• Crashed on hell


    Verhaal:
    Jullie zijn op weg met vlucht 746 van wellington international airport in Nieuw-Zeeland richting Albany international airport in de staat New York. Plots is er turbulentie, er wordt gevraagd om de gordels aan te doen. Onverwacht komen jullie in een luchtzakking terecht. Eén van de motoren valt uit en de piloot vraagt om kalm te blijven, terwijl hij het vliegtuig veilig gaat proberen te landen. Maar dan plots ontploft de 2e moter. Het vliegtuig begint aan een ontstopbare val naar de grond en de staart van het vliegtuig breekt af. Het voorstuk valt op het strand van een onbewoond eiland, terwijl de staart helemaal de andere kant in de zee terecht komt, op enkele honderden meters van het strand.
    Hier begint dan de RPG. Jullie zoeken naar geliefden, vrienden, broers of zussen waarmee jullie op het vliegtuig zaten of helpen mensen. De mensen uit het staartgedeelte zijn sowieso in het water gevallen, de mensen uit het voorstuk kunnen zowel op het strand als in het water terechtkomen, of zelfs tot in de jungle geslingerd worden, waar je zelf liever begint.


    regels:
    -Je kiest zelf hoeveel personages, maar zorg dan wel dat je het kan bijhouden. Want hoe meer personages, hoe moeilijker het wordt als je even een dagje niet online kan komen of zo
    -duidelijk je naam en het stuk van het vliegtuig waarin je gecrasht bent bovenaan je tekst zetten.
    -Wanneer je out character gaat dan tussen haakjes, of *, of op een andere manier duidelijk af te scheiden van je tekst
    -Deze RPG maak ik samen met LogitG27. We zullen af en toe eens de dag laten eindigen en dan gedurende de nacht enkele dingen laten gebeuren. Wat er gebeurt? Dat is nog geheim, om het spannend te houden! ^^
    -Gelieve in het begin nog zoveel mogelijk op het strand te blijven en dan pas de jungle te gaan ontdekken. In het begin wachten jullie namelijk nog op redding, later in de RPG zal blijken dat alle pogingen tot contact maken met de buitenwereld falen.
    -Iedereen heeft een reden om op reis te gaan, dus jullie moeten wel een beetje een achtergrond te hebben. Gewoon een plezierreisje, voor je werk, familiebezoek,…
    -Er zijn duistere wezens in de jungle. In het begin zien jullie die NIET. Jullie mogen wel schrijven over vage schaduwen, fluisteringen, enge geluiden, maar nog niet over hoe het monster eruit zou zien. Later zullen wij een beschrijving van de monsters erop zetten, zodat jullie weten wat er jullie te wachten staat.
    -Er zijn wilde dieren op het eiland, dus of je daar een aanvaring mee krijgt beslis je zelf
    -Langere teksten zijn leuker en vlotter om te lezen, dus liefst geen oneliners.
    -Als je aan de RPG begint, dan niet om de volgende dag weer te stoppen. Het zou leuk zijn als iedereen het een beetje volhoudt.

    Wat moet ik weten?
    Naam (volledig):
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Reden voor de reis:
    Karakter:
    Beroep:
    Kennissen in het vliegtuig:
    Deel van het vliegtuig:

    Voorstuk:
    - Felicia Chloe Curtis Huaso
    - Felicé Eve Gonzales LostMagic
    - Scarlett Bennett Irvine
    - Aishlinn ''Linn'' Jay Quinn Butera
    - Mark Curtis LogitG27
    - Finn David Gonzales LostMagic
    - Dannick "Dan" Christopher Bradley Roar
    - Laurent Jared Dupont xAlways

    Staartgedeelte:
    - Alice Dupont Amortensia
    - Amelia Melody Daisiree Williams ginnypond
    - Emmett Robin Bradley Roar
    - Joseph Mason Dupont xAlways

    Voor vragen kan je zowel bij mij als bij LogitG27 terecht! :)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naam (volledig): Alice Dupont
    Leeftijd: 13 ~ verjaart op de dag van de crash
    Uiterlijk + foto:


