• Raad eens? Ik heb een titeltjeuh nodig (:.

    Er speelt al een tijdje een idee voor een nieuwe story in mijn hoofd. Het is met Onbekende Personen, ik zal even een samenvatting geven.

    Carlo heeft samen met zijn beste vriend Samuel aka Sam een YouTube-account gemaakt, waarop ze regelmatig covers en zelfgemaakte liedjes posten . Hun grootste droom? Ontdekt worden door een beroemde zanger, en ooit zelf beroemd worden. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan!
    Er komt behoorlijk veel kritiek op hen af en iemand komt op het idee om een haatpagina op Facebook over hen te maken. Toch hebben ze ook fans en zelfs geheime aanbidders.
    Wat niemand echter weet, is dat Carlo helemaal niks heeft aan zijn aanbidders; hij is namelijk al verliefd. Op Sam...


    Ik dacht in het begin om het 'Kiss the boy' te noemen, alleen weet ik niet of dat wel origineel genoeg is...
    Het liefst heb ik een titel in het Engels of Frans, maar het kan ook in het Nederlands, Latijn of welke andere taal dan ook.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 17:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    That guys from Youtube


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    - I'm in love, but not on a girl.
    of
    - Secret love


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    When hate is all you have left.


    -

    Seriously guys, als je dan gaat voor een Engels titel neem dan op zijn minst de moeite die goed te schrijven. Het is Those boys from Youtube en I'm in love, but not with a girl.
    Misschien zoiets als: Haters gonna hate, lovers gonna love


    From these ashes, I will rise

    The lovers and the haters?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    The Secret of a YouTuber
    YouTube Love
    Lovers but not in love with one of them
    Someone's gay


    Some people are art and do art at the same time

    Contradicted Denial
    I know, het is feitelijk dubbelop, maar ik lief de woordspeling :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”