• Crashed on hell


    Verhaal:
    Jullie zijn op weg met vlucht 746 van wellington international airport in Nieuw-Zeeland richting Albany international airport in de staat New York. Plots is er turbulentie, er wordt gevraagd om de gordels aan te doen. Onverwacht komen jullie in een luchtzakking terecht. Eén van de motoren valt uit en de piloot vraagt om kalm te blijven, terwijl hij het vliegtuig veilig gaat proberen te landen. Maar dan plots ontploft de 2e moter. Het vliegtuig begint aan een ontstopbare val naar de grond en de staart van het vliegtuig breekt af. Het voorstuk valt op het strand van een onbewoond eiland, terwijl de staart helemaal de andere kant in de zee terecht komt, op enkele honderden meters van het strand.
    Hier begint dan de RPG. Jullie zoeken naar geliefden, vrienden, broers of zussen waarmee jullie op het vliegtuig zaten of helpen mensen. De mensen uit het staartgedeelte zijn sowieso in het water gevallen, de mensen uit het voorstuk kunnen zowel op het strand als in het water terechtkomen, of zelfs tot in de jungle geslingerd worden, waar je zelf liever begint.


    regels:
    -Je kiest zelf hoeveel personages, maar zorg dan wel dat je het kan bijhouden. Want hoe meer personages, hoe moeilijker het wordt als je even een dagje niet online kan komen of zo
    -duidelijk je naam en het stuk van het vliegtuig waarin je gecrasht bent bovenaan je tekst zetten.
    -Wanneer je out character gaat dan tussen haakjes, of *, of op een andere manier duidelijk af te scheiden van je tekst
    -Deze RPG maak ik samen met LogitG27. We zullen af en toe eens de dag laten eindigen en dan gedurende de nacht enkele dingen laten gebeuren. Wat er gebeurt? Dat is nog geheim, om het spannend te houden! ^^
    -Gelieve in het begin nog zoveel mogelijk op het strand te blijven en dan pas de jungle te gaan ontdekken. In het begin wachten jullie namelijk nog op redding, later in de RPG zal blijken dat alle pogingen tot contact maken met de buitenwereld falen.
    -Iedereen heeft een reden om op reis te gaan, dus jullie moeten wel een beetje een achtergrond te hebben. Gewoon een plezierreisje, voor je werk, familiebezoek,…
    -Er zijn duistere wezens in de jungle. In het begin zien jullie die NIET. Jullie mogen wel schrijven over vage schaduwen, fluisteringen, enge geluiden, maar nog niet over hoe het monster eruit zou zien. Later zullen wij een beschrijving van de monsters erop zetten, zodat jullie weten wat er jullie te wachten staat.
    -Er zijn wilde dieren op het eiland, dus of je daar een aanvaring mee krijgt beslis je zelf
    -Langere teksten zijn leuker en vlotter om te lezen, dus liefst geen oneliners.
    -Als je aan de RPG begint, dan niet om de volgende dag weer te stoppen. Het zou leuk zijn als iedereen het een beetje volhoudt.

    Wat moet ik weten?
    Naam (volledig):
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Reden voor de reis:
    Karakter:
    Beroep:
    Kennissen in het vliegtuig:
    Deel van het vliegtuig:

    Voorstuk:
    - Felicia Chloe Curtis Huaso
    - Felicé Eve Gonzales LostMagic
    - Scarlett Bennett Irvine
    - Aishlinn ''Linn'' Jay Quinn Butera
    - Mark Curtis LogitG27
    - Finn David Gonzales LostMagic
    - Dannick "Dan" Christopher Bradley Roar
    - Laurent Jared Dupont xAlways

    Staartgedeelte:
    - Alice Dupont Amortensia
    - Amelia Melody Daisiree Williams ginnypond
    - Emmett Robin Bradley Roar
    - Joseph Mason Dupont xAlways

    Voor vragen kan je zowel bij mij als bij LogitG27 terecht! :)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naam (volledig): Felicia Chloe Curtis
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk + foto:


    Felicia heeft bruin haar en grijze ogen. Ze is niet erg groot, namelijk 1m 66 en is niet dik, maar ook niet mager. Gewoon een doordeweeks meisje. Ze houdt niet echt van make-up. Alleen als ze naar een feest moet, zou ze een beetje mascara durven aanbrengen, maar verder is ze steeds naturel. Liefst loopt ze in jeans, tenzij het echt te warm is, want dan voelt ze zich snel opgesloten in die nauwe stof. Haar reiskoffer bevat dus steeds een beetje van beide. Zowel kleedjes als broeken. Verder valt ze niet echt op in de menigte.
    Felicia heeft geen tattoos, piercings of tatoeages, ze heeft zelfs geen oorbellen. Ze is niet echt gek op naalden en heeft ook geen zin om gaten in haar lichaam te laten steken.
    Reden voor de reis: Ze was terug op weg naar huis na haar huwelijksreis met Mark
    Karakter: Felicia is een beetje verlegen in het begin, maar bloeit na even kletsen altijd wel open. Ze is best snel bang en blijft dus liefst dicht in de buurt van haar man, Mark. Bij hem voelt ze zich veilig. Felicia is vriendelijk en soms eigenlijk een beetje te. Ze durft wel eens over zich heen laten lopen. Mark is haar leven en ze is dan ook altijd bij hem te vinden en meestal wel verbonden door een handje of gewoon heel dicht bij elkaar. Felicia helpt graag en is gek op kinderen. Daarom is ze ook voor kinderpsychologe aan het studeren. Ze moet net overgaan naar haar laatste jaar.
    Beroep: studeert voor kinderpsychologe
    Kennissen in het vliegtuig: Haar pasgetrouwde man Mark
    Deel van het vliegtuig: voorstuk

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 13:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mag ik een meisje reserveren? (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Mag ik een meisje reserveren? (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    natuurlijk :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zou ik twee jongens mogen? Of is het met twee personages één jongen en één meisje?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    Zou ik twee jongens mogen? Of is het met twee personages één jongen en één meisje?

    Je mag 2 jongens, maar dan komt er 1 in het voorstuk en 1 in het staartgedeelte
    tenzij dat er niemand anders een tweede personage in het staartgedeelte vraagt, dan komt deze ook nog in het voorstuk. Het kan veranderen naar gelang de inschrijvingen :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Is het erg dat ik nog nooit heb ge-RPG't? Ik denk namelijk wel dat ik het zou kunnen, alleen... Tja, ik heb geen ervaring :(.
    Als je ook nieuwelingen accepteert, mag ik dan één uit het staartgedeelte - die kunnen toch ook gewoon naar het strand zwemmen, of niet? Mogen ze ook een ander eiland ontdekken? - reserveren, alsjeblieft? ^^
    Ik kan je wel zeggen dat ik vrij vaak iets zal kunnen posten volgens mij, ook in de week.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    VERANDERING: je mag nu 2 personages, in 1 deel van het vliegtuig


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    (...)
    Je mag 2 jongens, maar dan komt er 1 in het voorstuk en 1 in het staartgedeelte
    tenzij dat er niemand anders een tweede personage in het staartgedeelte vraagt, dan komt deze ook nog in het voorstuk. Het kan veranderen naar gelang de inschrijvingen :)

    Het is nu anders.
    Omdat de inschrijvingen wat traag gaan, mag je nu gewoon 2 jongens en die mogen beiden in hetzelfde deel van het vliegtuig


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    VERANDERING: je mag nu 2 personages, in 1 deel van het vliegtuig

    Aah, okee. Maareuh, het is toch niet verplicht om er twee te nemen, mag je er ook maar één? Want zo klinkt het een beetje... :$

    Edit: Vind je het nou erg dat ik nieuw ben of niet? Kan je voor mij dan alsjeblieft iemand van het staartgedeelte reserveren?

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 19:02 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Amortensia schreef:
    Is het erg dat ik nog nooit heb ge-RPG't? Ik denk namelijk wel dat ik het zou kunnen, alleen... Tja, ik heb geen ervaring :(.
    Als je ook nieuwelingen accepteert, mag ik dan één uit het staartgedeelte - die kunnen toch ook gewoon naar het strand zwemmen, of niet? Mogen ze ook een ander eiland ontdekken? - reserveren, alsjeblieft? ^^
    Ik kan je wel zeggen dat ik vrij vaak iets zal kunnen posten volgens mij, ook in de week.

    Dat is helemaal niet erg. Ik zal je af en toe tips geven als ik zie dat je iets verkeerd doet of zo, maar volgens mij komt dat wel helemaal goed. Als je kijkt wat de anderen doen, zal je waarschijnlijk vanzelf wel juist reageren en zo :)
    ja, die kunnen idd naar het strand zwemmen, maar nee. Er is geen ander eiland. En geen manier om van het eiland te geraken
    Is goed, ik reserveer er eentje voor je :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Maar komen de mensen in het staartgedeelte na een tijdje ook op het strand?

    Heb het antwoord al.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 19:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    mag ik 2 dames een in het voorstuk en in het achterstuk? :D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    De mensen uit het staart gedeelte komen in de zee terecht, vlakbij het strand, maar aan de andere kant van het eiland. Na een tijd zullen zij wel samen komen met de mensen uit het voorstuk :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    -

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 19:04 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it