me nu al veel moeite had gekost. Ik observeer de ruimte om me heen. Ik ben niet mijn eigen bed. Ik ben zelfs niet in één bed. Ik lig op een betegelde vloer. In een badkamer. Eentje die ik wel herken. Als ik het goed heb, is het die van Liam. Hoe ben ik hier beland, en hoe heb ik hier ooit in slaap kunnen vallen? Erg fijn ligt deze harde vloer niet. Ik merk nu ook dat mijn rug ook zeer doet, waarschijnlijk door de oncomfortabele manier waarop ik heb geslapen.
    Naast me liggen kleren. Maar niet mijn kleren. Ten eerst heb ik die nog aan, ten tweede zijn het meisjeskleren.
    Ik kreun even als er nog een steek door mijn hoofd schiet, omdat ik hem iets te enthousiast draaide. Wat is er in hemelsnaam gebeurd vannacht? Ben ik hier out gegaan? Of was ik gewoon zo stomdronken dat ik hier zelf ben gaan liggen en in slaap ben gevallen? Want dat zou op zo'n moment wel iets voor mij zijn.
    Maar hoe komen die kleren hier?
    Het lukt me nu om langzaam te gaan staan. Ik wankel naar de deur en loop de gang op, zoekend naar anderen die mij misschien verder kunnen helpen.

"Family don’t end in blood”

-I hate my fucking phone. Ik had gisteren bijna een stukje af, viel hij uit. ._. -

Brookelle Payne.
    Vrijwel direct verkende hij mijn mond, terwijl zijn hand naar beneden gleed en met zijn vingers cirkeltjes maakte op mijn shirt. Mijn rechterhand gleed van zijn schouder naar zijn borstkas, waar ik zijn hartslag kon voelen tekeer gaan. En toen hoorde ik de deur. Harry bevroor onder mij, net als ik. "Oh my..." Het was Avah. Godzijdank was het niet Chelsey. Harry maakte zich los en duwde me van zich af. "Errr, dit is niet wat je denkt," zei hij. Ik keek naar Avah, die daar met grote ogen doodstil stond. "Avah, ik- en Harry- en, ehh." Dat was het enige wat ik eruit kreeg. Ik was haar een uitleg verschuldigd. En die ging ik haar dan ook geven. "Ik herinnerde me dat ik met Harry in de kast had gezeten, maar toen kwam Chels en dat was dus heel awkward, omdat wij er net over praatten. Dus ging ik hierheen en whatsappte Harry dat hij moest komen omdat ik meer wist, en toen vertelde ik hem wat ik nog wist, en ik vroeg per ongeluk of hij het erg vond dat we gekust hadden, en hij zei eigenlijk niet, en ik zei ook niet en toen... ja, toen zoenden we ineens." Ik keek haar schuldbewust aan. "Maar het was gewoon een soort van per ongeluk, het zal niet weer gebeuren. Vertel het alsjeblieft niet aan Chels." Ik hoopte maar dat Harry begreep dat ik het niet hierbij wilde laten, maar ik kon ook moeilijk tegen Avah zeggen dat ik Harry leuk vond.

Harry Styles.
    Avah had nog steeds niets gezegd en het leek wel alsof ze daar als verlamd stond, niets meer kon doen. God, ik hoopt met alles dat ze het niet door zou vertellen. "Avah, ik- en Harry- en, ehh." Hoorde ik Brooke naast me zeggen en kort keek ik haar aan, voordat ik me weer op Avah focuste. "Ik herinnerde me dat ik met Harry in de kast had gezeten, maar toen kwam Chels en dat was dus heel awkward, omdat wij er net over praatten. Dus ging ik hierheen en whatsappte Harry dat hij moest komen omdat ik meer wist, en toen vertelde ik hem wat ik nog wist, en ik vroeg per ongeluk of hij het erg vond dat we gekust hadden, en hij zei eigenlijk niet, en ik zei ook niet en toen... ja, toen zoenden we ineens." Genant. "Maar het was gewoon een soort van per ongeluk, het zal niet weer gebeuren. Vertel het alsjeblieft niet aan Chels." Per ongeluk? Zie je wel, ik wist het, ik had hier nooit in mee moeten gaan. Het liefste stond ik op en rende ik kwaad het huis uit, maar dat maakte het voor ons allebei niet makkelijker. Wat heb ik me ontzettend vergist, zeg.

-ik ga nu naar 't Vek, ben rond 1300 weer terug.-

[Dan ga ik net naar een vriendin, lol. Zal vanavond rond 18uur weer online zijn denk ik. :') Idk.]

-Het kan ook zijn dat ik rond 1200 al weer terug ben, het ligt eraan of er leuk spul is :') -