• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.

That party changed my whole damn life.

Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

En dat was de eerste fout.

Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || xAlways
    - Harry Edward Styles || Essink
    - Zayn Javadd Malik || ZaynNiall
    - Liam James Payne || Bryonylle
    - Louis William Tomlinson || Makeilon.

De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Ellison. [Harry]
    - Roselle "Rose" Alexis Tomlinson || Velton [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Butera. [Zayn]
    - "Avah" Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || LookAfterYou. [Liam]

Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.

Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld, of misschien ook wel niet, door de drank.

[ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 11:49 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Harry Styles.
    Brooke keek moeilijk en voor de gemakkelijkheid rolde ik mezelf van haar af en ging gewoon naast haar liggen. "Je duwde me herhaaldelijk in een bepaald ritme tegen een muur aan, en was best wel aan het kreunen." Ik sloeg mijn ogen neer, god, wat was dit genant zeg. "Dit is echt te dom." Mompelde ze zacht en ik knikte. "Dat kun je wel stellen, ja." Ik had ook geen idee hoe hier mee om moest gaan, wat kon ik er uberhaupt aan doen? In een drunken bui zijn we gewoon met elkaar naar bed gegaan. Daar is toch niets ergs aan? Nee, dat zou er ook niet zijn als het niet het zusje van je beste vriend was. Ik zuchtte zacht en keek schuin naar Brooke.
    [Ja, mij best, maar ik weet niet precies waarover? Haha.]

stay safe because I like being alive at the same time as you

Ehhhhhh.
    - Te veel drinken
    - Echt geen inspiratie, sorry :/

Brookelle Payne.
    Hij sloeg zijn ogen neer. "Dat kun je wel stellen, ja." Vervolgens zuchtte hij zacht en keek schuin naar mij. "Ik weet het gewoon niet. Je bent echt leuk, Harry. Maar het... is gewoon raar. Altijd als ik bij Chelsey was, zag ik je wel. Je ging sporten, je zat te kloten met Liam enzo, of iets anders. Ik ken je redelijk, maar ik ken je op de manier dat het verkeerd is om met elkaar te gaan. Ik zou het super raar en stom vinden als ik Liam zag zoenen met Chelsey, Avah, Delisha of Rose." Ik keek hem aan. "Maar ik zou niet rond kunnen lopen zonder aan jou te denken, en aan gisteravond." Ik zuchtte diep.

[Daarom. Ik ook niet. :'D]
    Harry Styles.
    "Ik weet het gewoon niet. Je bent echt leuk, Harry. Maar het... is gewoon raar. Altijd als ik bij Chelsey was, zag ik je wel. Je ging sporten, je zat te kloten met Liam enzo, of iets anders. Ik ken je redelijk, maar ik ken je op de manier dat het verkeerd is om met elkaar te gaan. Ik zou het super raar en stom vinden als ik Liam zag zoenen met Chelsey, Avah, Delisha of Rose." Hoorde ik haar zeggen. Man, dat was een mond vol. Ze keek me aan en ik wilde eigenlijk iets zeggen, maar ze vervolgde haar eigen zin al. "Maar ik zou niet rond kunnen lopen zonder aan jou te denken, en aan gisteravond." Ze zuchtte diep. Ik fronste mijn wenkbrauwen. "Dus je wilt nu niets meer met me? Je wilt het hier nu bij laten en mij net wel een beetje lopen uitdagen? Weet je, ik ben er echt helemaal klaar mee." Ik schudde mijn hoofd en duwde mezelf van het bed af.
    [Toch nog iets, lol.]

Brookelle Payne.
    Hij fronste. "Dus je wilt nu niets meer met me? Je wilt het hier nu bij laten en mij net wel een beetje lopen uitdagen? Weet je, ik ben er echt helemaal klaar mee." Hij schudde zijn hoofd en duwde zich van het bed af. "Wat? Nee!" Het kwam er veel wanhopiger uit dan dat de bedoeling was. Ik kwam ook overeind en bedacht me wat ik moest zeggen. Maar er kwam echt helemaal niks bij me op. "Harry, ik-" Ik wist echt niet wat ik moest zeggen. "Ik wil wel iets met je, maar..." Man, had ik ineens last van een spraakgebrek of zo? Ik stamelde van alles en nog wat, maar er kwam niks zinnigs. Ik liep achter hem aan, en het kon me niks schelen dat ik in mijn bh stond.