    Alice is een knap, tenger meisje met lange donkerbruine haren. Wel is ze erg mager, waardoor sommigen denken dat ze aan een eetstoornis of iets dergelijks lijdt - wat niet zo is.
    Reden voor de reis: Ze gaat haar biologische ouders opzoeken in New York, als een soort verjaardagsgeschenk.
    Karakter: Alice is erg lief en kwetsbaar, wat haar het doelwit van pesterijen op school maakt. Ze is erg onzeker en verlegen, vooral tegenover haar pesters of onbekenden, die er in het vliegtuig absoluut zijn.
    Achtergrond: Alice is geadopteerd. Haar moeder was een tienermoeder, die niet voor haar kon zorgen. Nu wil ze haar terug ontmoeten en reist daarom met haar adoptieouders naar NYC.
    Alice wordt gepest op school, waardoor ze school haat en school meteen met onaangename dingen associeert.
    Beroep: geen :'). Naja, student aan het Gymnasium, eigenlijk.
    Kennissen in het vliegtuig: haar ouders Katie & Jack. Deze komen om tijdens de crash.
    Deel van het vliegtuig: Staartgedeelte.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 20:14 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Staat er allemaal bij :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aah jongke, schiet lekker op zo. Hoop dat we binnenkort kunnen starten als de reserveringen aangemaakt zijn (:


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    Aah jongke, schiet lekker op zo. Hoop dat we binnenkort kunnen starten als de reserveringen aangemaakt zijn (:

    haha, ja, hopelijk wel ja ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amortensia schreef:
    Naam (volledig): Alice Dupont
    Leeftijd: 13 ~ verjaart op de dag van de crash
    Uiterlijk + foto:


    Alice is een knap, tenger meisje met lange donkerbruine haren. Wel is ze erg mager, waardoor sommigen denken dat ze aan een eetstoornis of iets dergelijks lijdt - wat niet zo is.
    Reden voor de reis: Ze gaat haar biologische ouders opzoeken in New York, als een soort verjaardagsgeschenk.
    Karakter: Alice is erg lief en kwetsbaar, wat haar het doelwit van pesterijen op school maakt. Ze is erg onzeker en verlegen, vooral tegenover haar pesters of onbekenden, die er in het vliegtuig absoluut zijn.
    Achtergrond: Alice is geadopteerd. Haar moeder was een tienermoeder, die niet voor haar kon zorgen. Nu wil ze haar terug ontmoeten en reist daarom met haar adoptieouders naar NYC.
    Alice wordt gepest op school, waardoor ze school haat en school meteen met onaangename dingen associeert.
    Beroep: geen :'). Naja, student aan het Gymnasium, eigenlijk.
    Kennissen in het vliegtuig: haar ouders Katie & Jack. Deze komen om tijdens de crash.
    Deel van het vliegtuig: Staartgedeelte.


    Dus ze wordt beschreven als knap maar ze wordt gepest? Nogal scheef.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    (...)

    Dus ze wordt beschreven als knap maar ze wordt gepest? Nogal scheef.

    dat kan toch, er zijn nog zoveel andere redenen om te pesten


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Roar schreef:
    (...)

    Dus ze wordt beschreven als knap maar ze wordt gepest? Nogal scheef.


    Ik vind jouw reactie ook scheef. Als jij goed rondkijkt/keek op je school, zie je dat stille meisjes ook gepest worden, knap of niet (:
    Think twice before you post ^^


    It's high noon.

    En nog es...

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 21:48 ]


    It's high noon.

    Dubbelpost, thanks to the unstable Q site (:

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 21:48 ]


    It's high noon.

    Ik irriteer me nogal aan de perfecte 'stille' meisjes die gepest worden en altijd, maar dan ook altijd worden beschreven als knap. Laten we hopen dat dit een ander wordt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ha! Ik wil een meisje in het voorste gedeelte ^^ ik heb al een idee voor het uiterlijk in mijn hoofd ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Zag net pas je gb-berichtje (;
    Ik wil misschien wel meedoen, maar ik heb deze week sowieso weinig tijd en normaal.. Ligt er natuurlijk ook aan hoe snel het RPG gaat. Hm. In ieder geval wel creatief en het klinkt best cool, dus ik hou het in gedachten (:


