• The First Day We Met ! ~ One Direction






    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?







    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Als ik onder de douche sta besef ik dat ik best stom deed tegen Jim. Als ik klaar ben pak ik mijn mobiel en bel. Al snel heb ik geregeld dat er zo een bos rozen in zijn lievelingskleur met een prinsesje erin gestoken komt om het goed te maken. Stil blijf ik op mijn kamer en hoor al snel de bel, dat zullen de bloemen zijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik til James op en ik loop naar de deur waar ik alleen maar bloemen zie. Ik maak de deur los en ik zie een man staan. '' Jim Horan?'' vraagt hij . Ik knik . Hij geeft mij de bloemen en ik glimlach . Ik doe de deur weer dicht . Het zijn roze bloemen met een prinsesje erin gestoken. Ik grinnik en ik lees het briefje wat er in zin . X Je weet wel wie . Staat er . Ik grinnik en ik loop met James op mijn arm naar boven . '' Niall ? Er zijn bloemen bezorg .'' zeg ik als of ik van niets weet


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Ik hoor al snel Jim zijn stem. 'Niall er zijn bloemen bezorgd?" ik gniffel even. Ik open de deur 'ow wat leuk, mooie bloemen van wie zijn die?" speel ik het spelletje mee'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Dat weet ik dus niet. Er staat in x Je weet zelf... Best raar . Iedereen kan het zijn . Mijn ouders, broer, Zayn, Liam , Harry, Louis of... Jij.. Ik grinnik en ik ga met James op zijn schoot zitten . '' En ik denk dat jij het bent'' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik begin zacht te lachen als hij dus een grapje maakt. 'Het is omdat ik me onredelijk tegen over jou gedraag. Dat ik moe ben en even niet lekker in mijn vel zit moet ik niet op jou afreageren, ik moet gewoon zeggen wat er is en dan weet jij dat ook dus sorry voor toenet en ik dacht jij houd van roze rozen en prinsessen daarom ' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik geef Niall een knuffel . '' En ik ben niet de enigste '' giechel ik als ik naar James kijk die opeens dat prinsesje in zijn handen heeft. Hoe hij er aan komt weet ik niet maar het ziet er heel schattig uit. '' Ik hou van je Niall '' giechel ik en ik geef hem een kus. '' Weet je wat? Wij gaan straks uit eten . Ik vraag Zayn wel als hij op James wil oppassen '' glimlach ik en ik geef hem een kusje


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [pff vandaag na 4 jaar weer rekenen en ik ken geen tafeltjes pff het is echt supermoeilijk

    Niall

    ik gilmlach even door JAMES 'ik ook van jou' kus ik hem terug en glimlach door dat James zielig kijkt dus snel geef ik hem een kus. Tevreden glimlach ik. "ga jij naar ome Zayn'kir ik naar James. Niet dat Zayn James echt gezien heeft want we hebben een rust periode en ze zijn nog niet langs geweest omdat hun met hun vriendinnen weg zijn. ik bel' roep ik en enthiosiast ren ik naar de telefoon en bel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Mijn mobiel gaat af en vrolijk neem ik op . '' Hey Niall !! Hoe gaat het met jou en je baby ? Omg ik ben zo blij voor je !!'' zeg ik en ik begin te giechelen.

    Jim Horan

    '' Kom James wij gaan alvast naar joun kamer om wat spulletjes te pakken . Want jij gaat straks naar Uncle Zayn '' grinnik ik en ik geef hem een kusje op zijn hoofd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimalch als ik Zayn hoor. 'ik ben wat moe maar het gaat wel opzich en met James gaat het super, hij kan al gewoon kruipen. Zeg Zayn jij vind het vast niet erg om op te passen vanavond als ik je zo hoor. Jim en ik willen vanavond samen lekker even gaan eten en je klinkt echt heel enthiosiast' vertel ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    '' Natuurlijk wil ik op James passen ! Ik ben vandaag toch alleen thuis '' grinnik ik . '' Dan ruim ik even op en dan zie ik jullie over een half uur?'' zeg ik . '' Tot zoooo'' grinnik ik en ik hang op . Snel ruim ik alles op en trek ik mooie kleren aan .

    Jim Horan

    '' We nemen joun knuffeltje mee . En joun sabbel doekje. En we nemen natuurlijk niet te vergeten jou mee '' grinnik ik tegen James en ik geef hem een kusje op zijn kleine hoofdje


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik bedankt hem snel. 'laten we het bedje ook maar mee nemen en de buggy. Zayn kennende gaat hij van alles doen. Hebj e ook luiers en schone kledij'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hahaha Nialler toch . Je weet dat ik al een bedje in de auto heb liggen toch ? Die heb ik er voor de zeker heid maar in gedaan voor als hij blijft logeren ofzo '' grinnik ik en ik geef hem een kus. '' Yup alles zit in deze tas '' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffel even 'owja.' ik grinnik even en til James op. 'Mag jij bij ome Zayn gaan spelen kleine boef?" hij kijkt met glunder oogjes naar me wat me doet glimlachen. 'kom we gaan' Jim neemt de tas en ik klik James stevig in de auto en ga naast hem zitten op de achterbank. Ik wist dat Jim mij nooit zo fijn vond rijden al wist ik niet awarom maar ach als hij graag reed mocht dat van mij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Niall laat mij altijd rijden omdat als hij rijd ik echt zowat in mijn broek schijt. Echt waar hij gaat zo snel en neemt hele scherpe bochten . '' Ga jij maar alvast met James naar binnen '' zeg ik tegen Niall als we er zijn terwijl ik het bedje uit de auto haal en de tas. Ik zet ze in de gang neer en ik begin te lachen . '' Vas Happenin ? '' grinnik ik naar Zayn en ik omhels hem . '' Hahha hoooooi allemaal welkom in mijn krot '' zegt hij en k begin te lachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    Met James ga ik naar Zayn toe die op de begane grond woonde wat makkelijk was en omhels hem even. 'Dat is ome Zayn en met hem ga je lekker even spelen' zeg ik tegen James en glimlach. Ik zet James op de grond die gelijk begint te kruipen. Ik glimlach vrolijik 'je gaat goed zorgen voor James hoor' waarschuw ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan