• Hey Carrots
    I saw a message from a friend of mine.
    She said that once everyone was talking with everyone.
    That Quizlet not turned to known or have the most ABOs or something ...
    No people.
    Quizlet is there to people of Netherlands and Belgium from contact.
    I knew used to be no one from Netherlands.
    No One.
    But now I know different people.
    Not really but here on Quizlet.
    Do you know why I know?
    Because we talk with everyone.
    I recently stuurdde a message to someone who is a well known story.
    They stuurdde me a message back that they wanted to talk with me because I am not familiar.
    Now I understand what my good friend meant.
    I want the old back quizlet.
    We write stories because we like it to be serious we am because people love to read.
    But not because you want to be famous or much ABOs.
    I used to be so.
    I was jealous of people who have a known story.
    But not any more.
    I write with a purpose for quizlet.
    I want to make people happy.
    That's what I do.
    It makes me not matter how many ABOs I have.
    I just want everyone is equal.
    No difference in famous people famous or not.
    But just a talk with each other and everyone quizlet where everyone is friends with each other.
    But I know that is impossible.
    Xxx


    If you believe in your dreams they come true.

    Styles schreef:
    Eigenlijk denk ik dat het vroeg juist veel erger was. Mensen gaven rollen weg voor hun verhaal, om zo abbo's te krijgen. [iets wat toen nog niet eens abbo's waren, want dat was er toen nog niet.] en daar was behoorlijk vriendjespolitiek in betrokken. want zodra jij iemand een rol gaf, kreeg je sneller een rol in diegene zijn verhaal. en dan maakte het niets uit of iemand anders eerder was of niet. Er waren hele groepen gevormd, die heel de boel terroriseerde. maarja, toe letten weer niemand op spellingscontrole.
    Weetje, zo heb je altijd wat. en je kan er om gaan lopen zuren, maar zin hebben zal het niet. Wat er is nog nooit iets nuttigs voortgekomen uit zulke topics.


    Owh ik wist niet dat het vroeger nog erger was. Ik zit al langer op Quizlet dan jullie denken. Ik heb nog een ander profiel en daar zit ik al langer op.


    If you believe in your dreams they come true.

    LunaHoran schreef:
    (...)

    Owh ik wist niet dat het vroeger nog erger was. Ik zit al langer op Quizlet dan jullie denken. Ik heb nog een ander profiel en daar zit ik al langer op.

    Dan weet ik niet hoe lang.. maar toch nog niet zo lang, als je die rollentopics voor story's niet heb meegemaakt...


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Dan weet ik niet hoe lang.. maar toch nog niet zo lang, als je die rollentopics voor story's niet heb meegemaakt...


    Euhm toch sinds februari 2012


    If you believe in your dreams they come true.

    LunaHoran schreef:
    (...)

    Euhm toch sinds februari 2012

    Dat wist ik niet. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    LunaHoran schreef:
    Hey iedereen,
    Ik las onlangs een bericht van een viendin van me.
    Ze zei dat mensen op quizlet vroeger veel vriendelijker waren dan nu.
    Ze willen niet meer met iedereen praten omdat ze hun zelf niet zijn op quizlet.
    Het spijt me als jullie dat niet vinden maar ik vind het zo.
    Mensen die een bekende story hebben ofzo..
    Praten niet meer met mensen die geen bekende story hebben ofzo...

    Ik begrijp niet waarom ze dat doen.
    Ik vind het wel leuk dat mensen hun story in de spotlight zetten.
    Dan heb ik weer nieuwe story's om te lezen ofzo..
    Maar dat ze concurrentie willen wie het meeste abo's wil.
    Dat vind ik echt overdreven.
    Als jullie vinden dat ik overdrijf moeten jullie het zeggen.
    Het maakt me niet uit wat jullie zeggen.
    Dit is mijn mening.

    Jullie hebben gelijk ik kan helemaal geen engels.
    Het maakt me ook niet uit wat mensen over me zeggen ofzo..
    Ik ben het al gewoon.
    Op school pesten ze me er op los.
    Het kan me niets schelen wat jullie van me denken.

    Zeg gewoon je mening.
    Dat doe ik altijd.
    Of nou ja meestal.
    Ik hou van iedereen hier op Quizlet.
    Ik wil alleen dat iedereen vrienden met elkaar is.
    Ik wil dat iedereen vriendelijk tegen elkaar is.
    Ik wil dat iedereen gelijk is.
    Want ik word overal buiten gesloten.
    Op school, thuis, tijdens het dansen.
    Ik weet wie ik kan vertrouwen en wie niet.

