• Crashed on hell


    Verhaal:
    Jullie zijn op weg met vlucht 746 van wellington international airport in Nieuw-Zeeland richting Albany international airport in de staat New York. Plots is er turbulentie, er wordt gevraagd om de gordels aan te doen. Onverwacht komen jullie in een luchtzakking terecht. Eén van de motoren valt uit en de piloot vraagt om kalm te blijven, terwijl hij het vliegtuig veilig gaat proberen te landen. Maar dan plots ontploft de 2e moter. Het vliegtuig begint aan een ontstopbare val naar de grond en de staart van het vliegtuig breekt af. Het voorstuk valt op het strand van een onbewoond eiland, terwijl de staart helemaal de andere kant in de zee terecht komt, op enkele honderden meters van het strand.
    Hier begint dan de RPG. Jullie zoeken naar geliefden, vrienden, broers of zussen waarmee jullie op het vliegtuig zaten of helpen mensen. De mensen uit het staartgedeelte zijn sowieso in het water gevallen, de mensen uit het voorstuk kunnen zowel op het strand als in het water terechtkomen, of zelfs tot in de jungle geslingerd worden, waar je zelf liever begint.


    regels:
    -Je kiest zelf hoeveel personages, maar zorg dan wel dat je het kan bijhouden. Want hoe meer personages, hoe moeilijker het wordt als je even een dagje niet online kan komen of zo
    -duidelijk je naam en het stuk van het vliegtuig waarin je gecrasht bent bovenaan je tekst zetten.
    -Wanneer je out character gaat dan tussen haakjes, of *, of op een andere manier duidelijk af te scheiden van je tekst
    -Deze RPG maak ik samen met LogitG27. We zullen af en toe eens de dag laten eindigen en dan gedurende de nacht enkele dingen laten gebeuren. Wat er gebeurt? Dat is nog geheim, om het spannend te houden! ^^
    -Gelieve in het begin nog zoveel mogelijk op het strand te blijven en dan pas de jungle te gaan ontdekken. In het begin wachten jullie namelijk nog op redding, later in de RPG zal blijken dat alle pogingen tot contact maken met de buitenwereld falen.
    -Iedereen heeft een reden om op reis te gaan, dus jullie moeten wel een beetje een achtergrond te hebben. Gewoon een plezierreisje, voor je werk, familiebezoek,…
    -Er zijn duistere wezens in de jungle. In het begin zien jullie die NIET. Jullie mogen wel schrijven over vage schaduwen, fluisteringen, enge geluiden, maar nog niet over hoe het monster eruit zou zien. Later zullen wij een beschrijving van de monsters erop zetten, zodat jullie weten wat er jullie te wachten staat.
    -Er zijn wilde dieren op het eiland, dus of je daar een aanvaring mee krijgt beslis je zelf
    -Langere teksten zijn leuker en vlotter om te lezen, dus liefst geen oneliners.
    -Als je aan de RPG begint, dan niet om de volgende dag weer te stoppen. Het zou leuk zijn als iedereen het een beetje volhoudt.

    Wat moet ik weten?
    Naam (volledig):
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Reden voor de reis:
    Karakter:
    Beroep:
    Kennissen in het vliegtuig:
    Deel van het vliegtuig:

    Voorstuk:
    - Felicia Chloe Curtis Huaso
    - Felicé Eve Gonzales LostMagic
    - Scarlett Bennett Irvine
    - Aishlinn ''Linn'' Jay Quinn Butera
    - Mark Curtis LogitG27
    - Finn David Gonzales LostMagic
    - Dannick "Dan" Christopher Bradley Roar
    - Laurent Jared Dupont xAlways

    Staartgedeelte:
    - Alice Dupont Amortensia
    - Amelia Melody Daisiree Williams ginnypond
    - Emmett Robin Bradley Roar
    - Joseph Mason Dupont xAlways

    Voor vragen kan je zowel bij mij als bij LogitG27 terecht! :)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    De mensen uit het staart gedeelte komen in de zee terecht, vlakbij het strand, maar aan de andere kant van het eiland. Na een tijd zullen zij wel samen komen met de mensen uit het voorstuk :)

