• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || xAlways
    - Harry Edward Styles || Essink
    - Zayn Javadd Malik || ZaynNiall
    - Liam James Payne || Bryonylle
    - Louis William Tomlinson || Makeilon.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Ellison. [Harry]
    - Roselle "Rose" Alexis Tomlinson || Velton [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Butera. [Zayn]
    - "Avah" Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || LookAfterYou. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld, of misschien ook wel niet, door de drank.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 11:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Faisean --->Butera


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Chelsey Alli Styles

    Voorzichtig opende ik mijn ogen. Ik wreef even in mijn ogen om mijn ogen gewend te laten worden aan de felle zon die in de kamer scheen. Ik liet mijn blik naar de kleding die ik aan had glijden en ik kwam tot het besluit dat ik gister niet verder was gegaan dan zoenen. Ik kon me ergens nog vaak herinneren dat ik zat te zoenen met één van de jongens. Daarna was alles één groot zwart gat. Ik liet mijn hand even op mijn hoofd ruste. Ik had bonkende koppijn en ik betwijfelde of een asprine zou werken. Zuchtend liet ik mijn voeten zakken en wankelend liep ik richting de deur. Ik kon nog net een vaas tegen houden die op vallen stond. Grinnikend maakte ik de deur open. Ik had er niet bij moeten grinniken want voor ik het wist begon mijn hoofd weer te bonken. Slingerend liep ik de trap af waar ik Brooke en Harry tegen kwam. Ik maakte geen aanstalte om weg te gaan en ging tussen hun zitten. ''Hey'' Ik sloot mijn ogen en sloeg een arm om allebij heen. Ook allebij gaf ik een kusje op de wang. Ik maakte mijn ogen weer open.''Wat deden jullie?'' Ik liet mijn ogen even over Harry glijden die geen shirt aan had.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 9:59 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Styles.
    Ik merkte hoe ze moest blozen en ik deed een klein beetje afstand. "Ik, eh- haal maar even dat shirt op." Ik knikte en Brooke stond op om richting boven te verdwijnen. Ik zuchtte zacht en schudde mijn hoofd, ik was echt zo ontzettend dom geweest. "Hier." Ik had niet eens gemerkt dat Brooke weer naast me neer was komen zitten, maar ik vond het alles best. Net op het moment dat ik mijn sweater aan wilden trekken hoorde ik een al te bekende stem achter me. Shit. Fuck. Nee, waarom net nu?! Het had een seconde gescheeld of ik had m'n sweater aangehad. Damn. ''Hey'' zei ze zacht en sloeg een arm om ons allebei heen, direct daarna voelden ik haar lippen op mijn wang. "Chels, rot op met je kleffe gedoe, dat doe je maar bij je vriendje," grinnikte ik zacht. ''Wat deden jullie?'' Ik voelde haar ogen over mijn lichaam gaan, sowieso omdat ik geen sweater aan had, natuurlijk. "Uhm, niets, een beetje praten..." Mompelde ik zacht.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
          Hij wilde net zijn sweater aandoen, toen ik een stem achter me hoorde. Oh no. "Hey." Het was Chelsey. Ik zuchtte zachtjes. Ik voelde haar arm om me heen, en vervolgens ook haar lippen op mijn wang. "Chels, rot op met je kleffe gedoe, dat doe je maar bij je vriendje." Ik glimlachte om zijn opmerking."Wat deden jullie?" Vroeg Chelsey. "Uhm, niets, een beetje praten..." Mompelde Harry zacht. Ik knikte. "Harry kon de paracetamollen niet vinden, dus ik heb eentje voor hem gepakt, en toen praatten we nog even over wat gisteravond was gebeurd. Maar we wisten bijde niks meer, dus dat ging niet zo goed." Zei ik. Het voelde verschrikkelijk om tegen Chels te liegen, maar ik kon nu niet anders. Het was voor haar eigen bestwil.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Chelsey Alli Styles


