• Zoals de titel al zegt. Of gewoon leuke ideeën voor een story? :)

    Amortensia schreef:
    Hier is volgens mij een soort ruzie bezig -_-. Ze vraagt toch alleen maar om wat ideeën, wat is daar mis mee?
    Ik zou zeggen; als je op zoek bent naar onderwerpen, kijk dan even naar een random word generator.
    Veel succes (Y)!


    Dankje!

    iyiyiemma schreef:
    (...)

    ja ik ben niet zo van de legendes en vampiers en zo, maar ik kijk wel eens films waar ik op inspireer jja haha thanks!

    Misschien zijn legendes inderdaad al snel fantasy. Je kan ook altijd muziek luisteren, dat werkt bij mij altijd heel goed.


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Misschien zijn legendes inderdaad al snel fantasy. Je kan ook altijd muziek luisteren, dat werkt bij mij altijd heel goed.


    oke! :)

    Well, ik zou het ook weer niet te veel baseren op stories van anderen, eigenlijk. Er zijn wel duizenden onderwerpen waar je over kunt schrijven. Ik zou zeggen, pak een genre wat je aanspreekt en schrijf gewoon. Wordt het niks, dan probeer je een ander genre.

    Simple as hell.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Veel lezen, films kijken, muziek luisteren en boeken lezen, helpt altijd bij mij.
    En over wat hierboven gezegd wordt: Het werkt inderdaad beter om ABN te praten. Over het algemeen wordt je dan serieuzer genomen op het forum. (:


    Miep