Hallo allemaal,
Ik ben een meisje van 17 en 4 maanden geleden is mijn relatie van 1.5 jaar verbroken. Er is toen veel drama geweest en het eindigde met ik die mijn hart gebroken had en mijn ex die steun zocht bij een ander meisje na een kleine maand.
Het was een moeilijke tijd voor me die ik nu heb afgesloten. We hebbe 4 maanden geen contact meer gehad, tot dat ik een berichtje op facebook postte namelijk het volgende: After all this time, I still love you. Zijn best vriend had het geliked (hij doet dat nooit) en later op die dag kreeg ik een vriendenverzoek van mn ex. Ook hij heeft dit daarna geliked.
De dag daarna begon hij met me te praten en we hadden het heel leuk. Sindsdien praten we elke dag zo als alleen wij 2 dat kunnen. Nu had ik hem opgebiecht dat ik nog gevoelens voor hem had.
We hebbe veel gepraat, maar het kwam erop neer dat hij geen relatie wou op dit moment. Ook heb ik gevraagt of hij helemaal niks meer voor mij voelde, maa hij had wel nog gevoelens voor mij. Hij zei me dat hij niet nog méér gevoelens voor me wou krijgen, omdat hij me niet wil kwetsen zoal hij al eens heeft gedaan. Toen heb ik gestuurd dat je in het leven nu eenmaal mense kwetst, ook met de kleine dinge en k hebvoorgesteld dat we zien hoe het lopen en het over ons heen late lopen en daar reageerde hij weer positief op, dus ik weet nie wat ik moet denken. Ik heb altijd hoop gehad en eindelijk is hij terug in mn leven.
Nu is mijn vraag, zien jullie hier nog toekomst in? En zoja hoe zou ik hem eventueel meer gevoelend voor me laten krijgen, want ik wil hem echt nie kwijt. Of zouden we gewoon vrienden moeten blijven.
Alvast bedankt voor je antwoord
[ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 7:12 ]