• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:33 ]

    Zaklamp, een goed kussen, een warm vest, zo'n luchtbedje, slippers... ehm. Eventueel een plastic tas waar je je vuile kleding in kan gooien. Meer weet ik zo even niet. :'D

    Genoeg kleding! Warme kleding is altijd handig.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Misschien iets tegen muggen, al weet ik niet waar je gaat.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    Misschien iets tegen muggen, al weet ik niet waar je gaat.


    Achterhoek. Muggen houden niet van mij dus ik word nooit gestoken en volgens mij zijn alle muggen bijna dood.

    Als je medicijnen slikt, vergeet die dan vooral niet. Dat kan echt stres veroorzaken!

    En iets tegen muggen (zo'n elektrische mepper is handig)

    En tandenborstel, tandpasta.


    Chaos is a ladder.

    Standaard dingen als kleding, toiletspul etc, vergeet geen trui voor als 't 's avonds koud word of 's nachts. :'D En heel belangrijk: een goed humeur haha.

    Ik ben voor 't eerst wezen kamperen vorig jaar, met schoolkamp. Geweldige ervaring, zo leuk dat 't was dat ik dit jaar twee weken op een camping in Spanje ben geweest met een groep vrienden & hun ouders. :'D

    Vanillivi schreef:
    Als je medicijnen slikt, vergeet die dan vooral niet. Dat kan echt stres veroorzaken!

    En iets tegen muggen (zo'n elektrische mepper is handig)

    En tandenborstel, tandpasta.

    Ah, herkenbaar! Ik zit altijd met zo'n geveol alsof mij maag eruit ligt als ik zie dat ik te weinig insuline bij heb :'). Als je rookt of zo, zou ik dat toch zeker melden omdat ik niet denk dat dat zomaar mag daar.
    Uhm, voor mij is dat altijd heel makkelijk omdat ik een beetje een preppersintstinct heb (dus dat ik de neiging heb om zoveel mogelijk spullen mee te nemen moest er iets ergs gebeuren), maar je hebt blijkbaar al het noodzakelijke al (cat).
    Hebben ze geen lijstje meegegeven? Met wie/wat ga je op kamp?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Een warme deken. 's Avonds kan het goed koud worden. Zeker met regen.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 21:07 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Batterijen voor iets waar batterijen in moet.
    Een elektrische pomp.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Warme kleren! Die ben ik zelf mijn vorige kamp vergeten, was niet slim, ik had het koud.
    Verder is een zaklamp heel praktisch. Als je ergens vrij sterke zo'n lamp kan vinden die je kunt ophangen aan een tentstok is dat helemaal handig! Dan heeft de hele tent gewoon goed licht.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Warme kleren, handoek
    Dikke sokken
    Jogingbroek

    Ik heb van het weekend nog gekampeerd met de klas


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Slaapzak, kussen, handdoek(en), toiletspullen, kleren (genoeg + warme), slippers (vooral voor in de douches), paracetamol (of een andere pijnstiller,, just in case), zaklamp...

    Draculea schreef:
    Zaklamp, een goed kussen, een warm vest, zo'n luchtbedje, slippers... ehm. Eventueel een plastic tas waar je je vuile kleding in kan gooien. Meer weet ik zo even niet. :'D

    Exactly. En iets meenemen, zodat je zeker weet dat je, je niet verveelt en een slaapzak.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    In de zomervakantie ben ik meer dan de halft van de tijd aan het kamperen of trekken. :Y)
    Euh, aangezien het een kamp van school is, moet je jezelf niet voorzien van eten. Toch zou ik enkele koekjes ofzo meenemen voor op de momenten dat je misschien honger zou krijgen en niets van school krijgt.

    Wat heb je nodig als je gaat kamperen:
    - Tent (maar die zal school wel voorzien)
    - Matje/veldbed/luchtmatras (indien je een luchtmatras meeneemt kun je een kleine luchtpomp meenemen, dat gaat net iets sneller dan blazen)
    - Slaapzak
    - (Zak)lamp
    - Het minimale aan kleren: 1 warme trui, 1 lange broek, 1/2 t-shirts, ondergoed en eventueel een topje/korte broek als het goed weer wordt. Neem 2 lange broeken mee als het gaat regenen en vergeet zeker geen jas/regenjas.
    - Pyjama (indien je dat 's nachts draagt)
    - Muggenspray (indien het grote slaaptenten zijn. Er zijn nog steeds muggen en grote slaaptenten zijn een geweldige plaats om binnen te komen.)
    - Zonnecrème (indien het goed weer wordt)
    - Toiletgerief: tandenborstel + tandpasta, borstel, shampoo, deodorant, eventuele medicatie, eventueel een reservebril/lenzenspullen
    - 1 flesje water (school gaat wel drinken voorzien, maar als je 's nachts snel dorst krijgt, is een eigen flesje water handig.)
    - 2 gewone handdoeken of 1 sneldrogende handdoek (die sneldrogende handdoek wordt amper nat van jouw lichaam, terwijl je lichaam wel droogt en is snel terug droog waardoor je het 2x kan gebruiken.)

    Ik denk dat dit het allernoodzakelijkste is om mee te nemen. Ik neem zelf nooit muggenspray mee omdat ik voorzichtig ben met mijn tent en muggen geen kans geef om erin te komen, maar in grote gezamenijke tenten, kan het wel eens voorkomen dat deze vriendjes je vinden. Ik neem zelf tegenwoordig geen pyjama meer mee omdat het toch de moeite niet meer is, maar als je gezamenlijk moet slapen, is het wel aangeraden. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dankjewel allemaal! Ik heb zoveel mogelijk in mijn tas gepropt (nu zit 'ie bomvol en ik heb mijn slaapspullen eraan vastgeknoopt) en ik heb er nog steeds geen zin in :')