    Met opgetrokken wenkbrauw kijk ik Brooke aan. ''Niet blij dat ik er ben'' grinnik ik.
    Het was misschien zacht maar mijn oren hebben die zucht toch echt wel gehoord. Ik zag Brooke glimlachen na de opmerking van Harry. Ik draaide me zo doende om dat ik ze allebij kon zien. Met een pruilip keek ik Harry aan. ''Ik heb geen vriendje''
    Niet dat ik er een zou willen. Vriendjes zijn hoofdpijn. Ze verwachten dat je alle tijd voor ze hebt. Ik heb dat dus niet. Bovendien ben ik nog niet echt klaar voor één. ''Jullie zijn niet de enige die bijna niks weten.'' Bedenkelijk keek ik voorruit.
    ''Het laatste dat ik nog kan herinneren is dat ikmet Zayn in de kast had gezeten 7 minuten lang.'' Zonder iets te zeggen stond ik op en liep naar de keuken. Ik vulde een glaasje water en uit de kast pakte ik een paracetemol. Met hoge snelheid liep ik weet terug naar Harry en Brooke waardoor mijn glas bijna omkieperde. Ik nam weer plaats tussen de twee in. ''En met wie zaten jullie in de kast of kunnen jullie dat niet meer herinneren?'' Ik zette de paracetamol in mijn mond meteen daarna nam ik een slok van het glaasje water dat ik had meegenomen. Ik schoof even heen en weer. ''Dit zit niet heel erg lekker''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Styles.
    ''Ik heb geen vriendje'' Hoorde ik Chels zeggen en natuurlijk wist ik dat, maar het is leuk om je zusje te plagen, toch? Ook Brooke gaf nog antwoord op haar vraag en dat klonk wat logischer dan die van mij. Ja, het was echt een groot zwart gat en met die hoofdpijn kon ik ook niet normaal denken. ''Jullie zijn niet de enige die bijna niks weten.'' Zei ze zachtjes, ik draaide mijn hoofd richting die van Chelsey en grinnikte. "Wat heb jij allemaal uitgespookt dan?" Als ze dat al nog wist. ''Het laatste dat ik nog kan herinneren is dat ikmet Zayn in de kast had gezeten 7 minuten lang.'' Wat? Met Zayn? Mijn god. Als hij maar niets had gedaan, dan vond ik het allang best. Zonder nog iets te zeggen stond ze op en verdween, richting de keuken, leek mij. Ik gaf Brooke een veelbetekende blik, maar voordat ik iets kon zeggen was Chelsey alweer terug. ''En met wie zaten jullie in de kast of kunnen jullie dat niet meer herinneren?'' Ik slikte hoorbaar en schudde mijn hoofd. "Ik weet echt helemaal niets meer," mompelde ik zacht. En dat was niet gelogen, want als Brooke het me niet had verteld, wist ik nu nog steeds niets.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
          "Ik heb geen vriendje." Ik grinnikte. Alsof we dat niet wisten. Alsof we niet wisten dat Chelsey daar geen behoefte aan had. "Het laatste dat ik nog kan herinneren is dat ik met Zayn in de kast had gezeten 7 minuten lang." Mijn lippen persten zich op elkaar. Dat ging Delisha niet leuk vinden. Chelsey stond spontaan op en liep weg, maar in de korte tijd dat ze weg was was het enige wat we konden doen een veelbetekende blik uitwisselen. Toen was Chels al weer terug. "En met wie zaten jullie in de kast, of kunnen jullie dat niet meer herinneren?" Ik hoorde Harry slikken, en deed in gedachten een facepalm. Hij was niet al te goed in liegen. "Ik weet echt helemaal niets meer," mompelde hij. "Alles is zwart," vulde ik het mee aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Chelsey Alli Styles ik ga naar een feestje en wou nog een stukje schrijven.

    Ik grinnikte even toen ik zag dat Brooke met haar lippen op elkaar geperst zat. Ik beet even op mijn lip toen ik doorhad waar het over ging. Ik weet niet zeker of Delisha hier blij mee zal zijn. Achterdochtig keek ik Harry aan. Ik wist dat hij niet de beste was in liegen en meestal had ik het dan ook meteen door maar hierbij leek ik toch even te twijfelen. Ik besloot om het maar hierbij te laten. ''Dan moeten jullie maar snel weer alles herinneren aangezien ik echt wel wil horen wat er die avond is gebeurt. Hopelijk weten de meiden er meer van'' mompelde ik afwezig.
    Ik dacht na overhet feit of Harry misschien tegen me loog. Ik kon het maar niet uit mijn gedachten sluiten. ''Ik hoop dat Zayn en ik niks hebben gedaan aangezien Delisha dan misschien boos word'' Harry kon ook boos worden maar dan zou hij echt niet op mij boos worden. Eerder op Zayn.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 14:31 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    "Avah" Cailin Avalee Horan

