• Ik heb een raar wit plekje op mijn huig zitten en kreeg langzaam last van mijn keel. Ik wist ik niet wat het was, maar het is dus keelontsteking D:.
    Ik heb eigenlijk noot keelontsteking gehad, dus weet er niet zo goed wat ik er tegen moet doen. Weten jullie tips waardoor het sneller weggaat?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hot Lemon Water?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Amputatie!


    quidquid excusatio prandium pro

    water ijs eten, heet water met citroen. veel rust


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Weet je zeker dat 't een wit vlekje is? Dan is het bacterieel en moet je aan de antibiotica (weet dit alleen omdat ik laatst naar 't ziekenhuis was gegaan, en ik had dus viraal en dan krijg je alleen pijnstillers). Dus ik zou even naar de dokter gaan!


    To infinity and beyond •

    Keelsnoepjes? In ieder geval beterschap. Inderdaad naar de dokter jij. :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb echt de oplossing! In eerste instantie zul je denken wat is die gek maar bij mij heeft het ook geholpen :)
    Het is een "recept" uit Bosnië. ( mijn werkgever komt uit Bosnië en zij gaf mij deze tip)

    smeer een dikke klodder honing op een handdoekje. Wel dat het er doorheen lekt zeg maar en leg deze op je keel.
    Niet smeren of wrijven maar gewoon die handdoek op je keel leggen en houden.
    Bij mij heeft het echt geholpen :)

    En misschien wel naar de dokter gaan ja!


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    Okammy schreef:
    Amputatie!


    Dit ^
    Maar verwissel je keel anders voor de keel van een ander die geen keelontsteking heeft. Problem solved. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Honing ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Lijkt inderdaad op een keelontsteking. Misschien ook ene amandelontsteking? Ik heb het zelf ook gehad. Heb je last met ademhalen? Dan zijn het je amandelen. Waterijsjes eten, niet teveel stralingen [tv, computer, mobiel etc.] En even langs de huisarts gaan. :)

    X'

    Vivere schreef:
    Weet je zeker dat 't een wit vlekje is? Dan is het bacterieel en moet je aan de antibiotica (weet dit alleen omdat ik laatst naar 't ziekenhuis was gegaan, en ik had dus viraal en dan krijg je alleen pijnstillers). Dus ik zou even naar de dokter gaan!

    Ja, het is wit, want ik kan het goed zien


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Scabbia schreef:
    (...)
    Ja, het is wit, want ik kan het goed zien


    Dan zou ik naar de dokter gaan, want dan heb je dus een bacteriële infectie en moet het met antibiotica behandelt worden, zou niet te lang wachten..


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Dan zou ik naar de dokter gaan, want dan heb je dus een bacteriële infectie en moet het met antibiotica behandelt worden, zou niet te lang wachten..

    Well, shit. Dan moet ik morgen even naar de huisarts gaan D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Scabbia schreef:
    (...)
    Well, shit. Dan moet ik morgen even naar de huisarts gaan D:


    Zou 't wel doen ja, dan ben je er snel weer vanaf. Ik had 't laatst ook, alleen had ik de 'pech' dat het een virale infectie was en ik alleen pijnstillers kreeg en 't advies om veel ijs te eten.


    To infinity and beyond •

    Keelsnoepjes, honing-kamille thee, liters ervan.
    Beterschap!


    Miep

    Ik heb geen tips, dus ik hou het bij een simpele beterschap (:


    Can't control my second personality