• Hey Carrots
    I saw a message from a friend of mine.
    She said that once everyone was talking with everyone.
    That Quizlet not turned to known or have the most ABOs or something ...
    No people.
    Quizlet is there to people of Netherlands and Belgium from contact.
    I knew used to be no one from Netherlands.
    No One.
    But now I know different people.
    Not really but here on Quizlet.
    Do you know why I know?
    Because we talk with everyone.
    I recently stuurdde a message to someone who is a well known story.
    They stuurdde me a message back that they wanted to talk with me because I am not familiar.
    Now I understand what my good friend meant.
    I want the old back quizlet.
    We write stories because we like it to be serious we am because people love to read.
    But not because you want to be famous or much ABOs.
    I used to be so.
    I was jealous of people who have a known story.
    But not any more.
    I write with a purpose for quizlet.
    I want to make people happy.
    That's what I do.
    It makes me not matter how many ABOs I have.
    I just want everyone is equal.
    No difference in famous people famous or not.
    But just a talk with each other and everyone quizlet where everyone is friends with each other.
    But I know that is impossible.
    Xxx


    If you believe in your dreams they come true.

    Fortunatis schreef:
    Je Engels is niet echt... Geweldig.

    Anyway, ik zit er zelf nu bijna twee jaar op. Dat is natuurlijk niet zo lang vergeleken met sommige andere Users, die al vijf, of zelfs al zes jaar op Quizlet zitten. Ik heb wel veel klaag-topics doorgekeken van vroeger, en van nu. Vroeger werd er óók geklaagd over de sfeer, users, en ga zo maar door. Het is echt niet zo dat vroeger alles beter was op Quizlet.
    Ook het bedelen om Abo's valt reuze mee. Onlangs is er zelfs nog een verbod op bedelen van Kudo's gekomen.

    Inderdaad, er kan flink geruzied worden op Quizlet, maar op zich is het wel zo dat driekwart van de Users hier pubers zijn. Daar valt niet altijd wat aan te doen. Als je zelf aardig doet tegen iedereen op Quizlet help je al meer dan tegen andere mensen te vertellen wat ze moeten doen, want daar komt eigenlijk zo goed als altijd kritiek op...

    This^^


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik heb eigenlijk niet het idee dat er veel bekende users zijn die vanwege hun bekendheid veel lezers hebben. De meeste mensen die ik zelf "bekend" zou noemen, schrijven sowieso niet of nauwelijks, of schrijven alleen OP. Als iemand bekend is vanwege zijn/haar schrijfwerk en daarom veel abo's op een nieuw verhaal krijgt, lijkt dat me eigenlijk alleen logisch.

    En dat iemand niet met minder bekende mensen wilde praten heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt, maar als het zo is, lijkt dat me sowieso niet een persoon waar je graag een gesprek mee zou willen hebben. Laat dat soort mensen maar gewoon. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Drogon schreef:
    (...)
    Begrijpelijker... Maar nu heb je dingen toegevoegd?

    Ja ik heb een paar dingen toegevoegd.
    Ik heb aan er toegevoegd hoe ik me voel.


    If you believe in your dreams they come true.

    LunaHoran schreef:
    (...)
    Ja ik heb een paar dingen toegevoegd.
    Ik heb aan er toegevoegd hoe ik me voel.

    Ok, nou ja, ik vind het vervelend voor je dat je je wordt gepest enzo, maar daar kan quizlet verder toch niks aan doen?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben het eigenlijk niet echt met je eens. Ik zou amper mensen op Quizlet kunnen noemen die mensen hier buitensluiten, of populair zijn, of alleen leven voor abo's. Ik heb gezien bij populaire stories hoe ze met 10 abo's startten en steeds groter werden. Dat stories veel abo's hebben, hoeft niet persé te betekenen dat die schrijvers het alleen doen voor de kudo's en abo's, ookal bedanken ze de abo's in elk hoofdstuk.
    En dat je als je een populaire story hebt niet meer praat met users zonder een populaire story, vind ik nergens op slaan. Zoiets heb ik hier nog nooit meegemaakt. Sorry hoor, maar ik vind dat je een beetje overdrijft.
    Je zei iets over dat je de oude Quizlet terug wilde. Wat versta je daaronder? Hoe lang geleden? Want misschien is het dat ik nog geen jaar op Quizlet zit, dat ik je punt niet helemaal snap. Als dat zo is, dan spijt het me. Dan weet ik gewoon nog niet genoeg van Q.


