• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Oke fuck it, ik hou deze naam nog wel even. Ik word gek van het feit dat alles wat ik wil, al bezet is. Tevens zijn die mensen zo'n 3 maanden, 7 maanden of een jaar niet meer online geweest. (cat)

    Als je liedjes schrijft mag ik toch hopen dat het geen Engelse zijn want je Engels is niet al te best.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb de hele Fruitella-voorraad er al doorheen gejaagd.

    Ik wil gewoon taart (cat)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Roar schreef:
    Als je liedjes schrijft mag ik toch hopen dat het geen Engelse zijn want je Engels is niet al te best.


    Haha :') Volgens mij weet ik waar je het over heb xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    (...)

    Haha :') Volgens mij weet ik waar je het over heb xD


    Dat is niet zo moeilijk als je in de actieve topics kijkt...><


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Roar schreef:
    Als je liedjes schrijft mag ik toch hopen dat het geen Engelse zijn want je Engels is niet al te best.


    Ik wéét waar jij het over hebt. (A)


    Because I love him, do I need another reason?

    Dit topic is niet bedoeld om openlijk andere users af te zeiken / ze uit te lachen / ze te pesten


    I am an idiot, I move.

    Roar schreef:
    Als je liedjes schrijft mag ik toch hopen dat het geen Engelse zijn want je Engels is niet al te best.
    Lol. Blijkbaar dachten we hetzelfde.

    OT: Slotjes helpen echt geen ruzie's uit de weg.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sommige mensen kunnen gewoon niet aardig zijn.


    26 - 02 - '16

    Aaaaaah, ik móét en ik gá naar die tentoonstelling! :9~


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh, my, god.

    I mean, oordeel niet zo snel.

    Don't be a Know-It-All


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Geez. Wees niet zo laag.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Je bent van bff naar aardsvijand en pester gegaan. En wat ben je nu, na 2 jaar niet meer gesproken te hebben? Nadat ik zelfvertrouwen heb opgebouwd en nieuwe, geweldige vrienden heb gekregen?
    Voor mij ben je nu niemand. Gewoon iemand om mee om te gaan en oppervlakkig mee te praten, maar ik ga je geen status meer geven en ik zal me ook nooit meer zo laten kwetsen door jou en de rest. Jullie zijn niet de enigen op de wereld, en dat weet ik nu maar al te goed.
    I don't need you anymore. c:

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 17:01 ]


    :)

    Doe. Gewoon. Niet. Nee. Nee. Nee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het komt wel goed.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."