• Hi, ik ben groot fan van de Hongerspelen en kijk dan ook heel erg uit naar Catching Fire,\.
    Nu weet ik dat er nog meer fans zijn hier op quizlet en het leek me leuk om een meeting te organiseren met al die mensen.
    En dan zo dat we naar Catching Fire gaan in de bioscoop

    Wat?
    Hungergames meeting!
    Wanneer?
    23 November
    Hoe laat?
    rond 1 uur
    Waar?
    Amsterdam of Utrecht
    Wie?
    Penthesilea aka Sterre
    Fennekin aka Ellen
    Incedunt
    HoneyMoon
    Rawiyah
    Wie heeft er interesse?
    Edit: datum bekend

    Er zijn nu bij de kruidvat weer treinkaartjes voor 13 euro!

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 19:14 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou eventueel kunnen komen, ligt eraan of het Utrecht of Amsterdam wordt. (Utrecht heeft m'n voorkeur, haha.)

    Wordt het Utrecht of Amsterdam?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik zou eigenlijk met vriendinnen gaan, maar ik denk dat ik ook 2 keer kan gaan....
    we zouden het ook het weekend daarna kunnen doen, misschien zijn de kaartjes dan al wat goedkoper? gewoon een voorstel
    sowieso denk ik niet dat ik zomaar alleen naar Amsterdam mag, maar toch...


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    Ik zou eigenlijk met vriendinnen gaan, maar ik denk dat ik ook 2 keer kan gaan....
    we zouden het ook het weekend daarna kunnen doen, misschien zijn de kaartjes dan al wat goedkoper? gewoon een voorstel
    sowieso denk ik niet dat ik zomaar alleen naar Amsterdam mag, maar toch...

    Ik werk normaal op zaterdag en heb die zaterdag vrij (eigenlijk had ik de week ervoor, maar omdat het weekend daarna de film uit zou komen
    ben ik gewisseld) en ik kan niet nog een keer wisselen
    Ik zit nog te twijfelen tussen Amsterdam en Utrecht
    Als je even zegt in welke stad je kan, dan kijk ik over een maand ofzo waar de meeste
    mensen heen willen/kunnen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou te lang moeten reizen.


    No man can kill me.

    Ik zou dan in Amsterdam willen....

    het zou ook een idee kunnen zijn dat je vriendinnen mee neemt, of verpest dat juist alle fun?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    Ik zou dan in Amsterdam willen....

    het zou ook een idee kunnen zijn dat je vriendinnen mee neemt, of verpest dat juist alle fun?

    Nee, hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Amsterdam


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik wou net zegen dat als het in Utrecht is kan ik wel, maar op 23 November komt de nieuwe DW en dat kan ik echt niet gaan missen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    23 november kan ik niet. Ik heb op zaterdag altijd een wedstrijd en het is net voor mijn verjaardag, en Amsterdam is veel te ver voor mij.