-It's good :'D -

[ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 15:01 ]

Harry Styles.
    "Wat? Nee!" Ik draaide mezelf om en keek Brooke afwachtend aan. Als ze echt met iets zinnigs kwam wilde ik misschien nog overwegen om te blijven. "Harry, ik-" Was het enige wat ze zei, ik wilde bijna echt weglopen toen ik haar nog iets hoorde zeggen. "Ik wil wel iets met je, maar..." Ik sloeg mijn armen over elkaar en bleef staan, Brooke kwam ook van het bed af en kwam vlak voor bij me staan. "Wat, maar? Volgens mij heb je echt wel laten merken dat je er geen zin in hebt. En zo'n iemand hoef ik niet, daar heb ik geen zin in." Waar was ik ook aan begonnen? Ik wist dat het ontzettend dom was om uberhaupt iets met Brooke te beginnen, als we al iets hadden met elkaar.

Brookelle Payne.
    Hij sloeg zijn armen overelkaar. "Wat, maar? Volgens mij heb je echt wel laten merken dat je er geen zin in hebt. En zo'n iemand hoef ik niet, daar heb ik geen zin in." Ik wist nog steeds niet wat ik moest doen. Mijn gedachten raasden door elkaar, en ik zette een stapje naar hem toe. "Ik vind je leuk, Harry. Nee, niet leuk, maar meer dan leuk. Ik ben verliefd op je. Ik wil je, en als Chelsey en Liam dat niet wil accepteren, dan is dat maar zo." En ik kuste hem. Het was geen lustige, zoals de eerdere, maar het was echt liefdevol. Ik liet hem los, en keek hem aan. "Als je niet overtuigd ben, ga. Het was niet mijn bedoeling om je te kwetsen."

Harry Styles.
    Brooke zette een stapje naar me toe en nog steeds keek ik haar alleen maar aan. "Ik vind je leuk, Harry. Nee, niet leuk, maar meer dan leuk. Ik ben verliefd op je. Ik wil je, en als Chelsey en Liam dat niet wil accepteren, dan is dat maar zo." Direct daarna voelde ik haar zachte lippen tegen die van mij, en wie was ik om te weigeren? Na een paar tellen liet ze me weer los en keek me aan. "Als je niet overtuigd ben, ga. Het was niet mijn bedoeling om je te kwetsen." Ik glimlachte en knikte. "Oke, ik ben overtuigd. Maar dit word heel moeilijk, dat is een ding wat ik zeg." Ik pakte haar beide handen vast en trok haar zo in een omhelsing, waarna ik haar geur opsnoof.

Zayn Malik

Wankelend liep ze mijn kant op, om haar armen om me heen te slaan en haar hoofd te schudden. Ik kon zien dat zij het ook zwaar te verduren heeft gehad. Ik sloeg mijn armen ook om haar heen en zuchtte even geluidloos. Voortaan ging ik echt niet meer zoveel drinken.
    'Hi Zayn,' zei ze als eerste voor de begroeting. 'Het is voor mij eens en nooit meer, want ik voel me echt belabberd en dat is dan nog zachtjes uitgedrukt. Het ergste is misschien nog wel dat ik me niet kan herinneren wat er is gebeurd. Maar hoe gaat het met jou, grote broer?' Uit mijn mond kwam een kleine gekwelde kreun.
    'Hoe het gaat? I feel like hell. Echt hoor, nooit meer zoveel drank voor mij. Ik kan me ook niets meer herinneren. Heel raar en verdomde irritant. Ik wil graag kunnen herinneren wat ik gedaan heb en wat niet,' zei ik tegen haar waarna ik naar de bank die er staat knik. 'Laten we even gaan zitten.' Toen we zaten keek ik haar aan en zei:
    'Weet je echt niks meer? Ik denk dat jij ook iets te veel hebt gedronken.' Ik wou niet dat ze iets raars had gedaan toen ze dronken was.

"Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

[Sorry dat ik weg was, waar kan ik heen met Nialler?]

