• Hi,
    Ik zit te twijfelen of ik een verhaal aan moet maken over Harry Potter omdat ik al een tijdje met een verhaallijn in mijn hoofd zit, waar ik graag een verhaal van wil maken. Zijn er hier Harry Potter fans die dan het verhaal zullen lezen?

    Je kiest zelf of je het verhaal schrijft of niet. Lezers komen vanzelf wel


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gewoon doen! :3
    HP verhalen zijn altijd meer dan welkom, vind ik!

    Maar je kunt pas echt zeker weten of je een verhaal lezen wilt, als je weet waar het over gaat. Dus kun je misschien al een beetje vertellen wat voor verhaallijn je in gedachten hebt? Mocht je je verhaal starten, mag je altijd een reactie plaatsen in mijn reclame blog (de link staat wel op mijn profiel) met daarin de link naar je HP verhaal. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hangt er van af over wie het gaat. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    Hangt er van af over wie het gaat. :Y)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik sta altijd open voor harry potter verhalen (:
    Maar of ik je verhaal ook echt ga lezen hangt af van de personages, de verhaallijn en van je schrijfstijl...


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik zal het lezen als het niet over Draco gaat.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Castellan schreef:
    Ik sta altijd open voor harry potter verhalen (:
    Maar of ik je verhaal ook echt ga lezen hangt af van de personages, de verhaallijn en van je schrijfstijl...


    -

    Faelan schreef:
    Je kiest zelf of je het verhaal schrijft of niet. Lezers komen vanzelf wel


    26 - 02 - '16

    Als jij plezier hebt tijdens het schrijven van een HP verhaal, moet je het gewoon doen! Je kan wel vragen of je zoiets moet doen, maar misschien heb je er helemaal geen zin in en dan zegt iedereen op je topic 'Ja, doe het! :9~' en ik denk niet dat je dat wil. :'D
    Lezers komen niet zomaar uit de lucht vallen, want als je een story online zet, zonder dat je het hebt gepromoot op topic of iets dergelijks, kun je niet al gauw verwachten dat je meer dan 20 abonnees krijgt binnen een paar dagen. Tenzij je een bekende schrijver/schrijfster bent op Q. Je krijgt dus wel lezers, maar dan moet je er wel wat voor doen ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Moet je zelf weten. Er zijn hier genoeg mensen die HP-stories lezen. ^^

    Castellan schreef:
    Ik sta altijd open voor harry potter verhalen (:
    Maar of ik je verhaal ook echt ga lezen hangt af van de personages, de verhaallijn en van je schrijfstijl...


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Castellan schreef:
    Ik sta altijd open voor harry potter verhalen (:
    Maar of ik je verhaal ook echt ga lezen hangt af van de personages, de verhaallijn en van je schrijfstijl...

    ik vind hp verhalen altijd leuk(:

    Gibbs schreef:
    Gewoon doen! :3
    HP verhalen zijn altijd meer dan welkom, vind ik!

    Maar je kunt pas echt zeker weten of je een verhaal lezen wilt, als je weet waar het over gaat. Dus kun je misschien al een beetje vertellen wat voor verhaallijn je in gedachten hebt? Mocht je je verhaal starten, mag je altijd een reactie plaatsen in mijn reclame blog (de link staat wel op mijn profiel) met daarin de link naar je HP verhaal. ^^


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Vertel eens over je ideeën? Het overgrote deel van mijn abo's is HP-stuff. Alleen hangt het er van af hoe jij schrijft. En wat jij prettig vindt, natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 13:09 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it