    Hoe raak je dan je vrienden/familie kwijt? Okee, dat klinkt raar :'D
    Want ik had een idee in mijn hoofd voor een meisje dat haar ouders kwijtraakt...
    Maar dus, het is niet verplicht om er 2 te kiezen, 1 mag ook?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Naam (volledig): Mark Curtis
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk + foto:

    Mark heeft bruin haar en blauwe ogen. Hij is een beetje breed gebouwd, maar niet overdreven gespierd. Met zijn 1m 87 is hij nooit echt bij de kleinsten.
    Reden voor de reis: Mark komt terug van huwelijksreis uit Nieuw-Zeeland samen met zijn vrouw Felicia.
    Karakter: Mark is een beetje op zichzelf gericht. Vaak denkt hij dat ik hij gelijk heeft, ook als hij ongelijk heeft. Discussies voeren is hij goed in, maar hij kan zich wel inhouden. Zeker nu hij getrouwd is. Ook is hij erg gehecht aan zijn vrouw, Felicia, zonder haar wilt hij geen stap meer zetten. Hij is een beschermend type, voor iedereen, maar vooral voor zichzelf en zijn vrouw. Zijn zintuigen zijn in ieder geval goed afgesteld: ruiken, zien, horen, proeven, …
    Beroep: Beveiliger in een museum in Oak Ridge.
    Kennissen in het vliegtuig: Zijn pas getrouwde vrouw Felicia
    Deel van het vliegtuig: Voorstuk


    It's high noon.

    Amortensia schreef:
    (...)
    Hoe raak je dan je vrienden/familie kwijt? Okee, dat klinkt raar :'D
    Want ik had een idee in mijn hoofd voor een meisje dat haar ouders kwijtraakt...
    Maar dus, het is niet verplicht om er 2 te kiezen, 1 mag ook?

    ze kunnen sterven tijdens de crash, of je ouders kunnen in het voorstuk zitten, omdat jij net ff naar toilet ging of zo. Daardoor zijn jullie dan gescheiden


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    (...)
    ze kunnen sterven tijdens de crash, of je ouders kunnen in het voorstuk zitten, omdat jij net ff naar toilet ging of zo. Daardoor zijn jullie dan gescheiden

    Hehe, okee. Oh ja, nog zo'n domme vraag: wat was de bestemming van het vliegtuig, eigenlijk? Want de reden van de reis kan afhankelijk zijn van het land...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Amortensia schreef:
    (...)
    Aah, okee. Maareuh, het is toch niet verplicht om er twee te nemen, mag je er ook maar één? Want zo klinkt het een beetje... :$

    Edit: Vind je het nou erg dat ik nieuw ben of niet? Kan je voor mij dan alsjeblieft iemand van het staartgedeelte reserveren?

    Je moet geen twee personages nemen. Je mag
    en het is helemaal niet erg :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amortensia schreef:
    (...)
    Hehe, okee. Oh ja, nog zo'n domme vraag: wat was de bestemming van het vliegtuig, eigenlijk? Want de reden van de reis kan afhankelijk zijn van het land...

    Jullie zijn op weg met vlucht 746 van wellington international airport in Nieuw-Zeeland richting Albany international airport in de staat New York.

    stond in de verhaallijn ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    (...)
    stond in de verhaallijn ;)

    *slaat zichzelf op het hoofd*
    Stupid, stupid me!
    Okee, ik ga even een personage bedenken...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Amortensia schreef:
    (...)
    *slaat zichzelf op het hoofd*
    Stupid, stupid me!
    Okee, ik ga even een personage bedenken...

    is niet erg hoor :)
    doe maar rustig


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Meh, ik twijfel nog een beetje of ik mee ga doen of niet, maar ik zal het in gedachten houden (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ja ikwil wel mee doen Fem :) reserveeer me maar een jongen en meisje voor staartstuk of waar je liever hebt :) is gelijk voor me