    :)

    Gargoyle schreef:
    Ik ben het eigenlijk niet echt met je eens. Ik zou amper mensen op Quizlet kunnen noemen die mensen hier buitensluiten, of populair zijn, of alleen leven voor abo's. Ik heb gezien bij populaire stories hoe ze met 10 abo's startten en steeds groter werden. Dat stories veel abo's hebben, hoeft niet persé te betekenen dat die schrijvers het alleen doen voor de kudo's en abo's, ookal bedanken ze de abo's in elk hoofdstuk.
    En dat je als je een populaire story hebt niet meer praat met users zonder een populaire story, vind ik nergens op slaan. Zoiets heb ik hier nog nooit meegemaakt. Sorry hoor, maar ik vind dat je een beetje overdrijft.
    Je zei iets over dat je de oude Quizlet terug wilde. Wat versta je daaronder? Hoe lang geleden? Want misschien is het dat ik nog geen jaar op Quizlet zit, dat ik je punt niet helemaal snap. Als dat zo is, dan spijt het me. Dan weet ik gewoon nog niet genoeg van Q.


    Het oude Quizlet was niet veel beter dan de 'nieuwe' hoor, wat ik naar zeggen heb gehoord. Als voorbeeld, kijk naar freestyle, ze begon met 4 abonnementen en kijk haar nu, ze antwoord gewoon op je berichten en is niet 'arrogant' te noemen ofzo. c:


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Niallerslove schreef:
    (...)

    Het oude Quizlet was niet veel beter dan de 'nieuwe' hoor, wat ik naar zeggen heb gehoord. Als voorbeeld, kijk naar freestyle, ze begon met 4 abonnementen en kijk haar nu, ze antwoord gewoon op je berichten en is niet 'arrogant' te noemen ofzo. c:

    Ja, klopt. Succesvolle schrijfsters hier hoeven niet meteen arrogant te zijn.


    :)

    I recently stuurdde a message to someone who is a well known story.

    Well done!
    Het is ten eerste geen eens engels en ten tweede is het fout gespeld in het Nederlands.
    Ik heb veel fouten voorbij zien komen, maar hier moest ik wel even om lachen xd sorry hoor.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Niallerslove schreef:
    (...)

    Het oude Quizlet was niet veel beter dan de 'nieuwe' hoor, wat ik naar zeggen heb gehoord. Als voorbeeld, kijk naar freestyle, ze begon met 4 abonnementen en kijk haar nu, ze antwoord gewoon op je berichten en is niet 'arrogant' te noemen ofzo. c:


    Ze is super vriendelijk. Ik ken haar niet echt maar ik praat met haar. Dat is een voorbeeld aan de mensen dat ik bedoel. Zij is een goeie schrijfster. Ze schrijft echt goed. Door gewoon te schrijven heeft ze veel abo's. Jij bent ook een goeie schrijfster. Ik ken niet zo heel veel mensen die niet met mensen willen praten omdat ze een bekende story hebben. Maar ik ken er wel een paar. Ik ga geen namen noemen


    If you believe in your dreams they come true.

    LunaHoran schreef:
    (...)

    Ze is super vriendelijk. Ik ken haar niet echt maar ik praat met haar. Dat is een voorbeeld aan de mensen dat ik bedoel. Zij is een goeie schrijfster. Ze schrijft echt goed. Door gewoon te schrijven heeft ze veel abo's. Jij bent ook een goeie schrijfster. Ik ken niet zo heel veel mensen die niet met mensen willen praten omdat ze een bekende story hebben. Maar ik ken er wel een paar. Ik ga geen namen noemen

    Maar het is toch logisch dat je gewoon niet met iedereen even goed en gezellig kan praten? Dat hoeft niet aan je populariteit te liggen.


