• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Stom huiswerk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Scholar schreef:
    (...)
    Ik zou zeggen: open een topic in het schoolsubforum, daar lezen mensen het eerder en is de kans groter dat je geholpen wordt. Dit soort vragen horen niet in dit topic thuis.


    Hehe, sorry.


    Stenenlikker

    Hoe wil ik een rustig dagje houden als je die zenuwenmuziek op hebt staan. >.<


    :)

    Hij begon het gesprek. Finally. Zou het waar zijn wat M. had gezegd?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    En dan vraag jij je af waarom iedereen altijd zijn eigen kamer opzoekt en niet met elkaar in 1 kamer gaat zitten. (cat)


    :)

    Ik weet niet wat het is, maar ik ben gewoon... Ik wil dat dingen anders gaan en ik weet niet waarom.
    Ik ben bang dat ik het allemaal niet aan kan. Maar ik kom er wel doorheen. Ik kan het echt wel. (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Gargoyle schreef:
    En dan vraag jij je af waarom iedereen altijd zijn eigen kamer opzoekt en niet met elkaar in 1 kamer gaat zitten. (cat)

    Haha, herkenbaar.

    OT: Zin in morgen!


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dan ben ik een keertje eerlijk en is het weer niet goed. Dan zeg ik een keertje wat mijn mening is, mag dat ook weer niet. Dan probeer ik duidelijk te maken dat ik het op mijn eigen manier doe en krijg ik naar mijn hoofd geslingerd of ik mijn dag niet heb. En dan ben ik hier de botte?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Triest, ik had beter van je verwacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wil er nou niemand co-auteur worden? :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ergernis en zo...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Heb zoveel zin om woensdag alleen te gaan rijden!


    You are beautiful, you are love.

    Godverdomme, waarom moet het vandaag regenen. Ik wil naar de stad, verdomme!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lekker mooi weer vandaag <3


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    't Internet bij m'n tante is gelukkig snel <3


    Some people are art and do art at the same time