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Meh, ik twijfel nog een beetje of ik mee ga doen of niet, maar ik zal het in gedachten houden (:

    ok, thanx voor het denken in ieder geval :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Ja ikwil wel mee doen Fem :) reserveeer me maar een jongen en meisje voor staartstuk of waar je liever hebt :) is gelijk voor me

    volgens mij is voorstuk het beste, maar als je staartstuk liever hebt, kan dat ook hoor :)
    en bedankt!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naam (volledig): Felicé Eve Gonzales "Feli, Fee, Eve"
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk + foto:


    Fee is een tenger, niet zo groot meisje met natuurlijk blond golvend haar, ze draagt normaal niet veel make-up behalve op feestjes of als ze zich onzeker voelt. Ze draagt het liefst outfits waar ze makkelijk in kan dansen en ze zich ook goed in voelt. Bv sneakers met een jeans broek en een leuk topje. Ze heeft een tattoo op haar linkerzij.
    Reden voor de reis: Dans opleiding in NYC. Een grote droom van haar komt dus uit en daarom zit ze samen met haar oudere broer Finn op het vliegtuig. Haar ouders zijn er niet meer.
    Karakter: Fee is een vrolijk meisje die het liefst op haar eigen benen staat, ze was nog heel jong toen haar ouders overleden dus veel weet ze niet meer van hen, ze leeft al zolang ze het zich herinnert bij haar oudere broer Finn. Hij verwent haar graag maar ze blijft met haar beide benen op de grond. Felicité is niet echt het meisje dat zich kleed voor jongens of zich anders gedraagt om hun aandacht te trekken. Als ze in de war of verlegen is, doet ze domme dingen wat tot rare situaties kan leiden waar Finn haar meestal dan uit red.
    Beroep: Studente
    Kennissen in het vliegtuig: Finn, haar broer
    Deel van het vliegtuig: Voorstuk
    ___________________________________________________________________________________________________________

    Naam (volledig): Finn David Gonzales
    Leeftijd: 30
    Uiterlijk + foto:


    komt nog
    Reden voor de reis: Mee met zus
    Karakter: Finn neemt graag de leiding, hij is overbezorgt als het over zijn zusje gaat en houd mensen dus bij haar op afstand om haar te beschermen. Voornamelijk jongens of mensen die een slechte invloed op haar zouden kunnen hebben. Finn kan soms kort zijn tegen mensen zonder hij het door heeft ookal bedoelt hij het niet slecht.
    Beroep: Kantoorbediende
    Kennissen in het vliegtuig: Zijn zus Felicité
    Deel van het vliegtuig: Voorstuk

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 21:31 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik wil me graag uitschrijven, sorry!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Naam (volledig): Dannick "Dan" Christopher Bradley
    Leeftijd: Achttien jaar
    Uiterlijk + foto:


