• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Wat leuk als mensen hun afspraken niet nakomen.
    Ik heb ze het minstens twee keer gezegd en dan gaan ze alsnog naar de Elf Fantasy Fair... Ja, zeg.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ja en het helpt natuurlijk niet als mensen in het groepsgesprek elke keer berichten als 'vraag maar een kusje van je nieuwe hossel' en 'gaan jullie vanavond neuken?' plaatsen. Jezus.


    i put the fun in funeral

    Wajoo mensen met zangtalent O.o


    Ja en het helpt natuurlijk niet als mensen in het groepsgesprek elke keer berichten als 'vraag maar een kusje van je nieuwe hossel' en 'gaan jullie vanavond neuken?' plaatsen. Jezus.


    Vinden ze dát interessant? Dat is kinderachtig zeg van die mensen.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 12:36 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Draculea schreef:
    (...)
    Niet als je het nog nooit gedaan hebt! Ik liet 'm al bijna een keer vallen.

    Mijn eerste keer ging het er meteen in... Komt vast omdat ik als kind altijd in mijn oog prikte.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Mijn eerste keer ging het er meteen in... Komt vast omdat ik als kind altijd in mijn oog prikte.

    Dat kon ik vroeger ook altijd! Alleen nu gaan mijn ogen automatisch dicht, bah.

    OT: Waar liggen die krengen? Ik ben ze al twee maand kwijt. :c

    Vanavond blijft er een vriendin slapen en gaan we ergens naartoe, maar ik heb er helemaal geen zin in, tbh. :/ ik wil gewoon alleen zijn en niks doen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Snipverkouden D:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Neeeee, ik moet mee boodschappen doen. En het is een lange lijst! D:
    Ik. Wil. Nieeeeet!!! :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yay, ik hoop dat ik vanavond mijn dooddoeners schrijfwedstrijd kan openen!(yeah)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Het begin zeer te doen, help..


    'Darling, just hold on'

    Kan iemand mij vertellen wat het verband is tussen de driehoek van pascal en het aantal kortste routes over een rooster vanuit en beginpunt?
    Ik snap m ergens wel maar zou het echt niet kunnen verwoorden.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 13:07 ]


    Stenenlikker

    Ik hoef toch niet mee boodschappen te doen, alleen helpen uitpakken thuis!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gawain schreef:
    Kan iemand mij vertellen wat het verband is tussen de driehoek van pascal en het aantal kortste routes over een rooster vanuit en beginpunt?
    Ik snap m ergens wel maar zou het echt niet kunnen verwoorden.

    Ik zou zeggen: open een topic in het schoolsubforum, daar lezen mensen het eerder en is de kans groter dat je geholpen wordt. Dit soort vragen horen niet in dit topic thuis.


    I am an idiot, I move.

    Whoa, het giet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ugh, waarom kom ik altijd zonder inspiratie te zitten als ik het echt nodig heb?


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”