• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 22:10 ]

    Draculea schreef:
    (...)
    Oh dat is dan wel heel specifiek. Zou je dan de lenzen per stuk moeten kopen?.. maakt het allemaal wel erg duur.

    Jep en daarom laat ik het ook maar ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lovina schreef:
    (...)
    Ik heb -3 aan beide ogen, alles wat verder dan 20cm van me vandaan is zie ik al wazig :'D Aangezien ik geen zwarte bril heb, vind ik het dan minder mooi staan haha :3

    Ah balen. D:

    Roar schreef:
    Waar heb je ze eigenlijk gekocht? Ik wil ook wel zulke o-o.

    Large. ^^

    Wauwwm dats echt awesome!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Beetje griezelig zo. :'D Maar wel heel gaaf!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wow , ziet er best gaaf uit ! Haha , ik zou wel schrikken als ik iemand met zo'n oog zie rondlopen ! ;D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Cool, haha. Ik herinner me nog toen ik voor de eerste keer lenzen probeerde in te doen, nu kan ik het in 5 minuten (:

    Haha dankje mensen! ^^

    Meliuscule schreef:
    Wow , ziet er best gaaf uit ! Haha , ik zou wel schrikken als ik iemand met zo'n oog zie rondlopen ! ;D

    En dan te bedenken dat mijn moeder vanmiddag nog zei dat ik ze in moest doen naar school. :'D

    -dubbel

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 16:21 ]

    Als ik heel eerlijk ben, dan vind ik je eigen oogkleur zoveel mooier. :3 Maar mooi dat 't gelukt is om 'm in te krijgen! Alleen voor speciale gelegenheden of gewoon dagelijks?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Als ik heel eerlijk ben, dan vind ik je eigen oogkleur zoveel mooier. :3 Maar mooi dat 't gelukt is om 'm in te krijgen! Alleen voor speciale gelegenheden of gewoon dagelijks?

    Dankje. ^^ Maar ik gebruik het enkel voor speciale gelegenheden. Hoewel ik er wel aan zit te denken om het voor de lol eens een dagje naar school mee te doen.

    mega gaaf ^^
    ik wilde deze ook kopen voor ons schoolfeest maar het mocht niet :(


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Peculiaris schreef:
    mega gaaf ^^
    ik wilde deze ook kopen voor ons schoolfeest maar het mocht niet :(

    Why not?

    hee Laura, Hij lijkt op jou xD


    'The best way to predict the future is to create it'.