    Jack Harries

    De chocoladebruine kleur haar past mooi bij de lichte, groene ogen van Dannick. Het speciale aan zijn ogen is -is dat door de groene kleur een klein, bruin streepje zit. Zijn haar is kortgeknipt waardoor het vanzelf al in een kuif gaat maar met een klein beetje gel staat het helemaal goed wat ook beter staat. De lichte huidskleur wat meestal door de zon wat gebruind wordt past er dan ook perfect bij, al is het niet altijd een pluspunt. Wat bruiner mag wel van Dannick. Zijn lichaam is gespierd genoeg en heeft een slanke vorm door het vele trainen ervoor. Met zijn één tachtig is hij lang genoeg. Over zijn lengte hoor je hem niet klagen want voor een negentienjarige is het een erg goede lengte. Simpele T-shirts, tanktops, broeken en sneakers met een snapback doen het goed bij Dannick. Simpel en leuk vindt hij wel goed zo. Tattoos of piercings heeft hij niet, dat is zonde zegt hij altijd. Heel misschien een kleine tattoo met een grote betekenis over een paar jaar maar meer niet. Daar wilt ie niet aan denken. Voor zijn slechte ogen heeft Dannick een bril die hij regelmatig opzet.
    Reden voor de reis: Samen met zijn tweelingbroer besloot Dan dat ie de wereld wilde rondreizen
    Karakter: De meest aardige jongen die je ooit zult kennen heeft de naam Dan. Met zijn bezorgdheid over zijn familie en vrienden en zijn vrolijke gedrag geniet hij van het leven. Het is dan ook een grappige jongen en vaak is hij serieus, al kan hij bij zijn vrienden wel meer lachen. En als hij bij zijn dierbaren is, staat er op Dan's gezicht altijd wel een grote glimlach. De achttienjarige jongen is erg slim en kan zich snel voortbewegen voor als er iets ernstigs is. In de ochtend zou je toch echt moeten oppassen voor hem. Zijn ochtendhumeur is niet bepaald zijn beste kant. Als het slecht weer is kan Dan ook nogal nors zijn. Je zult dan maar beter je mond moeten houden tenzij je er een grote terug wilt. Vechten doet ie wel, daar is ie niet bang voor. Hij is dan ook echt niet bang als je hem uitdaagt. Waar die vrolijke jongen dan gebleven is vragen wel meerderen zich af.
    Beroep: Later wilt Dan iets met dieren gaan doen, hij weet nog niet wat
    Kennissen in het vliegtuig: Zijn tweelingbroer Emmett
    Deel van het vliegtuig: Voorstuk

    Naam (volledig): Emmett Robin Bradley
    Leeftijd: Achttien jaar
    Uiterlijk + foto:


    Finn Harries

    In plaats van groen heeft Emmett blauwe ogen. Helderblauw met altijd wel een vrolijke twinkeling die alleen vervaagd als hij zich zorgen maakt. Net zoals zijn broertje heeft ook hij chocoladebruin haar. Iets korter, dat wel. Tot zijn grootste geluk is ook de huid van hem bleekjes. Bruin vindt Emmett geen mooie huidskleur. Natuurlijk wel want dan staat het mooi bij je maar zonnebank bruin slaat hij toch echt veel liever af. Op zich maakt het hem niet zo heel veel uit. Ook zijn lichaam is redelijk gespierd en slank omdat naast het sporten in de sportschool de jongen ook nog eens elke dag erbij ging joggen. Dat maakt hem nou net wat sterker dan zijn broertje. Naast dat alles is Emmett ook nog wat groter. Een echt verschil is het niet, hoogstens een halve centimeter. De kledingstijl van hem is natuurlijk ook simpel. Of het nou een wit shirt is met tekst erop of een doodnormale zwarte tanktop, het maakt niks uit. Het liefst nog een paar sneakers eronder en klaar. Later wilt hij graag met zijn broertje een tattoo laten zetten voor hun vriendschap.
    Reden voor de reis: Net zoals zijn tweelingbroer wilt Emmett de wereld rondreizen
    Karakter: Eigenlijk is Emmett hetzelfde als zijn broertje Dan, maar Emmett is fysiek toch wat sterker en mentaal wat minder intelligent. Zijn beste vriend is natuurlijk zijn broertje maar over de hele wereld via mail, Skype en social media heeft de jongen nog tientallen vrienden. Van de twee broertjes is Emmett toch wel de meest rebelse. Hij heeft overal zijn eigen mening over en wilt perse gelijk hebben, ook al heeft ie het fout. Het is moeilijk voor hem om toe te geven dat ie het fout heeft want waar hij het slechtste in is -is zijn gevoelens uitdrukken. De oudste zijn, al is het maar vijftien minuten, is niet bepaald het leukste. Heel erg beschermend is Emmett over, niemand mag zijn broertje wat aandoen. Ook heeft hij het gevoel dat ie het meeste moet doen tijdens de reis. Niet dat hij daar zo erg mee zit maar dat gevoel gaat niet zo snel weg ondanks dat Dan zelfstandiger is dan Emmett.
    Beroep: Later wilt Emmett een muziekproducer worden
    Kennissen in het vliegtuig: Zijn tweelingbroer Dan
    Deel van het vliegtuig: Staartgedeelte

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 20:43 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."