    Ik weet wie me eerst heeft gepest maar daarna opeens vriendemijk doet, dat die niet te vertrouwen is.
    Dit was wat ik wou zeggen.
    Ofja nog 1 ding.
    Quizlet is voor mij.
    Een contact dat mensen uit België en Nederland vrienden kan laten worden.
    Quizlet is voor mij ontspanning.
    Ik schrijf voor quizlet.
    Met als mijn gevoelens en met alles wat ik heb.
    Dat is wat ik doe.
    Xx


    Probeer je nou mensen van Quizlet te beschuldigen van iets of wil je gewoon aandacht omdat je jezelf zielig vind?

    Sowieso is wat jij zegt namelijk totaal niet waar, iedereen praat met iedereen en daarbij heeft het feit dat jij buitengesloten wordt er helemaal niks mee te maken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gargoyle schreef:
    Ik ben het eigenlijk niet echt met je eens. Ik zou amper mensen op Quizlet kunnen noemen die mensen hier buitensluiten, of populair zijn, of alleen leven voor abo's. Ik heb gezien bij populaire stories hoe ze met 10 abo's startten en steeds groter werden. Dat stories veel abo's hebben, hoeft niet persé te betekenen dat die schrijvers het alleen doen voor de kudo's en abo's, ookal bedanken ze de abo's in elk hoofdstuk.
    En dat je als je een populaire story hebt niet meer praat met users zonder een populaire story, vind ik nergens op slaan. Zoiets heb ik hier nog nooit meegemaakt. Sorry hoor, maar ik vind dat je een beetje overdrijft.
    Je zei iets over dat je de oude Quizlet terug wilde. Wat versta je daaronder? Hoe lang geleden? Want misschien is het dat ik nog geen jaar op Quizlet zit, dat ik je punt niet helemaal snap. Als dat zo is, dan spijt het me. Dan weet ik gewoon nog niet genoeg van Q.
    Dit dus, Als je veel abo's hebt betekend het echt niet gelijk dat je populair bent. Kijk dat er wel eens ruzie's zijn dat is overal en dat kun je niet uitsluiten. Ik schrijf ook voor mijn plezier, om mijn gevoelens kwijt te kunnen nou en als dat veel lezers blijkt aan te trekken, dat is mooi en leuk mee genomen zeker omdat ze lief reageren en mijn schrijfstijl verbeteren maar als niemand het leuk vind boeit het me ook niet. Ik schrijf omdat ik mijn gevoelens van me af wil hebben en schrijven is een manier dus ik vind het een beetje raar dit topic maarja

    Over dat praten is trouwens ook bullshit want dat is gewon niet zo. en dat je gepest word is natuurlijk heel vervelend maar geloof me je bent niet de enigste en als je hier eenmaal zit merk je dat je hier veel vriendschappen kunt maken. Zo heb ik hier meer vriendinnen dan in het echte leven maar dat je gepest word in het leven is niet iets wat echt met Q en de users hier te maken heeft

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 16:29 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    I recently stuurdde a message to someone who is a well known story.

    Ow god no.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    I recently stuurdde a message to someone who is a well known story.

    Ow god no.


    Ahahaha, sorry, die vond ik érg mooi :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    LunaHoran schreef:
    (...)

    Dit is in het nederlands...


    Nee, echt?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    zoals vele anderen hier snap ik je punt niet. Niemand hier die arrogant doet vanwege 'status' zegmaar.
    Het enige wat ik mis van het 'oude' Q is dat er toen veel meer OP was, en nu eigenlijk alleen maar 1D stories, Rpg, etc. Dar ergert mij wel een beetje.. Er word bijna geen OP meer geschreven, wat ik echt jammer vind want okk datsoort stories kunnen supergoed zijn..
    en als er OP's geschreven worden, ik kan ze moeilijk vinden :l
    Maar buiten dat vind ik Q niet veel veranderd eigenlijk..


    Little do you know

    LunaHoran schreef:
    (...)

    Euhm toch sinds februari 2012

    Voor mij is dat nog steeds niet lang. Als ik mijn eerste account meetel, zit ik hier al 5 en een half jaar. En vanaf die tijd, waren de rollentopics in.
    Maar dat maakt verder ook niet uit. Ik wil er mee zeggen, dat het altijd zo zou blijven. Mensen blijven nu eenmaal hetzelfde. En erover klagen en zielig doen. Heeft geen zin. Er zijn er al vele je voor geweest namelijk en het heeft nooit iets uitgehaald.
    Mensen willen nu eenmaal dat hun story gelezen word.
    En verder kan ik me niet vinden in je verhaaltje en je mening.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 16:49 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gargoyle schreef:
    (...)
    Ja, klopt. Succesvolle schrijfsters hier hoeven niet meteen arrogant te zijn.


    Precies dat dus. Niet iedereen is zo, er zullen vast mensen zijn die zo zijn maar niet iedereen is hetzelfde..


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 13:30 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Slotje. Hier komt toch enkel ruzie van.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.