• Ja ja, ik ben verliefd en indirect is het ook op een jongen! Ik ben verliefd op mijn nieuwe username [: Crave --> Irvine.

    Irvine is de achternaam van deze knappe jongen!





    Jeremy Irvine! Je kunt hem kennen van de film War Horse. Ik ken hem door de film Now is good. Dit is de verfilming van het boek Before I die/ Voor ik doodga van Jenny Downham.

    De nieuwste film waarin hij gaat spelen is Fallen, ook van een boek dit keer van Lauren Kate [:

    Mwihi <3 ik ben blij met mijn nieuwe username :9~ Waar staar jullie username voor?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I'd lick his neck.
    Hashirama Senju. I'd lick his neck too.


    No growth of the heart is ever a waste

    I like! Ik ken hem inderdaad ook door Now Is Good, prachtige film (:

    Mijne is de naam van mijn favoriete personage uit de TMI boeken, yay!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Mijn username kwam ooit is in mij op, maar heeft geen betekenis ofzo…


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    You know I like ;3

    En de mijne:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I like!
    Mijne komt van Jon Cozart, mijn favoriete youtuber. (:


    Do what people say you can't.

    Oeeh he's cute! I like it!! ^^

    En mijn username komt van de componist Astor Piazzolla. I love his music! <3
    Maar de 14e kan ik mijn username weer veranderen en dan is het iets van NCIS dusja, wen maar beter niet aan mijn huidige username. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Like it!

    Mijne komt van fandom van John Cena


    16 - 09 - '17

    Wauw. You have got good taste there Jaimy :Y)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 21:23 ]


    -

    Komt er een film van Fallen?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hashirama schreef:
    I'd lick his neck.
    Hashirama Senju. I'd lick his neck too.


    Thanks c: And I would lick his neck too, he has a good neck.

    jacewayland schreef:
    I like! Ik ken hem inderdaad ook door Now Is Good, prachtige film (:

    Mijne is de naam van mijn favoriete personage uit de TMI boeken, yay!


    Ik vind jouw naam ook echt leuk :3

    Cirrino schreef:
    Mijn username kwam ooit is in mij op, maar heeft geen betekenis ofzo…


    Erg originele naam dus! (:

    Russo schreef:
    You know I like ;3

    En de mijne:



    I know you do *wbw* and you know I like yours too!

    Cozart schreef:
    I like!
    Mijne komt van Jon Cozart, mijn favoriete youtuber. (:


    Ah zo awesome :3 ik denk dat iemand al wel PewDiePie als username heeft en anders hoe ik die altijd nog in gedachten ^^

    Piazzolla schreef:
    Oeeh he's cute! I like it!! ^^

    En mijn username komt van de componist Astor Piazzolla. I love his music! <3
    Maar de 14e kan ik mijn username weer veranderen en dan is het iets van NCIS dusja, wen maar beter niet aan mijn huidige username. :'D


    I knoooow right! He is so damn cute! En ghehe, ik ben al wel gewend aan deze username :P maar ja, dat wordt dan maar wennen aan een nieuwe ^^

    Cenation schreef:
    Like it!

    Mijne komt van fandom van John Cena


    Thanks! (:

    Ellery schreef:
    Wauw. You have got good taste there Jaimy :Y)


    Mwihi, thanks Gail (krul)

    Arlert schreef:
    Komt er een film van Fallen?


    Yeah, die komt er. Ik weet niet wat ik er van moet vinden ;x lijkt me aan de ene kant echt heel gaaf ^^ maar ik ben zo bang dat ze het verpesten :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    (...)

    Yeah, die komt er. Ik weet niet wat ik er van moet vinden ;x lijkt me aan de ene kant echt heel gaaf ^^ maar ik ben zo bang dat ze het verpesten :'D


    Ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik daar van moet vinden, eerlijk gezegd. Ik heb Fallen en Kwelling gelezen, maar volgens mij ben ik nog niet verder gekomen. ;x Vond het wel leuk, maar ik ben echt bang dat het niet goed verfilmd gaat worden.
    Plus, ze gaan nu allemaal zó veel verfilmen dat ik het niet meer bij kan houden. Eerst the Hunger Games, City of Bones, Divergent, BZRK, etc., etc. en nu dus ook Fallen. Nou ja, zo lang ze niks verpesten is het wel oké, I guess. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ColouredWind komt als je het ergens aan moet verbinden Pocahontas, maar voornamelijk omdat ik het gewoon mooi vind :'D
    Newt is van een boek die ik echt heel gaaf vind en eigenlijk ook van Isaac Newton :'D

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 21:49 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oh, en mijn username is een awesome anime character. :]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    (...)

    Ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik daar van moet vinden, eerlijk gezegd. Ik heb Fallen en Kwelling gelezen, maar volgens mij ben ik nog niet verder gekomen. ;x Vond het wel leuk, maar ik ben echt bang dat het niet goed verfilmd gaat worden.
    Plus, ze gaan nu allemaal zó veel verfilmen dat ik het niet meer bij kan houden. Eerst the Hunger Games, City of Bones, Divergent, BZRK, etc., etc. en nu dus ook Fallen. Nou ja, zo lang ze niks verpesten is het wel oké, I guess. (':


    Ik heb Passie ook nog gelezen en ik vond alledrie de boeken wel goed, maar ik ben bang voor de films :'D Maar we moeten niet vergeten dat LOTR en Harry Potter ook verfilmingen zijn (: Dus dat het vroeger ook al gedaan werd, maar oké. Een stuk minder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    (...)

    Ik heb Passie ook nog gelezen en ik vond alledrie de boeken wel goed, maar ik ben bang voor de films :'D Maar we moeten niet vergeten dat LOTR en Harry Potter ook verfilmingen zijn (: Dus dat het vroeger ook al gedaan werd, maar oké. Een stuk minder.


    Ja, inderdaad. We moeten gewoon afwachten. ^^
    Vrijdag ga ik naar City of Bones, daar ben ik ook wel erg benieuwd naar.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)