Spoiler alert: you will save yourself

Delisha Malik
    Ik kroop dichter tegen mijn broer aan toen ik zijn armen om me heen voelde. Ondanks ik me belabberd voelde, krulde mijn mondhoeken nog iets verder omhoog tot een bredere glimlach. Gewoon omdat het vertrouwd voelde en misschien toch ook omdat ik niet de enige was die zich zo voelde. Dat betekende namelijk dat ik niet alleen iets vreemds gedaan kon hebben, als dat het geval zou zijn. Niet dat ik daar vanuit ging, want dan ging het helemaal verkeerd uitpakken.
    Uit Zayn zijn mond kwam een kleine gekwelde kreun bij mijn woorden. Dat en zijn woorden lieten me weer opkijken naar mijn grote broer. Letterlijk, want behalve dat hij ruim drie jaar ouder was, was hij ook nog eens een kop groter ook.
    'Hoe het gaat? I feel like hell. Echt hoor, nooit meer zoveel drank voor mij. Ik kan me ook niets meer herinneren. Heel raar en verdomde irritant. Ik wil graag kunnen herinneren wat ik gedaan heb en wat niet,' zei hij waarna hij naar de bank die er staat knik. 'Laten we even gaan zitten.'
    Toen we zaten kwam de volgende stroom van van woorden weer waardoor ik een bedenkelijk gezicht trok. Wel nadat ik me weer goed had neergezet en beide benen had opgetrokken, om mijn armen eromheen te slaan. 'Nee, ik kan me echt niets meer herinneren. Ik weet alleen nog dat wij het begin van de avond een gesprek hadden, maar vraag me niet waarover. Het is echt een en al zwart.'

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Brookelle Payne.
    "Oke, ik ben overtuigd. Maar dit word heel moeilijk, dat is een ding wat ik zeg." Een brede glimlach sierde mijn gelaat, terwijl hij mijn handen vastpakte en me in een knuffel trok. Ik hoorde hoe hij mijn geur opsnoof, en ik kon het niet laten om hetzelfde te doen. Hij rook echt heerlijk. Ik merkte dat ik nog steeds in bh stond. Ongemakkelijk keek ik hem aan. "Wil je weer verder, of..." Ik toverde een klein glimlachje op mijn gezicht. "De keuze is aan jou, ik vind bijde dingen oke. "

-Sorry dat hij zo verschrikkelijk kort is, kan er echt niet meer uitkrijgen.-

Harry Styles.
    Ik liet Brooke voorzichtig los en ik zag hoe ongemakkelijk ze me aankeek, ze stond natuurlijk nog steeds in haar bh. "Wil je weer verder, of..." Er verscheen een klein glimlachje rond haar lippen. "De keuze is aan jou, ik vind bijde dingen oke. " Ik knikte kort, maar schudde uiteindelijk mijn hoofd. "Ik denk niet dat het zo verstandig is. Misschien kunnen we wat leuks doen? Vragen we de rest ook mee, zodat het minder opvalt," grinnikte ik zacht. Ondertussen pakte ik Brooke's blouseje van de grond af en hing dat om haar schouders heen zodat ze het minder koud zou hebben. Ik hoop echt dat dit wat ging worden, anders zaten we alsnog aan elkaar vast...

xAlways schreef:
    [Sorry dat ik weg was, waar kan ik heen met Nialler?]

[Rose? (: ]

But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

Velton schreef:
    (...)

[Rose? (: ]

[Ja hoor, waar is ze? Nialler zit in de keuken te bedenken wat hij gisteren allemaal heeft uitgespookt.]

Spoiler alert: you will save yourself

Brookelle Payne.
    Hij knikte kort, maar schudde na even nadenken zijn hoofd. "Ik denk niet dat het zo verstandig is. Misschien kunnen we wat leuks doen? Vragen we de rest ook mee, zodat het minder opvalt." Hij grinnikte, en ik glimlachte. Hij pakte mijn blousje van de grond en hing deze om mijn schouders, wat ik eigenlijk best schattig vond. Ik trok hem aan, en haalde mijn deur van het slot. "Ehm, wat zullen we doen? We kunnen met zijn allen een filmpje kijken?" Stelde ik voor. Ondertussen deed ik de deur open en liep van de trap af. Ik was blij met hoe het nu zat. Ik zag hem nu als mijn vriendje, op het feit na dat het geheim moest blijven. En dat mensen op een gegeven moment wel wat zouden merken. Maar tot die tijd, was ik er tevreden mee.