• Crashed on hell

Verhaal:
    Jullie zijn op weg met vlucht 746 van wellington international airport in Nieuw-Zeeland richting Albany international airport in de staat New York. Plots is er turbulentie, er wordt gevraagd om de gordels aan te doen. Onverwacht komen jullie in een luchtzakking terecht. Eén van de motoren valt uit en de piloot vraagt om kalm te blijven, terwijl hij het vliegtuig veilig gaat proberen te landen. Maar dan plots ontploft de 2e moter. Het vliegtuig begint aan een ontstopbare val naar de grond en de staart van het vliegtuig breekt af. Het voorstuk valt op het strand van een onbewoond eiland, terwijl de staart helemaal de andere kant in de zee terecht komt, op enkele honderden meters van het strand.
    Hier begint dan de RPG. Jullie zoeken naar geliefden, vrienden, broers of zussen waarmee jullie op het vliegtuig zaten of helpen mensen. De mensen uit het staartgedeelte zijn sowieso in het water gevallen, de mensen uit het voorstuk kunnen zowel op het strand als in het water terechtkomen, of zelfs tot in de jungle geslingerd worden, waar je zelf liever begint.

regels:
    -Je kiest zelf hoeveel personages, maar zorg dan wel dat je het kan bijhouden. Want hoe meer personages, hoe moeilijker het wordt als je even een dagje niet online kan komen of zo
    -duidelijk je naam en het stuk van het vliegtuig waarin je gecrasht bent bovenaan je tekst zetten.
    -Wanneer je out character gaat dan tussen haakjes, of *, of op een andere manier duidelijk af te scheiden van je tekst
    -Deze RPG maak ik samen met LogitG27. We zullen af en toe eens de dag laten eindigen en dan gedurende de nacht enkele dingen laten gebeuren. Wat er gebeurt? Dat is nog geheim, om het spannend te houden! ^^
    -Gelieve in het begin nog zoveel mogelijk op het strand te blijven en dan pas de jungle te gaan ontdekken. In het begin wachten jullie namelijk nog op redding, later in de RPG zal blijken dat alle pogingen tot contact maken met de buitenwereld falen.
    -Iedereen heeft een reden om op reis te gaan, dus jullie moeten wel een beetje een achtergrond te hebben. Gewoon een plezierreisje, voor je werk, familiebezoek,…
    -Er zijn duistere wezens in de jungle. In het begin zien jullie die NIET. Jullie mogen wel schrijven over vage schaduwen, fluisteringen, enge geluiden, maar nog niet over hoe het monster eruit zou zien. Later zullen wij een beschrijving van de monsters erop zetten, zodat jullie weten wat er jullie te wachten staat.
    -Er zijn wilde dieren op het eiland, dus of je daar een aanvaring mee krijgt beslis je zelf
    -Langere teksten zijn leuker en vlotter om te lezen, dus liefst geen oneliners.
    -Als je aan de RPG begint, dan niet om de volgende dag weer te stoppen. Het zou leuk zijn als iedereen het een beetje volhoudt.

Voorstuk:
    - Felicia Chloe Curtis Huaso
    - Felicé Eve Gonzales LostMagic
    - Scarlett Bennett Irvine tijdelijk inactief
    - Aishlinn ''Linn'' Jay Quinn Butera
    - Mark Curtis LogitG27
    - Finn David Gonzales LostMagic
    - Dannick "Dan" Christopher Bradley Roar
    - Laurent Jared Dupont xAlways

Staartgedeelte:
    - Alice Dupont Chocolata
    - Amelia Melody Daisiree Williams ginnypond
    - Emmett Robin Bradley Roar
    - Joseph Mason Dupont xAlways

ER ZIJN NOG ALTIJD MEER DAN GENOEG PLAATSEN VRIJ. Mensen die interesse hebben kunnen zich in het rollentopic inschrijven. :)

Voor vragen kan je zowel bij mij als bij LogitG27 terecht! :)

[ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 18:48 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Mark Curtis - Voorstuk

Ik grinnik even. "Hehe.. Ja, maar je kent me, soms als het niet meezit kan ik even flippen.." zeg ik zachtjes met een kleine glimlach. "Gelukkig kwam alles inderdaad goed en vonden we het hotel. Het inchecken ging foutloos en de kamer was hartstikke mooi! Meteen uitgepakt en even lekker bijgekomen van de reis.. Heerlijk bed was dat zeg! Vond je ook niet schat? Niet alleen perfect voor slapen.." glimlach ik dan en kijk even naar de donkere hemel, en dan weer in haar mooie ogen.

It's high noon.

Felicia Curtis || Voorstuk

Ik lach weer zachtjes. "Haha, ja, geweldig bed. Maar slapen... neuh.. niet dat we daar veel pogingen tot gedaan hebben ook." lach ik zacht en trek de mouwen van zijn trui wat hoger om mijn handen, zodat die niet te koud worden. Mijn ogen vallen weer ff toe, maar ik hou ze nog even open.
    "Het was een heerlijke vakantie." glimlach ik.

