• Hallo allemaal (:

    Ik heb een cover nodig voor mijn RPG [Bloody War]

    Ik zoek ook nog plaatjes, een beetje een duistere sfeer met een duidelijke titel. Iets wat duidelijk vampiers aangeeft, something like this, of iets met ogen... een landschap en ach...be creative!
    Hopelijk kunnen jullie hier iets van bakken! De inschrijvingen voor de RPG zijn oneindig dus mocht je willen, kan je ook nog meedoen (:

    De belonig: reclame in een van stories, helaas heb ik geen credits te bieden.

    Alvast bedankt!x


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik ben niet creatief ingesteld met Photoshop, ik kan je niet helpen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    mm, ik zal eens iets proberen ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik wil wel iets proberen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik zal iets voor je proberen C:


    "Believe that hope is the strongest magic of all." ~ Snow White

    Bedankt ^^


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Zoek je nog steeds? Ik wil het graag proberen.

    Xx


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    Ik probeer! ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom wordt dit eigenlijk gebumpt? oh, ik zie dat je nog geen cover hebt, dus I'll try Jazz. :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb het af alleen kan het niet hier plaatsen dushij staat in mn storie
    Xx


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    Poging n°1:



    Als ik iets moet veranderen of als je het helemaal niks vindt, dan zeg je het maar.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh, ik ga Merrow aanbevelen! *again* Hihi. Ik denk dat ze blij word door al het werk waardoor ik haar telkens aanbeveel. :'D En dit is haar coverstock, hier doet ze de aanvragen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    Oh, ik ga Merrow aanbevelen! *again* Hihi. Ik denk dat ze blij word door al het werk waardoor ik haar telkens aanbeveel. :'D En dit is haar coverstock, hier doet ze de aanvragen.

    Je doet me echt iets aan :W
    Nah, ik vind het echt tof - en ook eigenlijk heel erg ontzettend lief - dat je m'n werk en topic zo promoot en dat je zo'n fan bent van m'n photoshopskills :3

    @Calypse: Als je geduld heb, wil ik je altijd in de lijst zetten in m'n topic, maar ik kan me voorstellen - toch zeker met een RPG - dat een cover dringend is XD Lucky zijn er nog een hoop andere mensen die cover kunnen en willen maken, dus je moet voor jezelf maar even bezien wat je wilt en hoe dringend het is (;
    Ik vind het zeker niet erg om je op de lijst te zetten - zou het zelfs tof vinden - maar ik kan me gewoon goed voorstellen dat een cover voor een RPG toch iets dringender kan zijn. Je laat het me maar weten (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Je doet me echt iets aan :W
    Nah, ik vind het echt tof - en ook eigenlijk heel erg ontzettend lief - dat je m'n werk en topic zo promoot en dat je zo'n fan bent van m'n photoshopskills :3

    @Calypse: Als je geduld heb, wil ik je altijd in de lijst zetten in m'n topic, maar ik kan me voorstellen - toch zeker met een RPG - dat een cover dringend is XD Lucky zijn er nog een hoop andere mensen die cover kunnen en willen maken, dus je moet voor jezelf maar even bezien wat je wilt en hoe dringend het is (;
    Ik vind het zeker niet erg om je op de lijst te zetten - zou het zelfs tof vinden - maar ik kan me gewoon goed voorstellen dat een cover voor een RPG toch iets dringender kan zijn. Je laat het me maar weten (;

    Haha, whoops, busted. :x Luckily you're not the type for any resentment. And yes, I know you are busy, but you always can say 'no' and you have enough candidates, hehe :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.