• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 22:10 ]

    Rhiine schreef:
    Nice! Ik heb echt gedacht dat je bedoelde dat je ogen echt van kleur zijn veranderd. Die van mij gingen namelijk in het echt van blauw-grijs naar een lelijk bruin.

    Whut serieus? How :'D

    Ziet er echt awesome uit!
    Ik ben dus veel te schijterig om lenzen in te doen en zal er voorlopig ook echt niet aan beginnen :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Super vet!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Draculea schreef:
    (...)
    Whut serieus? How :'D

    Hahaha, moedernatuur :'D
    Bij mijn geboorte had ik mijn opa's ogen, terwijl mijn ouders beide bruin ogen hebben. Rond mijn eerste jaar begonnen ze steeds donker te worden totdat het uiteindellijk bruin werd.


    -

    Haha, uiteindelijk gelukt ^^
    Ziet er echt awesome uit!


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Draculea schreef:
    (...)
    Wat houdt je tegen? :3


    Geld :c
    hahaha en het lijkt me vreselijk om lenzen in te doen. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Merrow schreef:
    Ziet er echt awesome uit!
    Ik ben dus veel te schijterig om lenzen in te doen en zal er voorlopig ook echt niet aan beginnen :'D

    Thanks!
    Haha ik ken het, ik ben nog steeds te schijterig ervoor hoor. Maargoed, ik heb ze echt nodig dus dan moet het wel.

    Draculea schreef:
    (...)
    Ah ja, dat klinkt logisch.
    Oh op sterkte.. tja dat lijkt me inderdaad moeilijk te vinden. Tenminste, een betaalbare prijs.

    Inderdaad. Ze zijn er wel, maar dan zijn ze vet duur en dan moet je nog hopen dat ze hem in mijn strekte hebben, die toch best laag is (-4.45 en -4.00). :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Incantatem schreef:
    Super vet!

    Thanks!
    Rhiine schreef:
    (...)
    Hahaha, moedernatuur :'D
    Bij mijn geboorte had ik mijn opa's ogen, terwijl mijn ouders beide bruin ogen hebben. Rond mijn eerste jaar begonnen ze steeds donker te worden totdat het uiteindellijk bruin werd.

    Oh zo... apart zeg.

    Delone schreef:
    Haha, uiteindelijk gelukt ^^
    Ziet er echt awesome uit!

    Na heel lang prutsen haha. Dankje! :3

    Gibbs schreef:
    (...)

    Geld :c
    hahaha en het lijkt me vreselijk om lenzen in te doen. :'D

    Zo duur hoeven ze niet te zijn! Deze waren per paar 20 euro. Dus eigenlijk is dat nog wel te doen. ^^

    Draculea schreef:
    (...)
    Zo duur hoeven ze niet te zijn! Deze waren per paar 20 euro. Dus eigenlijk is dat nog wel te doen. ^^


    Haha zelfs 20 euro heb ik op het moment nog niet eens!
    Ik heb deze maand 3 verjaardagen om heen te gaan, en ik had maar 30 euro in kas om eraan uit te geven. Dus ik moet nog eventjes wachten en sparen. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Father schreef:
    (...)
    Inderdaad. Ze zijn er wel, maar dan zijn ze vet duur en dan moet je nog hopen dat ze hem in mijn strekte hebben, die toch best laag is (-4.45 en -4.00). :'D

    Oh dat is dan wel heel specifiek. Zou je dan de lenzen per stuk moeten kopen?.. maakt het allemaal wel erg duur.

    Draculea schreef:
    (...)
    Kan je ook niet zonder een bril of is je zicht daar dan te slecht voor? Wel jammer dat je het dan niet wilt. In principe kan het met een bril ook gewoon heel mooi staan. :3

    Ik heb -3 aan beide ogen, alles wat verder dan 20cm van me vandaan is zie ik al wazig :'D Aangezien ik geen zwarte bril heb, vind ik het dan minder mooi staan haha :3

    Waar heb je ze eigenlijk gekocht? Ik wil ook wel zulke o-o.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."