Mèh, dat zijn geen leuke dingen :C Vooral als je gewend bent om elke dag bij elkaar te zijn, is dit echt afkicken zeg maar.. ;/
Ik zit niet precies in hetzelfde vaarwater als jij, maar t komt er wel een beetje op neer;p Ik heb sinds kort een vriend, maar we wonen zo'n anderhalf uur van elkaar vandaan met openbaar vervoer, zo'n drie kwartier als je met de auto gaat. (ik heb nog geen rijbewijs, hij wel. Dus ik moet altijd met OV, hij kan met de auto komen). Nou ligt mijn stageplaats wel een kwartiertje lopen van zijn huis, maar ik ben elke dag pas om 5 uur klaar met stage (nja, 4 dagen in de week), en ik heb natuurlijk ook nog huiswerk en hij ook. En aangezien ik dan weer optijd naar huis moet, kan ik maar 3 uurtjes bij hem zijn als ik na stage naar hem ga. Wat betekend dat ik hem ook niet elke dag zie.
Nja goed.. Tot zover de uitwijding naar mijn verhaal xd Het probleem is alleen, dat ik zelf ook niet goed weet wat je er aan kan doen. Ik mis mijn vriend ook vreselijk, ook als ik hem pas de dag ervoor nog gezien heb. En ik weet zelf ook niet wat ik er aan kan doen om hem minder te missen.. Dus sorry meis, ik heb geen idee ;/
Inspiration can hit you any time