    Een felle zonnestraal deed zijn uiterste best door mijn oogleden heen te breken, waardoor ik geïrriteerd een hand over mijn gezicht legde en op mijn zij draaide. Mijn andere hand zocht een deken, maar vond deze niet. In plaats daarvan voelde ik alleen maar nattig gras om mij heen, alsof ik buiten in een tuin in slaap was gevallen of zo. Absurd, ik sliep nooit in een tuin. Hooguit op het strand, maar dat had ik ook maar twee keer gedaan en dan lag ik altijd nog op een handdoek. Ik openende dan ook verbaasd mijn ogen en kwam toch tot de conclusie dat ik in een tuin was. Brooke's tuin wel te verstaan.
    Ik besloot maar overeind te komen en keek nogmaals om mij heen. Ik moest in het gras in slaap zijn gevallen. Op mij na was er alleen een voetbal die blijkbaar de tijd naast mij moest hebben gelegen, wat op zich niet zo vreemd was. Mijn blik ging naar mijn kleren, waardoor ik snapte waarom ik het koud had. Ik had alleen mijn ondergoed en een shortje aan. Wat was er in godsnaam gebeurd vannacht?
    Langzaam begon ik richting de achterdeur te lopen en stapte het huis binnen. 'Hallo, weet iemand waarom ik in in vredesnaam in bijna alleen mijn ondergoed in de tuin heb geslapen?!' riep ik maar gewoon door het huis. Ik was niet het persoon dat zich schaamde of bang was de dingen te roepen die ze kwijt wilde.

    (Iemand voor Avah?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ze kan in de gang bij Brooke, Chelsey en Harry komen? Haha.]
    Harry Styles.
    "Alles is zwart," vulde Brooke mijn antwoord aan en ik was redelijk opgelucht dat ze niets had gezegd. Al hadden we dat daarnet natuurlijk afgesproken. Ik twijfelde er wel aan of Chels me geloofde, maar zo te zien zat alles tot nu erg goed. ''Dan moeten jullie maar snel weer alles herinneren aangezien ik echt wel wil horen wat er die avond is gebeurt. Hopelijk weten de meiden er meer van'' mompelde ze en ik grinnikte zachtjes. "Als dat is zou kunnen..." Al wilde ik helemaal niet alles herinneren, ik was veel te bang voor wat er van de rest was gekomen en hoe Brooke in hemelsnaam in mijn sweater terecht was gekomen. Oh ja, die had ik ook nog in mijn hand. Gauw trok ik mijn sweater over mijn hoofd en schudde mijn krullen goed, om iets naar links te kijken. ''Ik hoop dat Zayn en ik niks hebben gedaan aangezien Delisha dan misschien boos word'' horde ik Chelsey zeggen en ik knikte. "Daar kan je inderdaad wel is gelijk in hebben," grinnikte ik, al klonk het volgens mij niet echt geloof waardig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Key key ^^)

