• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 22:10 ]

    Ziet er mooi uit! Ik neem aan dat je voor een keer wat anders wilde? Aangezien je van jezelf al mooie ogen hebt. Waar heb je die lens trouwens vandaan?


    Physics is awesome

    Ludovico schreef:
    (...)
    Laura, serieus, iedere lenzendrager herkent jouw probleem. Ik heb er minsten zes lenzenparen over gedaan voordat ik het werkelijk perfect onder de knie had. En goed bezig ;P

    Haha oké, dan zal ik wel ophouden met overdrijven. Ik zal 'm zo maar eens weer uit doen.

    Blutbad schreef:
    Ziet er mooi uit! Ik neem aan dat je voor een keer wat anders wilde? Aangezien je van jezelf al mooie ogen hebt. Waar heb je die lens trouwens vandaan?

    Ik wilde ze gaan gebruiken voor halloween en cosplay. ^^ Niet voor dagelijkse dingen ofzo dus. En ik heb ze van Large! Deze kwamen per paar voor 20 euro.

    Lovina schreef:
    Ah, het is je gelukt! 'T ziet er heel vet uit!


    26 - 02 - '16

    Ziet er wel heel gaaf uit :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zwaar gaaf! :9~
    Nu wil ik ook kleurlenzen... x3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    nerveus schreef:
    Ziet er wel heel gaaf uit :)

    Thanks! :3

    En de rest ook bedankt haha.

    Gibbs schreef:
    Zwaar gaaf! :9~
    Nu wil ik ook kleurlenzen... x3

    Wat houdt je tegen? :3

    Wiarda schreef:
    Staat gaaf!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Oehh, awesome!

    Ik vind de kleur van je 'normale oog' btw ook mooi (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil bruine, paarse, rode of goud/bruine kleur lenzen hehe. Maar dan moet ik m'n bril op, dus laat maar zitten :'D

    De lens hoort juist iets groter te zijn dan je iris, gewoon zodat het zeker is dat hij alles bedekt en je (als je lenzen op sterkte hebt) hele oog beter ziet / een andere kleur heeft.
    But nice nice. Ik zou willen dat er betaalbare fel blauwe kleurlenzen op sterkte waren. Maar helaas :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Frodo schreef:
    Oehh, awesome!

    Ik vind de kleur van je 'normale oog' btw ook mooi (:

    Aw thanks! ^^
    Lovina schreef:
    Ik wil bruine, paarse, rode of goud/bruine kleur lenzen hehe. Maar dan moet ik m'n bril op, dus laat maar zitten :'D

    Kan je ook niet zonder een bril of is je zicht daar dan te slecht voor? Wel jammer dat je het dan niet wilt. In principe kan het met een bril ook gewoon heel mooi staan. :3

    Father schreef:
    De lens hoort juist iets groter te zijn dan je iris, gewoon zodat het zeker is dat hij alles bedekt en je (als je lenzen op sterkte hebt) hele oog beter ziet / een andere kleur heeft.
    But nice nice. Ik zou willen dat er betaalbare fel blauwe kleurlenzen op sterkte waren. Maar helaas :'D

    Ah ja, dat klinkt logisch.
    Oh op sterkte.. tja dat lijkt me inderdaad moeilijk te vinden. Tenminste, een betaalbare prijs.

    Nice! Ik heb echt gedacht dat je bedoelde dat je ogen echt van kleur zijn veranderd. Die van mij gingen namelijk in het echt van blauw-grijs naar een lelijk bruin.


    -