Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Ik baal echt van mijn zeven
ik ben in mijn vrije tijd zoveel met taal bezig en dan haal ik nog maar een zeven voor samenvatten, dat had ik wel beter gekund
Nu maar hopen op de herkansing dan
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one
Allunga schreef:
Ik baal echt van mijn zeven
ik ben in mijn vrije tijd zoveel met taal bezig en dan haal ik nog maar een zeven voor samenvatten, dat had ik wel beter gekund
Nu maar hopen op de herkansing dan
Pff whut? Een zeven? Be frickin' happy
'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'
Ik snap het niet. Steeds vaker zie ik mensen die ik niet ken, dat ze op mijn profiel kijken. Niets erg aan, maar als ik dan nieuwsgierig op hun profiel kijk, zie ik dat ze gebanned of inactief zijn. Hoe raar. ;S
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •
Ik had voor de oefentoets een negen
En ik ben wel blij dat ik geen onvoldoende had (er zijn meerdere 2en gevallen)
Maar ik heb echt stomme fouten gemaakt
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one
Ah nee, mijn favoriete restaurant is afgebrand
Dat vind ik echt niet leuk, één van de weinige restaurants waar mijn broer met zijn rolstoel naar binnen kan is weg
helemaal weg
Waar moeten we nu uit eten gaan.
En er is waarschijnlijk ook iemand levend verbrand, echt erg
ik rook het vanmorgen al in mijn kamer en ik woon toch echt zeker 10 minuten fietsen van het restaurant af
Allunga schreef:
Ah nee, mijn favoriete restaurant is afgebrand
Dat vind ik echt niet leuk, één van de weinige restaurants waar mijn broer met zijn rolstoel naar binnen kan is weg
helemaal weg
Waar moeten we nu uit eten gaan.
En er is waarschijnlijk ook iemand levend verbrand, echt erg
ik rook het vanmorgen al in mijn kamer en ik woon toch echt zeker 10 minuten fietsen van het restaurant af
Ze zijn de hele dag bezig geweest met blussen, maar het waait heel erg
Er is daarnaast nog een restaurant afgebrand
Echt heel zonde want het zat in een oud gedeelte van het centrum en dat is dus ook verloren
Telkens krijg ik commentaar dat ik zogenaamd weinig met jou praat, nu zit ik eens 'gezellig' bij jullie en dan houd je je stil. En zo af en toe krijg ik een chagrijnige opmerking van je. Ja, ajuus ik vertrek naar boven.