    :)

    Ik vind je verhaal moeilijk te lezen door het Engels; ik kan prima Engels lezen, maar het lijkt een soort Google Vertaler die de tekst onleesbaar maakt. Ik vind je bedoeling erg goed en ik vind dat het goed is dat je erachter bent gekomen dat schrijven inderdaad is om plezier te hebben, of je nu geen, weinig of veel lezers hebt. Het is belangrijker dat wat je schrijft, je leuk vindt, dan dat wat je schrijft, je niet leuk vindt maar anderen wel. Men schrijft datgene wat ze willen lezen. En als daar geen lezers voor zijn, behalve jij, dan is dat genoeg, omdat jij het leuk vindt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gargoyle schreef:
    (...)
    Maar het is toch logisch dat je gewoon niet met iedereen even goed en gezellig kan praten? Dat hoeft niet aan je populariteit te liggen.[/quote
    Dat is waar. Maar ik ken mensen die dat wel doen. Ze praten alleen met mensen die een populaire story hebben.


    If you believe in your dreams they come true.

    Incantatem schreef:
    Ik vind je verhaal moeilijk te lezen door het Engels; ik kan prima Engels lezen, maar het lijkt een soort Google Vertaler die de tekst onleesbaar maakt. Ik vind je bedoeling erg goed en ik vind dat het goed is dat je erachter bent gekomen dat schrijven inderdaad is om plezier te hebben, of je nu geen, weinig of veel lezers hebt. Het is belangrijker dat wat je schrijft, je leuk vindt, dan dat wat je schrijft, je niet leuk vindt maar anderen wel. Men schrijft datgene wat ze willen lezen. En als daar geen lezers voor zijn, behalve jij, dan is dat genoeg, omdat jij het leuk vindt.


    Dat is helemaal waar. Dankje dat je me begrijpt. Ik schrijf liedjes.
    Voor mezelf en voor anderen.
    Ik schrijf ze eigenlijk om mijn gedachten te verzetten.
    Ik stop er al mijn gevoelens in.
    Ik hou er van.


    If you believe in your dreams they come true.

    Eigenlijk denk ik dat het vroeg juist veel erger was. Mensen gaven rollen weg voor hun verhaal, om zo abbo's te krijgen. [iets wat toen nog niet eens abbo's waren, want dat was er toen nog niet.] en daar was behoorlijk vriendjespolitiek in betrokken. want zodra jij iemand een rol gaf, kreeg je sneller een rol in diegene zijn verhaal. en dan maakte het niets uit of iemand anders eerder was of niet. Er waren hele groepen gevormd, die heel de boel terroriseerde. maarja, toe letten weer niemand op spellingscontrole.
    Weetje, zo heb je altijd wat. en je kan er om gaan lopen zuren, maar zin hebben zal het niet. Wat er is nog nooit iets nuttigs voortgekomen uit zulke topics.
    Het ene verhaal heeft nu eenmaal meer abbo's dan de andere. Maar zoals je zegt, dat je voor jezelf schrijft. Wat maakt het dan uit, hoeveel mensen je verhaal lezen?
    En als mensen niet met je willen praten omdat ze zogenaamd denken dat ze beter zijn, is dat hun probleem.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 16:14 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    LunaHoran schreef:
    Gargoyle schreef:
    (...)
    Maar het is toch logisch dat je gewoon niet met iedereen even goed en gezellig kan praten? Dat hoeft niet aan je populariteit te liggen.

    Dat is waar. Maar ik ken mensen die dat wel doen. Ze praten alleen met mensen die een populaire story hebben.

    Misschien omdat ze elkaar daardoor gewoon goed snappen, of dat ze goed met elkaar op kunnen schieten? (:
    Ik snap heel goed wat buitensluiten en pesten inhoud, echt waar, maar ik ben het nog niet hier tegengekomen.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 16:12 ]


    :)