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naam:
    Scarlett Bennett

    Leeftijd:
    19 jaar

    Uiterlijk + foto: Rebel Wilson




    Scarlett is een meisje met de grote maten. Ze heeft lichtblond haar, wat overigens natuurlijk is, wat tot op haar borsten reikt en een rechte pony. Er zit slag in haar - haar en vaak zorgt ze ervoor dat dit grote krullen worden door in de ochtend er mee in de weer te zijn. Zoals op de foto's ook te zien is, is Scarlett een forse meid. Toch weet ze ermee om te gaan, want ze probeert zich te kleden waarin ze fijn voelt, maar ook niet extra aandacht door trekt. Haar ogen zijn voornamelijk groen met een beetje bruin erin en ze zorgt ervoor dat die altijd beter uitkomen door een aardige laag mascara op haar wimpers te doen. Dit komt omdat ze haar ogen zo'n beetje het enige pluspunt vindt aan zichzelf. Ze zorgt er overigens wel voor dat de laag mascara niet té erg is. Nu we toch over make-up praten, naast een laag mascara doet ze blush op haar wangen, omdat ze een vrij bleke huid heeft. Het maakt niet uit hoe lang ze in de zon zit, het enige wat ze blijft is wit of ze verbrandt en dan is ze wel rood (en heeft ze de blush niet meer nodig, natuurlijk).
    Scarlett is niet zo heel lang, hoewel ze tevreden is met haar 1 meter 71. Waar ze echter niet tevreden mee is, is haar gewicht. Zoals eerder vernoemd, is ze fors. Hierdoor heeft ze ook bollere wangen, waardoor mensen het er schattig uit vinden zien. Zijzelf haat het echter en ziet het totaal niet als een compliment wanneer mensen dus bijvoorbeeld zeggen dat ze schattige hamsterwangetjes heeft. Scarlett heeft ook al veel rondingen, maar als die nu nog groeien is dat voornamelijk alleen maar doordat ze dikker wordt en dit wil ze hoe dan ook voorkomen.
    Vaak zie je Scarlett lachen en haar glimlach is dan een stralende. Het steekt mensen aan om ook te glimlachen doordat ze heel breed lacht.

    Reden voor de reis:
    Scarlett is op deze vlucht doordat ze op weg is naar een kliniek toe. Hier zou ze met een programma meedoen om af te vallen en ook operaties te krijgen door haar overtollig vet.

    Karakter:
    Scarlett is een vriendelijke meid die wel in is voor een grapje. Toch zal ze niet vaak op de voorgrond treden, want ze blijf liever een beetje afzijdig. Ze zal pas naar voren treden als er iemand hulp nodig heeft, dan komt ze wel in actie en kijkt waar ze nodig is. Dit kan zijn voor als mensen een luisterend oor nodig hebben, maar ook wanneer ze pijn hebben (denk aan EHBO). Als je Scarlett in het begin leert kennen, dan kan ze nog weleens ongemakkelijk overkomen. Dit mede doordat ze de neiging heeft om aparte dingen te vertellen of verhalen die je eigen zelf meegemaakt zou moeten hebben. Ze probeert dus wel een gesprek aan de gang te houden, maar is daar in eerste instantie niet zo goed in. Echter wanneer je haar langer kent, komen er totaal andere verhalen uit. Meer verhalen over de dingen die ze leuk vindt om te doen, waar ze een passie voor heeft.
    Scarlett kan nogal rommelig en chaotisch zijn. Als je een afspraak met haar maakt, verliest ze nog weleens de tijd uit het oog waardoor ze te laat komt of ze vergeet dingen mee te nemen naar college. Ook in huis is ze niet echt het opruim type, maar haar moeder neemt haar dat niet kwalijk aangezien ze erg tolerant is. Dit heeft Scarlett van haar moeder geërfd. Misschien niet eens zozeer tolerantie als dan wel het over zichzelf heen laten lopen. Scarlett kan haar mannetje staan als ze heel boos is, maar ze is te toegevend waardoor mensen met veel kunnen wegkomen bij haar. Ze is ook een erg vergevingsgezind persoon doordat ze bang is om de paar mensen die allicht om haar zouden geven, te verliezen. Ondanks dat Scarlett ongemakkelijk kan zijn in gesprekken en niet zo snel op de voorgrond treedt, is ze niet het stille type dat zich totaal afzondert. Ze spreekt af en toe mensen aan, maar het blijft wel gering.
    Zoals ik daarnet al genoemd heb, staat Scarlett haar mannetje wel als ze echt boos is. Het is helaas wel zo dat ze redelijk makkelijk aan het huilen te maken is wanneer iemand weet om de juiste opmerkingen te maken. Dit soort zijn vaak gerelateerd aan hoe fors ze is. Als ze eenmaal gekwetst is, sluit ze zich helemaal af en praat dan amper nog. Ook wanneer ze het voelt opkomen dat ze moet huilen, praat ze al minder of loopt ze weg na een gesprek snel afgekapt te hebben. Scarlett vindt het lastig om een confrontatie aan te gaan, dit mede doordat ze met de juiste opmerkingen snel aan het huilen gemaakt gebracht kan worden en haar toegevendheid. Als je niet de juiste opmerkingen maakt, kun je haar wel pijn doen, maar dan kan ze verbergen dat het haar raakt. Ze is niet een prater over haar gevoelens, ze kropt veel meer de dingen op.