Mark Curtis - Voorstuk

Zachtjes begin ik te lachen, kleine binnenpret en inderdaad.. "Hehe.. Inderdaad weinig pogingen tot slapen.. Maar ja, je moet toch genieten van een goed bed, en een grote kamer toch?" grinnik ik en zie dat ze de mouwen wat hoger doet. Ik begin het ook koud te krijgen nu, maar er is geen ander vest, en ik wil niet dat zij kou vat als ik m terug vraag. "Ik gooi even wat meer hout op het vuur schat" zeg ik dan. "En ja lieverd, dat was t echt wel, de perfectste vakantie ooit!" glimlach ik en hef haar hoofdje even op. "Zo blijven we warm.." zeg ik zacht en gooi wat meer hout erop. Dan ga ik weer zitten en leg haar hoofdje terug op mn schoot en kijk haar aan.

It's high noon.

Ik glimlach slaperig.
    "Moet je zeker van genieten." glimlach ik. Ik wacht ff tot hij terug zit na het hout op het vuur gooien en leg mijn hoofd dan weer op zijn schoot.
    Mijn ogen vallen weer even toe. Ik doe ze nog even halfopen tot ze weer helemaal toe vallen.
    "Wat vind je heerlijke vakantie..." brabbel ik een onlogische zin nog voor ik in slaap val.

Mark Curtis - Voorstuk

Weer glimlach ik.. Gestrand op een eiland of niet, ze blijft mijn heerlijke lieve meid waar ik mee kan lachen en alles. Dan brabbelt ze wat wartaal uit en ik schiet kort even stilletjes in de lach. "Gekkie.. Ik heb ook genoten van de vakantie, echt.." glimlach ik dan en kijk hoe ze in slaap valt.
    Dan begin ik zacht door haar haar te strelen en blijf met een glimlach kijken hoe steeds verder naar dromenland gaat.. "Je bent mooi.. Zelfs als je slaapt.." glimlach ik fluisterend.

It's high noon.

Sloom open ik mijn ogen en ga rechtop zitten. Ik droomde over helikopters en vrachtschepen, maar zodra ik mijn ogen open kan ik niets dat er maar op lijkt terugvinden. Er is alleen maar zand, jungle en een vliegtuigwrak. Zuchtend kruip ik nog wat dichter tegen Mark aan.
    Ze waren vannacht dus niet gekomen. We zijn nog niet gered..
    Maar, ze komen vandaag vast wel. Ooit moeten ze ons toch vinden. Een vliegtuig verdwijnt echt niet zomaar in het niets.

Mark Curtis - Voorstuk

Zacht zucht ik slaperig als ik Felicia wat dichter op me voel. "Hmm schat.. Kan je wat water voor me halen..? Of een sinaasappelsapje.." mompel ik en glimlach dan. Daar heb ik nu echt zin in! Met zo'n droge mond, ik wil drinken! Ik besef me nog niet echt dat we nog op het eiland zijn, dat heb ik wel vaker als ik wakker word, dat ik denk dat ik ergens anders ben.. Stevig sla ik mn armen om Felicia heen en druk een kus ergens op haar hoofd, want ik heb mn ogen nog gesloten.
    "Hmmm.. je bent zo heerlijk zacht.." mompel ik dan en zucht nog eens, het besef is er nog niet.

It's high noon.

Ik glimlach lichtjes, maar ben bang dat de waarheid een grote teleurstelling voor hem zal zijn. Zachtjes leg ik mijn ene had op zijn wang, terwijl ik met de andere het flesje water grijp.
    "Hier heb je wat water schatje." glimlach ik, terwijl ik een kusje op zijn lippen druk. Ik hoop dat het geen te grote schok wordt als hij ziet waar hij is.

Mark Curtis - Voorstuk

"Hmm, dank je schatje.." mompel ik met een glimlach, het water staat altijd aan haar kant van het bed, dus ik vind het lief als ze het pakt.. Langzaam open ik mn ogen en zie lucht.. Water, zand, zee.. "Is.. is ons hotel gejat?" glimlach ik, ik ben nog een beetje in de war maar begin me dan te beseffen.. Langzaam kruip ik overeind en ga goed zitten met het flesje water in mn hand. Wel dicht tegen Felicia aan natuurlijk. "Ooooh jaaa.. Eiland.. De.. de.. De redding komt snel liefje, ik weet het zeker, echt waar.." begin ik haar plots gerust te stellen, ik wil haar niet nog verdrietiger maken omdat we hier nog zitten.. "echt schat, alles komt goed.." fluister ik en ga een beetje tegen haar aan leunen.

It's high noon.

Ik glimlach naar zijn lieve slaperige koppie en schiet dan in de lach wanneer hij vraagt of ons hotel is gejat.
    "Ja, was het dat maar." lach ik, terwijl ik mijn hand zacht op zijn been leg. Ik kijk toe hoe hij rechtop gaat zitten en lijkt te beseffen wat er is gebeurd. Meteen begint hij me gerust te stellen. "Het is goed schatje." glimlach ik. "Ze komen natuurlijk vandaag. Misschien hebben ze even moeite ons te vinden, maar dat komt wel goed." glimlach ik. Ik leun terug tegen hem aan en leg mijn hoofd op zijn schouder.