• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || xAlways
    - Harry Edward Styles || Essink
    - Zayn Javadd Malik || ZaynNiall
    - Liam James Payne || Bryonylle
    - Louis William Tomlinson || Makeilon.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Ellison. [Harry]
    - Roselle "Rose" Alexis Tomlinson || Velton [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Butera. [Zayn]
    - "Avah" Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || LookAfterYou. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld, of misschien ook wel niet, door de drank.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 11:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Brooke moest erg lachen en ik kon het eigenlijk ook niet laten omdat het er altijd zo ontzettend grappig uit zag. Uiteindelijk rolde ze onder me vandaan en viel ze op de grond. "Ouch." Mompelde ze, ik grinnikte zacht, ook dit is dan wel weer leuk. Voordat ik nog iets kon zeggen, kwam ze bij mij op schoot zitten en ik keek haar kort aan. Net zoals net bleef er een paar milimeter tussen ons over. En deze keer wist ik wel zeker wat er ging gebeuren en nu we weer helemaal bij onze positieven waren wist ik niet precies of we dit wel moesten doen. "Uhm, Brooke, ik denk niet echt dat het handig is als we dit doen..." Mompelde ik zacht, maar van binnen schreeuwde mijn lichaam dat ik haar gewoon moest zoenen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
    Ik sloot mijn ogen al, toen Harry's stem me de harde werkelijkheid weer introk. "Uhm, Brooke, ik denk niet dat het handig is als we dit doen." mompelde hij zacht. Ik nam afstand. "Oh. Ik dacht dat je, eh- laat maar zitten." Ik klom van hem af en plofte weer op de bank neer. "Sorry, ik wilde niet-" Mijn stem stokte in mijn keel. Ik voelde me verschrikkelijk nu. Ik had mezelf gewoon hartstikke voor schut gezet. Hoe had ik het ook kunnen denken. Hartstikke dom, gewoon. Het was de broer van Chelsey. En hoe knap hij ook mocht zijn, hij was onbereikbaar.

    -Sorry dat hij zo kort is :/ -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ze nam ietsjes afstand van me genomen en volgens mij had ik niet de verstandigste opmerking gemaakt. "Oh. Ik dacht dat je, eh- laat maar zitten." Ze klom van me af en plofte weer naast me neer. "Sorry, ik wilde niet-" Ze bleef halverwege haken en dit was dan mijn moment om het goed met haar te maken. "Het is niet dat ik je niet leuk vind, maar, ja, hoe moet ik dat goed uitleggen?" Ik krabte even op mijn hoofd en keek haar terug aan. "Het is gewoon een beetje moeilijk, denk ik. Voor jou, voor mij. Ik heb geen idee hoe zoiets zou uitpakken en ik niet dat je er straks pijn over hebt," dat laatste mompelde ik zachtjes en ik keek de andere kant op.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
          "Het is niet dat ik je niet leuk vind, maar ja, hoe moet ik dat goed uitleggen?" Hij krabte op zijn achterhoofd. "Het is gewoon een beetje moeilijk, denk ik . Voor jou, voor mij. Ik heb heb geen idee hoe zoiets zou uitpakken en ik wil niet dat je er straks pijn over hebt." Het laatste kwam eruit als zacht gemompel, maar ik verstond het. Een klein glimlachje komt op mijn gezicht. "Ik vind het ook moeilijk, maar, ik weet het niet. Ik wil mijn vriendschap met Chels niet opgeven, maar ik wil jou ook niet aan me voorbij laten lopen." Mijn stem was lichtelijk hees aan het worden van het praten. "But I just want to kiss you," Ik streek met mijn vingers langs zijn wang en keek hem aan, "so bad."