    Beroep:
    Scarlett heeft geen baan, want ze is bezig met haar opleiding. Ze volgt de opleiding om arts te worden. Dit omdat ze graag mensen helpt, maar ook levens wil redden. Ze wil anderen langere momenten met hun dierbaren gunnen. Daarom wil ze arts worden.

    Kennissen in het vliegtuig:
    Geen, want ondanks dat ze graag de steun van haar moeder had gehad, wilde ze toch liever alleen. Scarlett wil kunnen zeggen dat ze helemaal zelf de strijd is aangegaan met haar overgewicht.

    Deel van het vliegtuig:
    Ze zit in het voorste gedeelte van het vliegtuig.

    Extra:
    Zoals misschien is opgevallen, maar waarschijnlijk niet, spreekt Scarlett alleen over haar moeder. Nergens is een woord over haar vader en dat komt doordat haar vader is overleden aan kanker. Dit heeft grote gevolgen gehad voor Scarlett en echt een impact gehad. Dit is de reden waardoor Scarlett meer en meer is gaan eten. Hij is ook onder andere de reden waarom ze arts is geworden, want zoals zij haar vader verloren is, wil ze niet dat anderen een broer, kind, opa, moeder of wat dan ook verliezen.
    Eén van de dingen die Scarlett op de been houdt, is zingen. Toen Scarlett haar vader overleed was ze zestien. Het is drie jaar geleden gebeurd. Door zingen heeft ze zich deels kunnen uitten. Het andere onverwerkte verdriet gaat op in eten en wordt ook opgekropt. Ze heeft het heel zwaar gehad, ook met school. Alles wilde niet meer lukken en ze voelde zich voornamelijk heel machteloos. Machteloos dat ze gewoon heeft moeten toekijken hoe haar vader stukje bij beetje stierf en dat gevoel haat ze. Wanneer ze zingt, dan kan ze tijdelijk alles van zich afzetten. Ze zingt echter niet met anderen erbij, dit is iets wat ze voor zichzelf houdt. Mede doordat ze er onzeker over is. Op de middelbaar is ze vroeger gepest door haar gewicht, maar dat is opgehouden sinds haar vader overleden is.

    Eindelijk, de rol is af. That was a hell lot to type on my phone (cat). En ik heb maar gewoon een kopje "extra" gemaakt aangezien ik niet alles van Scarlett onder de andere kopjes vindt passen.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 13:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amor8 schreef:
    Zag net pas je gb-berichtje (;
    Ik wil misschien wel meedoen, maar ik heb deze week sowieso weinig tijd en normaal.. Ligt er natuurlijk ook aan hoe snel het RPG gaat. Hm. In ieder geval wel creatief en het klinkt best cool, dus ik hou het in gedachten (:

    volgens mij niet zo snel, aangezien ik en LogitG27 zelf niet zooveel gaan kunnen typen, dus volgens mij wordt hij wel bij te houden :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik hoop dat er nog wat mensen bij komen, maar als dat niet blijkt, kunnen we misschien morgen of vanavond zelfs al beginnen.
    Als jullie iemand kennen die misschien zou willen meedoen, dan is die altijd welkom, :)
    Verder wacht ik nog op Appelboompje
    want zij heeft 2 personages gereserveerd


    “To live will be an awfully big adventure.”