    "Avah" Cailin Avalee Horan

    Aangezien ik niet snel genoeg reactie kreeg, liep ik door opzoek naar mensen. Al gauw hoorde ik stemmen uit de gang vandaan komen en besloot daar dan ook heen te gaan. Ik trof Brooke, Chelsey en de broer van Chelsey aan. 'Oh gelukkig, Brooke! Heb jij enig idee hoe ik in je tuin ben beland en waar de rest van mijn kleren zijn?' vroeg ik meteen, zonder eerst te checken of ik niets onderbrak. Ik bedacht mij daarna echter wel gelijk, dat ik misschien nogal plots binnenviel, waardoor mijn blik van Chelsey naar haar broer en weer terug naar Brooke ging.
    'Sorry trouwens van het onderbreken van jullie gesprek, maar ik mis mijn kleren best wel, zeg maar...' Een verontschuldigende glimlach verscheen op mijn gezicht en ik wipte even ongemakkelijk van mijn ene been naar mijn andere om een koude rilling te onderdrukken, terwijl ik wachtte op antwoord. Ondertussen probeerde ik te bedenken wat ik mij nog wel herinnerde van vannacht. We hadden een feestje bij Brooke en onze broers waren er ook -wat betekende dat Niall hier ook ergens moest zijn. En daarna... werd het allemaal vaag. Een warboel van dingen waarvan ik niet wist wat echt was en wat ik had gedroomd. Ik had overduidelijk teveel gedronken, maar blijkbaar was ik ook zo slim geweest om veel water te drinken, want echt heel veel hoofdpijn had ik niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Brookelle Payne.
          Ik hoorde de schreeuwende stem van Avah door het huis gaan, maar voor ik kon reageren stond ze voor mijn neus. "Oh gelukkig, Brooke! Heb jij enig idee hoe ik in je tuin ben beland en waar de rest van mijn kleren zijn? Sorry trouwens van het onderbreken van jullie gesprek, maar ik mis mijn kleren best wel, zeg maar." Ik glimlachte lichtelijk, maar het was niet gemeend. Ik kon er niet goed tegen dat zo veel mensen iets van mij moesten, dus stond ik op. "Sorry Avah, maar ik heb van bijde geen idee. Anders leen je maar wat van mij." Ik keek naar de drie mensen. "Excuseer me even." Ik liep weg, naar weet ik veel waar. Uiteindelijk kwam ik in de game-kamer terecht, waar ik op de grond instortte. Misschien kon ik me in stilte beter concentreren. Ik ging met mijn rug op het zachte, wollige tapijt liggen, en jawel. Zacht voelde ik zijn lippen in mijn nek, waarna ze zich weer op die van mij plantten. Ik proefde de smaak van bier gemengd met wijn. Ik huiverde, en pakte mijn mobiel. Ergens moest ik het nummer van Harry nog wel hebben. Ik opende Whatsapp en scrollde door mijn gesprek met Liam. Uiteindelijk zag ik het inderdaad staan, met eronder "Voor als er iets is thuis." Nou, er was nu zeker iets. Snel begon ik naar Harry te typen. Kom naar de gamekamer, ik herinner me meer. Lipbijtend drukte ik op versturen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik hoorde iemand schreeuwen door het huis en niet veel later stond Avah voor ons, die aan Brooke vroeg hoe ze in de tuin terecht kwam. Ik grinnikte zachtjes. Ik vond het al raar hoe in de badkamer terecht kwam. "Excuseer me even." Hoorde ik Brooke zeggen en ze liep weg, richting boven. Ik haalde kort mijn wenkbrauwen op en schudde mijn hoofd. Niet veel later voelde ik mijn telefoon trillen in mijn zak. Ik viste 'm eruit en draaide me iets weg van Chels zodat ze niet mee kon lezen. Ik had een whatsappje van Brooke, ik opende deze en zag staan: Kom naar de gamekamer, ik herinner me meer. Ik beet op mijn lip en vergrendelde mijn telefoon opnieuw. "Ik, uh, moet even naar de wc," mompelde ik tegen de twee meiden, waarna ik op stond en ze alleen liet, om vervolgens richting de game-kamer te lopen. Ook hier maakte ik opnieuw de deur open en sloot deze, waar ik Brooke op de grond lag. "En?" Hoopvol keek ik haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
          Terwijl ik daar lag te wachten, kwam er nog meer. Zijn hand gleed onder mijn shirtje, en ik voelde hand handen mijn borsten omsluiten. Zijn kus was ruw, en hij drukte me tegen de muur van de kast aan. Ik huiverde weer. Het leek zo echt. In feite was het dat ook, maar daar wilde ik niet over na denken. Ik hoorde voetstappen op de trap, en twee seconden later de deur. Ik kwam overeind, en zag Harry staan. "En?" Hij keek me hoopvol aan, en ik schudde mijn hoofd. "Harry, ik eh-" Het was even stil toen ik mijn woorden zorgvuldig probeerde uit te kiezen. "We, eh, hebben flink gekust en je hebt me betast." Ik zei het zo snel mogelijk, waardoor ik niet zeker wist of het verstaanbaar was. Onzeker keek ik hem aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Brooke schudde haar hoofd en ik kreunde zacht. Ik wist nu al dat het niet echt goed nieuws zou zijn. "Harry, ik eh-" Midden in de zin stopte ze en ja, ik was echt bang voor wat er ging komen. "We, eh, hebben flink gekust en je hebt me betast." Ze zei het net ietsjes te snel, eigenlijk, maar ik kon het wel volgen. Onzeker keek ze me aan. Ik sloeg mijn ogen neer en beet op mijn lip. God, dit was echt vreselijk. Volgens mij was ik echt ver heen. "Uhm, is dat alles? Of is er nog meer gebeurd?" Ik was er bijna bang voor dat we ook nog met elkaar naar bed waren geweest, al zou dat niet eens zo erg zijn, want Brooke is natuurlijk een erg knap - Harry, stop, zo mag je niet over het zusje van je beste vriend denken. Ik zuchtte en liet me op de bank vallen die in de game-kamer stond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you