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Voorzichtig keek ik weer terug en een klein glimlachje verscheen rond haar lippen. Gelukkig maar. "Ik vind het ook moeilijk, maar, ik weet het niet. Ik wil mijn vriendschap met Chels niet opgeven, maar ik wil jou ook niet aan me voorbij laten lopen." Haar stem klonk iets heser dan daarnet, wat het nog sexier maakte. "But I just want to kiss you," ze streek met haar vingers langs mijn wang en keek me aan, "so bad." Maakte ze haar zin af. Mijn adem bleef even hangen in mijn keel en ik keek haar aan, met mijn mond ietsjes open, net een milimeter, denk ik. "Ik, uhm, oke, fuck dit." Mijn rechterhand legde ik in haar hals en zachtjes trok ik haar naar me toe, om mijn lippen tegen die van haar aan te drukken. Er kon nu nog van alles fout gaan, als ze alleen maar een grap met me uithaalde...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
          Ik hoorde zijn adem in zijn keel stokken. Zijn mond hing een lein stukje open, wat er best grappig uit zag. "Ik, uhm, oke, fuck dit." Zijn rechterhand kwam in mijn nek terecht, en hij trok me naar zich toe. Harry drukte zijn lippen op die van mij, en een heerlijk gevoel raasde door mijn lichaam. Mijn linkerhand vlocht zich in zijn haar, terwijl mijn rechter zich op zijn schouder vestigde. Ik kuste hem verlangend terug, terwijil ik alle gevolgen vergat. Het enige wat nu nog telde waren wij. En het voelde zo fijn, om eindelijk te weten hoe het was. Het maakte me nu echt helemaal niks meer uit dat we samen in de kast zaten en misschien zelfs wel naar bed waren gegaan. Het boeide me geen fuck meer.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Haar linkerhand vlocht ze in mijn krullen en een fijn geluidje verliet mijn mond. Ik hield ervan als mensen aan mijn krullen zaten. Haar rechterhand kwam op mijn schouder. Met mijn linkerhand trok ik haar, voor zover dat mogelijk was opnieuw op mijn schoot. Verlangend trok ik haar nog dichter tegen me aan en beet zachtjes in haar onderlip voor toestemming. Mijn rechterhand gleed iets omhoog en lag nou aan de achterkant in haar nek, vlak bij haar haargrens, waar ik met de onderste haartjes speelde. Een fijn gevoel nestelde zich in mijn buik en ik hoopte dat ik voor eeuwig zo samen kon zitten, met Brooke. Het maakte me eigenlijk ook niet uit of er nu iemand binnen kwam.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    -ik zit nu op mobiel dus gaat wat langzamer-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Brookelle Payne.
    Een zacht geluidje verliet zijn mond toen mijn vingers met zijn krullen speelden. Hij trok me op zij schoot, en trok me dicht tegen zich aan. Zacht zuchtte ik van genot, terwijl hij voorzichtig in mijn lip beet. Mijn mond opende, en mijn tong verkende zijn mond. Zijn vingers speelden met mijn haar, wat heerlijk voelde. Kort maakte ik me los. "Hmm, Harry." Prevelde ik tegen zijn lippen aan. Vervolgens drukte ik ze weer op die van hem, en opende meteen mijn mond.

    Geen idee hoe lang hij is, sorry.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 21:19 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik hoorde haar zacht zuchtten. Gelukkig opende ze vrijwel meteen haar mond en met haar tong verkende ze mijn mond. Kort daarna maakte ze zich van me los en ik dacht dat ik iets fout had gedaan. Maar het enige wat ze zei was; "Hmm, Harry." En ik kon het niet laten om te glimlachen. Haar lippen voelde ik gauw alweer tegen die van mij en direct opende ze haar mond, deze keer ging ik met mijn tong op verkenning uit in haar mond. Mijn linkerhand liet ik zachtjes via haar arm omlaag glijden, om deze bij haar middel om te klemmen en zachtjes cirkelde mijn vinger over de stof van haar t-shirt heen. Het voelde precies goed.
    [Het zou echt leuk zijn als er nu iemand binnen zou komen. x'D]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    -Actually, I want to. ANY VOLUNTEERS?-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Stiekem wil ik dat ook, daarom zette ik het erbij. :'D]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    [Stiekem wil ik dat ook, daarom zette ik het erbij. :'D]

    -Ik heb Annemiek gevraagd c: -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Geen idee wie van hun dat is, maar ik vind 't best. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (ik wil wel, maar zit op een verjaardag, dus als ik nu een reactie type, gaat het wel heel sloom...)


    Happy Birthday my Potter!